jammer dat ik dacht gemist heb zeg, had graag mee gefeest met onze kankerbestrijdersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:59 schreef Koalabier het volgende:
Haha die foto is nu erg feestelijk ;p
the afterpaty
wat zouden ze eigenlijk dóen tegen kanker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:03 schreef error32 het volgende:
[..]
jammer dat ik dacht gemist heb zeg, had graag mee gefeest met onze kankerbestrijders
Ja want je bent een aardige "sportdrinker"quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:03 schreef error32 het volgende:
[..]
jammer dat ik dacht gemist heb zeg, had graag mee gefeest met onze kankerbestrijders
hard wegrennenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat zouden ze eigenlijk dóen tegen kanker?
uiteraard, alleen drink ik geen wijn en loop ik niet hard, maar een biertje gaat er op het strand altijd inquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:07 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Ja want je bent een aardige "sportdrinker"![]()
Jij drinkt zeker ook wel eens wijntjes op het strand als je gaat hardlopen met de gele-tulbandman.![]()
nou, dat was die topic kick echt waardquote:Op zondag 4 september 2005 20:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
negers
quote:Op zondag 4 september 2005 20:33 schreef error32 het volgende:
[..]
nou, dat was die topic kick echt waard![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |