Aram-John van de Rest versus Viola Holt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:35 schreef Oksel het volgende:
Kan iemand in het kort uitleggen waar dit over gaat?
Volgens mij wil je het nog geen eens wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:35 schreef Oksel het volgende:
Kan iemand in het kort uitleggen waar dit over gaat?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Schandalig hoe dit juweeltje van een topic vervuild wordt door de ontbrekende slip van Viola Holt.![]()
Idd we moeten Babette haar topic niet verpesten door over fatsige Viola te gaan pratenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Schandalig hoe dit juweeltje van een topic vervuild wordt door de ontbrekende slip van Viola Holt.![]()
Idd, want Babette verneukt ook geen andere topics.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:40 schreef Rodney1988 het volgende:
Idd we moeten Babette haar topic niet verpesten door over fatsige Viola te gaan praten![]()
Ach..ben geen grote ONM fan maar t is wel lachen..als k iemand meekrijg ga ik wel denkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:47 schreef Svensational het volgende:
Ja, daar hoef ik dus echt niet heen he.. Die twee extra dagen kan ik nog wel wachten.
prettige wedstrijd....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:39 schreef Svensational het volgende:
Je bent echt 147 topics aan het bijlezen![]()
![]()
???
en je beseft ook waar je tussen komt te zitten?!?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ach..ben geen grote ONM fan maar t is wel lachen..als k iemand meekrijg ga ik wel denk
Ik moet toegeven, de eerste topics waren de leukste. Voor het hele gezeik begon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
prettige wedstrijd....
ik lees ook wel 's topics terug hoor.... maar geen 147 haha
Ik haak vanzelf af als ik het niet interessant meer vind hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, de eerste topics waren de leukste. Voor het hele gezeik begon..
echt niet...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:55 schreef Svensational het volgende:
Ik moet toegeven, de eerste topics waren de leukste. Voor het hele gezeik begon..
W.?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
echt...toen waren W. Iwan en ik er nog niet
die van vorige zomer zijn het leukst, met de nachtelijke sessies en al die herinneringen steeds
literair hoogstandje he?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:16 schreef Iwan1976 het volgende:
juweeltje van een topic
Toen was ONM nog leuker, dus waren de topics automatisch ook leuker. En jij en Wup er niet bij geeft juist een hoop negatieve berichten minder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt niet...toen waren Wup, Iwan en ik er nog niet
die van vorige zomer zijn het leukst, met de nachtelijke sessies en al die herinneringen steeds
Want?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:10 schreef babette21 het volgende:
topic 8 kan beter overgeslagen worden.......
hm dus zoals ik mezelf het ontslag van meisje Klomp verwijt, verwijt jij je mijn komst op fok?!??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:21 schreef Svensational het volgende:
Toen was ONM nog leuker, dus waren de topics automatisch ook leuker. En jij en Wup er niet bij geeft juist een hoop negatieve berichten minder..
quote:Want?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |