Nou
quote:Welke DVD had je beter niet kunnen kopen?
Op donderdag 25 oktober 2001 18:12 schreef Zapper het volgende:
Oftewel, van welke aankoop heb je spijt gekregen ?Nou
de speler zelf, hij werd gejat en door de aankoop zelf kon ik de huur bijna niet meer betalen
Verder:
A time to Kill. Dit bleek namelijk een flipper te zijn.
Pandorra's box of horrors had ik al eens genoemd ergens geloof ik. Daar zitten hele slechte transfers tussen. Ik verdenk ze er bijna van dat voor sommige films een kleuren-flapperende videorecorder is gebruikt, en het resulterende signaal als MPEG stream op de DVD is gekwakt. Diep triest.
quote:Wow!
Op donderdag 25 oktober 2001 19:24 schreef Smots het volgende:
Ik heb een klein beetje spijt van mijn Japanse David Lynch-box. (Nee, géén 'Lunch box')
Dat kreng heeft me 700 piek gekost
quote:Juist, dat bedoel ik.
Op donderdag 25 oktober 2001 19:26 schreef Sniper het volgende:[..]
Wow!
Gelukkig staat de belangrijkste film wèl goed op de disc: ERASERHEAD!!!
* Smots wordt lyrisch en begint te mijmeren: "In heaven...ev'rything is fine....In heaven...ev'rything is fine....You've got your good thing, and I've got mine...."
quote:Da's wel heel veel geld ja...
Op donderdag 25 oktober 2001 19:24 schreef Smots het volgende:
Ik heb een klein beetje spijt van mijn Japanse David Lynch-box. (Nee, géén 'Lunch box')
Dat kreng heeft me 700 piek gekost
En ook al heb ik nu dan wel Blue Velvet, Eraserhead en beide versies van Dune op disc, de beeldkwaliteit van vooral Dune is wel zo erbarmelijk slecht, daar word je gewoon triest van.
En extra's?
HO MAAR!
Zit 'Lost Highway' er ook in overigens? Die film heb ik 1 keer zien liggen bij de MediaMarkt hier, maar hij was behoorlijk prijzig. Ik ben toen even verder gaan shoppen om te kijken of ik hem ergens goedkoper kon vinden, maar hij was NERGENS te koop. Ik weer terug naar MM, en raad eens?
Juist ja. WEG! (En sindsdien ook nergens meer gezien)
Ik zeg.. da's KUT man!
quote:NEEEEEEEEEEEEEE!
Op donderdag 25 oktober 2001 19:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Da's wel heel veel geld ja...
Zit 'Lost Highway' er ook in overigens? Die film heb ik 1 keer zien liggen bij de MediaMarkt hier, maar hij was behoorlijk prijzig. Ik ben toen even verder gaan shoppen om te kijken of ik hem ergens goedkoper kon vinden, maar hij was NERGENS te koop. Ik weer terug naar MM, en raad eens?
Juist ja. WEG! (En sindsdien ook nergens meer gezien)
Ik zeg.. da's KUT man!
Als je ècht van die film wilt genieten, kun je eigenlijk alleen maar de in Duitsland uitgebrachte versie kopen.
Die disc is dan wel helemaal in het Duits, maar de film staat er wel in anamorf 2.35:1-formaat op, èn(!) in 5.1 Dolby Biggentaal!
(misschien issie ondertussen ook ergens anders uitgekomen in 5.1, maar de NL-versie moet je links laten liggen)
Smots
quote:Uhm.. Neeeee.. Want in dat geval had ik het niet zo heel erg gevonden. Dit was een DD5.1 versie. Daarom was ik eigenlijk ook zo verbaasd het ding aan te treffen.
Op donderdag 25 oktober 2001 19:49 schreef Smots het volgende:[..]
NEEEEEEEEEEEEEE!
Da's helemaal niet kut.
Jij hebt namelijk de door A-film uitgegeven Nederlandse versie zien liggen.
Die disc heeft mooi beeld, maar slechts *gasp* 2.0 Stereo geluid!
quote:Bedoel je de menus in het Duits, of is ook de film gedubbed? Ondertiteling boeit me niet, als de soundtrack maar Engels is.
Als je ècht van die film wilt genieten, kun je eigenlijk alleen maar de in Duitsland uitgebrachte versie kopen.
Die disc is dan wel helemaal in het Duits, maar de film staat er wel in anamorf 2.35:1-formaat op, èn(!) in 5.1 Dolby Biggentaal!
quote:Geen idee, maar amazon.com en .uk hebben hem dus gewoon he-le-maal niet op DVD
(misschien issie ondertussen ook ergens anders uitgekomen in 5.1, maar de NL-versie moet je links laten liggen)
-edit-
Overigens: Die versie van Lola Rennt heb ik vorige week nog bij Donner zien liggen
-/edit-
quote:De soundtrack was gewoon 5.1 Engels, maar de rest van de disc was Duits:
Op donderdag 25 oktober 2001 19:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Bedoel je de menus in het Duits, of is ook de film gedubbed? Ondertiteling boeit me niet, als de soundtrack maar Engels is.
De interviews met de acteurs (per stuk iets van 3.2 seconde) waren dan weer wel gewoon engels....
Ik had 'm niet gezien en dacht "How bad can it be?"
Pretty bad, dus.
quote:¿?¿?
Op donderdag 25 oktober 2001 20:26 schreef Gellarboy het volgende:
Ow, en Blade. Same story.
quote:Ik heb wel zo gigantisch hard moeten lachen om de neppigheid van die film dat het toch best leuke avondvulling was
Op donderdag 25 oktober 2001 19:02 schreef Nocode het volgende:
Humm tot nog toe heb ik redelijk mn best gedaan heb eigenlijk maar spijt van 1 van de 137 dvd's en dat is namelijk![]()
![]()
DEEP BLUE SEA
![]()
![]()
wat een verschrikkelijke walgelijke NEP film.
Zelf heb ik alleen The Matrix op DVD, en daar bennik erg blij mee
ik heb em dan gehuurd mahja. wat een kutfilm.
erger moet nog gemaakt worden. domme verhaallijn, heen en weer gegoochel met pistolen in een gevecht echt te dom gewoon.
jak, nu herinner ik het me weer.
Ook spijt van "Armageddon" en "Starship Troopers" alleen om het feit dat het flip-overs zijn (ja en nu brengen ze de collector edition uit, damn).
Regio 0.
Zeer Slecht Beeld (denk aan een VHS tape van 15 jaar oud die altijd op de centrale verwarming heeft gelegen).
Slecht Geluid.
Wel leuk als je heel erg veel gedronken hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |