LOL, dat gaan ze ongetwijfeld nog online zetten voor het geval iemand zich dat niet helemaal meer kan herinneren:)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:50 schreef babette21 het volgende:
Oh God het wordt steeds erger:
ik denk dat je dit beter even kan editen, straks breng je ze nog op ideeën!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:53 schreef Wup het volgende:
LOL, dat gaan ze ongetwijfeld nog online zetten voor het geval iemand zich dat niet helemaal meer kan herinneren:)
goed, ik heb me er doorheen geworsteld.... en nu geen veranderingen meer aubquote:Doe mij nog maar zo’n dag als: PFFFFFFF
ow die had ik nog niet gezien, ik vond Julia wel leuk maar ik had geen zin alles door te lezenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef babette21 het volgende:
dat lijstje van Renee vind ik dan wel weer grappig
goed, ik heb me er doorheen geworsteld.... en nu geen veranderingen meer aub
ik krijg altijd de indruk dat ze door dit soort dingetjes de personages omturnen in typetjesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:09 schreef Wup het volgende:
ow die had ik nog niet gezien, ik vond Julia wel leuk maar ik had geen zin alles door te lezen
het valt me op dat het ineens wemelt van de broers en zussen..
Een paar goede redenen:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:09 schreef Wup het volgende:
ik snap echt niet dat er mensjes zijn die B&B kijken en niet DOOL... maar goed....
in praktijk ook.... mijn moeder kijkt 't, daardoor zie ik 't zo'n 4x per jaar..... aks me anythingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:14 schreef Iwan1976 het volgende:
4) B&B kun je (in theorie;) een maand niet kijken... en toch nog alles volgen.
echt waar?? dat vind ik wel sneu voor de kijkers [is al de tweede keer toch?]quote:5) DOOL verdwijnt samen met Yorin. (zie ook: Y&R)
briljant plan.... desnoods voor 's nachtsquote:Het verbaast me trouwens dat er nog geen soapkanaal is met herhalingen
nietus, nietusquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:14 schreef Iwan1976 het volgende:
5) DOOL verdwijnt samen met Yorin. (zie ook: Y&R)
mja soapnet..... laat maar komenquote:Het verbaast me trouwens dat er nog geen soapkanaal is met herhalingen van 'ONM', 'GTST', 'Goudkust',Neighbours, 'Sons & Daughters' tof, tof, tof, ik zag laast een aflevering, zo leuk, 'Santa Barbara', 'ATWT', 'Y&R', 'DOOL'... aangevuld met soaps die hier nog niet uitgezonden zijn.![]()
erg he.....quote:
Ik had een onvolledige versie van het programmaschema van RTL4/5/7 voor de maand september, met daarop de programma's vanaf 17:00 uur. DOOL begint om 16:25. Daarom was ik in de veronderstelling dat het einde oefening was voor DOOL.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:49 schreef Markie-Mark het volgende:
DOOL gaat gewoon naar RTL 5, net als de meeste Yorin programma's, gelukkig
ha, dank uquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:49 schreef Markie-Mark het volgende:
DOOL gaat gewoon naar RTL 5, net als de meeste Yorin programma's, gelukkig
'Kees & Co' gaat waarschijnlijk dezelfde kant op als 'Vrienden voor het leven', 'Samsam', 'Flodder' , 'Het zonnetje in huis' en 'Mijn dochter en ik'... m.a.w. herhalen tot in de eeuwigheid.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:33 schreef Wup het volgende:
enne Kees & Co
gaan ze dat nou ook tot in de eeuwigheid herhalen of komt er iets nieuws?
hey, da's een van de weinige Nederlandse comedy's die ik wel te verdragen vind.......quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:31 schreef Svensational het volgende:
Voor de mensen die Céline Purcell nog niet kennen, ze is nu te zien op Nederland 3..
Alhoewel het niet eens zeker is dat ze in ONM komt..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Who will survive the eye of the tiger?
In aflevering 1701 (MA. 07-10-2002) had Kyra Elisa Isarin nog 2 broers (Brandon & Roy) en 1 zus (Shannon).quote:Kyra Isarin:
Broers, zussen: Een broer(tje)
Ze heeft een zus in Rusland. (Victoria K.quote:Lizzy Vehmeijer:
Broers, zussen: Geen
quote:Hugo van Walsum:
Ik haat: Slap gedoe
Dat was in de tijd dat Daan nog niet de doopnamen van Hugo had!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:06 schreef Iwan1976 het volgende:
In aflevering 1701 (MA. 07-10-2002) had Kyra Elisa Isarin nog 2 broers (Brandon & Roy) en 1 zus (Shannon).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |