Truste enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:05 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga slapen
Ja, ik weet het
Spreek je later wel weer![]()
cum towels was je niet, als ze hard worden moet je ze brekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:04 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kwestie van hergebruiken, en je zal vast wel wat kleurverschil hebben
En anders, als ie uit zichzelf wegloopt, dan moet je dat ding ns wassen![]()
Ik heb echt geen flauw idee, mn moeder doet de wasquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:06 schreef fs180 het volgende:
[..]
cum towels was je niet, als ze hard worden moet je ze breken![]()
beetje lui , ga nog wel een keer langsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:06 schreef fs180 het volgende:
[..]
ze staan in het vorige deel, moet je ff zoeken
* hollander76 is zoekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:06 schreef fs180 het volgende:
[..]
ze staan in het vorige deel, moet je ff zoeken
Ey neukenquote:
Dat zijn vast die foto's die bij die vriendin zijn gemaaktquote:
Alleen die walgelijk ordinaire string foto van dingus of dingus, gemaakt onder de tafel, die kon ik dan wel weer vindenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:15 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Alleen die walgelijk ordinaire string foto van dingus of dingus, gemaakt onder de tafel, die kon ik dan wel weer vinden
Zoek zelf maar, maar jij bent toch die gozert die zich scheert???quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:17 schreef fs180 het volgende:
dr zijn natuurlijk geen foto's aarz, anders stonden ze wel in de OP
string foto? posten hoer
Ik sex ... doe ik niet aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:18 schreef fs180 het volgende:
maar bob, is de seks zo slecht?
weheheh wtfquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:20 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zoek zelf maar, maar jij bent toch die gozert die zich scheert???
Ja, het was nou niet echt de meest soepele overgang van onderwerpquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja, het was nou niet echt de meest soepele overgang van onderwerp, maar........ Waarom?
Dat vroeg ik me nou af![]()
quote:
omdat het groeit <_< en mensen je soms raar aan gaar kijken..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja, het was nou niet echt de meest soepele overgang van onderwerp, maar........ Waarom?
Dat vroeg ik me nou af![]()
Joh!quote:omdat het groeit
Ik zou toch iemand eerder raar aankijken als het helemaal kaal isquote:en mensen je soms raar aan gaar kijken..
Volgens mij was jij degene die mij daar ooit een bevestigend antwoord op heeft gegevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:25 schreef fs180 het volgende:
of heb jij een idee dat ik me op andere plekke scheer
dan heb je denk wel ietjes wat verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:27 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Volgens mij was jij degene die mij daar ooit een bevestigend antwoord op heeft gegeven![]()
Ow, ik dacht alquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
dan heb je denk wel ietjes wat verkeerd begrepen![]()
schaamhaar enzo scheer ik dus niet.. hou het af en toe wel is bij, maar echt wegscheren jeukt als te tering en ziet er niet uit..
Ik lurkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:31 schreef fs180 het volgende:
wat luisterd men nu?
evanescencequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:31 schreef fs180 het volgende:
wat luisterd men nu?
*uit herrinen van oud topic haalt*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht al
Zijn er dan nog andere Fokkers die mijn vragen kan beantwoorden, of scheert niemand zich daar?![]()
Mannelijke 'ze' of een vrouwelijke 'ze' meervoud?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
*uit herrinen van oud topic haalt*
ze scheerden zich omdat ze het mooi of lekker fris vonden, en dan kaal en dan elke week weer kaal, elke dag is geen doen man
daar heb ik een cd van, waar er maar een paar van zijn gemaakt.. om te testen welke numemrs op de cd komen ofzo.. alleen dies pleite, had dat ding moeten verkopenquote:
mannelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Mannelijke 'ze' of een vrouwelijke 'ze' meervoud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |