Sergequote:Wat ik nooit meer wil meemaken: Mijn vermoorde kat vinden
Sophie en Jasper was het idd.....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:45 schreef Woelli het volgende:
Op de site van yorin zie je dat Sanne's zus Sophie heet en op de site van bnn Esmee
OMG 12 steden 13 ongelukken als zomervermaak... waar... wanneer... please?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:59 schreef babette21 het volgende:
ja Churchill....
Serge terug, wordt geregeld............
oh ja, tijdens je vakantie [?] was Wim Bax in 12 Steden te zien!!
op vrijdag, ergens in de vooravond [ik vergeet het steeds], op Ned.3quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:00 schreef Wup het volgende:
OMG 12 steden 13 ongelukken als zomervermaak... waar... wanneer... please?
dank u , dat zoeken we op.... daar moeten ook lekker veel jonge koppies te zien zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:03 schreef babette21 het volgende:
op vrijdag, ergens in de vooravond [ik vergeet het steeds], op Ned.3
trouwens, ga je straks eigenlijk weer ONM kijken?? of blijf je bij dat enge DOOL-clubje?!??
babyfaces all over the placequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:09 schreef Wup het volgende:
dank u , dat zoeken we op.... daar moeten ook lekker veel jonge koppies te zien zijn
was je niet op vakantie?!?!?quote:DOOL is echt zooooo tof nu....
ja luister eens, je kan niet álles hebben....quote:maar ut clubje is etwas te magertjuhs voor mijn fokverslaving
* Babette wil Wup in ONM-topics, dan maar klagend, zeurend en jammerendquote:ONM kijken... tjsa ik weet het niet... voor foks sake dus maar ik weet niet of ik dat heel lang ga volhouden... ik vond het het afgelopen seizoen zo vreselijk niet leuk....en alleen maar klagen, zeuren & jammeren is ook weer zo onlief.....
Wup wil nieuwe Nederlandse soap... of herhalingen van Goudkust:)
ruil Alwien & Chris maar in voor Ghislaine zou ik zo zeggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:24 schreef babette21 het volgende:
Ghislaine is vorige week door mij wederom voorgedragen,
en door Sven goedgekeurd [zolang Isa Hoes maar wegblijft]
dit met het idee van: als ze Alwien en Chris nemen, dan kan Ghislaine er ook wel bij toch
we hadden een rol voor haar bedacht, weet niet meer wat [iets psycho-achtigs]
een Simons lijkt me prima, want die zijn op.............
Laten we zeggen: ze is niet afgekeurd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:24 schreef babette21 het volgende:
en door Sven goedgekeurd [zolang Isa Hoes maar wegblijft]
Je begint al helemaal BNN's te praten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:09 schreef Wup het volgende:
maar ut clubje is etwas te magertjuhs
hihi ik zag 't ook ja [maar 't klinkt zo beledigend he]quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:31 schreef Svensational het volgende:
Je begint al helemaal BNN's te praten..
verkapte sollicitatie:)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:31 schreef Svensational het volgende:
Je begint al helemaal BNN's te praten..
we hebben een dealquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:29 schreef Wup het volgende:
ruil Alwien & Chris maar in voor Ghislaine zou ik zo zeggen.
I know.... maar desondanks ben ik 't met Sven eens [ja heus!!] : ik wil haar ook niet in ONMquote:Isa Hoes in GTST was echt geweldig hoor, maar dat was voor Svens tijd....
prima, want die vacature staat weer open nu Ghislaine een Simons Vrouw mag spelenquote:en de pycho rol blijft Wups inziens nog steeds voor vrouwe Fokker.........
LOL naar welke functie??! die van Carloquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:34 schreef Wup het volgende:
verkapte sollicitatie:)
ik schaam me diep... excuses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |