Nee hoor, over het algemeen vind ik je zeer gezellig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm dus zoals ik mezelf het ontslag van meisje Klomp verwijt, verwijt jij je mijn komst op fok?!??
En die uitspraak versterkt dat alleen maar.quote:
dit kan ik me helemaal niet herinneren! dacht dat hij van begin af aan achter Tara aanzat....quote:10 oktober 2003: Carlo krijgt een woedeaanval omdat Kyra hem niet moet
Bedankt!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:27 schreef babette21 het volgende:
@ lovechild: succes trouwens met al het offtopic-gekibbel trouwens
Snel denk ik!!!!!! 147x300=44.100 postsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef Lovechild het volgende:
Ben benieuwd bij welk topic ik af zal haken![]()
Waarom heeft die Kyra niet gewoon afgemaakt dan.. dan was die verhaallijn niet vergeten!quote:10 oktober 2003: Carlo krijgt een woedeaanval omdat Kyra hem niet moet
Ik zal het jullie laten weten wanneer het zover is. Vooralsnog ben ik topic 9 hardop lachend doorgekomen. Voor nu ga ik me eens bij man en kinders in dromenland voegen. Welterusten!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:16 schreef soapie het volgende:
[..]
Snel denk ik!!!!!! 147x300=44.100 posts![]()
De eerste 17.5 topics waren maar 255 posts.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:16 schreef soapie het volgende:
[..]
Snel denk ik!!!!!! 147x300=44.100 posts![]()
quote:Markie Mark op 23 oktober 2003:
Ik zag net Anouck Klomp zitten bij de BNN ledenwerfs]how, volgens mij gaat zij een heel grote ster worden in Nederland
quote:Op donderdag 4 september 2003 20:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Gelukkig was Tara veel te zien in de aflevering als aangename beeldvulling. Ik voorspel echt een grote carriere voor de actrice, zij wordt echt een soort volgende Katja Schuurman
te grappig iddquote:
Je komt echt weer op 't goeie moment binnenvallen zegquote:
quote:Vorig jaar leerde je de drie Bitches al een beetje kennen, maar dit jaar komen ze terug. En hoe! Hester (Janna Fassaert), Sabine (Sjaan Duinhoven) en Rachel (Anna Drijver)
hebben hun taakstraf erop zitten, en als het aan de drie meiden ligt zijn ze voorlopig helemaal klaar met werken: wat een verschrikkelijke hobby! Ze hebben een prachtig loft betrokken in het hartje van Amsterdam. Uiteraard op rekening van pa en ma. Aan alle voorwaarden zijn voldaan; ze kunnen zich dus gaan uitleven in de jetset van Amsterdam en op pad met de juiste mensen, in de juiste kleren en op de juiste feestjes.
Alleen hebben de dames niet gerekend op hun ouders. Die steken de koppen bij elkaar en besluiten dat het tijd wordt dat de dames echt zelfstandig worden. En dus bedenken ze een plan waardoor Sabine, Hester en Rachel voor het eerst echt op eigen benen moeten staan. En of de meiden dat aankunnen...
Dus het gaat echt weer Onderweg naar Morgen hetenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:22 schreef babette21 het volgende:
ik heb de promo's op tv tot nu toe gemist... hoorde 'm vanmorgen wel op de radio
hoor je twee mensen kreunen enzo, en dan "onderweg naar morgen, vanaf 15 aug. op bnn"
nou nou..... voorspelt echt wat over het [costa?]niveau......
Het heette toch altijd al Onderweg naar Morgen? Yorin wou het toch moderner en vlotter laten klinken dus Onderweg naar Morgen kreeg een bijnaampje "' onm '''quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus het gaat echt weer Onderweg naar Morgen heten???
da's iig wat ze op de radio zeggen.....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:24 schreef Svensational het volgende:
Dus het gaat echt weer Onderweg naar Morgen heten???
Joh.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:26 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Het heette toch altijd al Onderweg naar Morgen? Yorin wou het toch moderner en vlotter laten klinken dus Onderweg naar Morgen kreeg een bijnaampje "' onm '''
Ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik wil een nieuwe mooie, met het Ruth Jaccot liedje
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:28 schreef Markie-Mark het volgende:
het Ruth Jaccot liedje
nostalgiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
is wel wat gedateerd hoor, dat lied.....
Ik heb wat gemistquote:ik vind dat ze dat nr. wel mogen gebruiken voor de eerder genoemde onm-spinoff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |