Ik vind dit idd een erg nette prijs. Ik vind die ¤ 1200 wel erg hoogquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:42 schreef WaSTeiL het volgende:Koel/vries combi : 100 euro Was/droog combi : 150 euro Vaatwasser : 100 euro +/- 45m2 klik laminaat : 250 euro vitrage set : 100 euro
Totaal: 700 euro..
Dit is wat ik er max voor zou betalen. Laminaat zou mogelijk iets meer kunnen zijn, maar de rest absoluut niet.
we gaan naar een bovenwoning waarbij we idd een hele stijle trap op moeten en dan bovenaan loopt het dak schuin en draait de trap een gehele kwartslag naar rechts,quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:19 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Weet niet of je trappen op moet met je eventueel zelf aangeschafte spullen maar kan je vertellen dat een wasmachine de trap op dragen niet leuk is.
Zou er derhalve 50 Euro per verdiepingstrap bij op doen!
Je kan het ook andersom zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:31 schreef mrdjey het volgende:
[..]
we gaan naar een bovenwoning waarbij we idd een hele stijle trap op moeten en dan bovenaan loopt het dak schuin en draait de trap een gehele kwartslag naar rechts,
dus idd alle spullen zelf die trap op sjouwen is ook niet echt makkelijk
Hahaha, daar heb je zeker gelijk in, zo had ik het nog niet helemaal bekeken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:33 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Je kan het ook andersom zien.
Die mensen moeten anders de vloer eruit halen en alle spullen omlaag brengen over dezelfde trap.
Hiermee bewijs je ze eigenlijk ook een dienst.
Nog niet met ze onderhandeld?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:09 schreef mrdjey het volgende:
verder nog iemand andere suggesties???
Zijn er mensen die zeggen dat 1200 euro redelijk is voor hetgene wat ze vragen..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:15 schreef mrdjey het volgende:
nog niet met ze onderhandelt,
hoor van verschillende kanten dat de prijs wel redelijk is.
heb zelf op internet lopen rond kijken en moet zeggen...
ik vind het veelste duur.
maja.. ik ben zelf neit zo'n ster in onderhandelen
maar wil toch wel zo min mogelijk ervoor betalen.
hoe kan ik op een normale manier duidelijk maken dat ik de prijs te hoog vindt
zonder dat ik meteen de mensen op de kast jaag???
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:23 schreef mrdjey het volgende:
gister gebeld om ons laatste en tevens definitieve bod te melden...
zij wou niet onder de ¤ 1000,- verkopen,
dus ons bod van max ¤ 850,- is niet geaccepteerd.
nu heeft zij er alleen maar pech aan overgehouden want
hebben via via een koel-vrieskast kunnen regelene.
laminaat is nu bij bijna alle bouwmarkten wel in de aanbieding.
en verder is er ook wel een wasmachine en droger voor een leuk prijsje te koop,
waabij dan wel garantie nog zit![]()
achja, nou alleen nog hopen dat als zij alles er uit sloopt, het wel netjes gebeurt.
kans bestaat dat ze het laminaat laat liggen, maybe zwaar beschadigid maja...
als dat ons niet aanstaat laat ik het op haar kosten eruit halen.
Ik weet niet wat voor wasmachine je hebt gekocht, maar 1200 euroquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:25 schreef root1980 het volgende:
3 maanden geleden moest ik een nieuwe wasmachine hebben die koste alleen al bijna 1200 euro.
Zeker wel hoor, dan zit je op ongeveer 13 euro per m2, dan heb je toch al de betere kwaliteit te pakken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:49 schreef Sjummie het volgende:
Een goeie kwaliteit laminaat + ondervloer + plinten heb je echt niet voor 600 euro voor 45m2......
we begonnen met een bedrag van ¤ 700,- daarna naar de ¤ 800,- en als laatste bod ¤ 850,-quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:02 schreef Sjummie het volgende:
Heb je uberhaupt onderhandeld ? Of heb je gezegd: ik bied 850 max. ?
mazzelaarquote:Op maandag 5 september 2005 12:52 schreef mrdjey het volgende:
wel.. sinds afgelopen donderdag (1 sept. jl.) hebben we de sleutel gekregen van de woning..
jullie raden het nooit...
maar........
ze heeft de complete vloer laten liggen,
de lamellen laten hangen, kastje in de badkamer laten staan...
lampen laten hangen en de boel schoon achtergelaten...
wat een geluk dat we niets van ze overgenomen hebben,
nu hebben we gewoon een gratis vloer gekregen...
iedereen bedankt voor de reacties
quote:Op maandag 5 september 2005 12:52 schreef mrdjey het volgende:
ze heeft de complete vloer laten liggen,
de lamellen laten hangen, kastje in de badkamer laten staan...
lampen laten hangen en de boel schoon achtergelaten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |