abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29540195
A
Hahahaha leuk verhaal
pi_29540713
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 02:05 schreef Mute_Me het volgende:
A
waarvoor liet je je dan ook niet meteen pijpen? das toch beter dan trekken... dat kan je zelf ook wel.
Of regel 2 euro...
Leuk verhaal iig
Lees 'ns, het staat er gewoon in.

Maar inderdaad, trekken kan ikzelf ook wel. Ik dacht dat ze me ging pijpen én trekken, maar bleek dus niet zo te zijn. En tsja, toen had ik m'n vinger al in d'r kut zitten en was ze me al aan 't trekken.

Ik denk dat ze me ook wel had 'genaaid' als ik 50 euro betaald had.
pi_29592830
Leuke schrijfstijl, zet wel vraagtekens bij het waarheidsgehalte maar blijft een leuk verhaal.
我要飞得更高 !
pi_29593133
A
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:54 schreef rebel84 het volgende:
uto zo dicht mogelijk bij het centrum geparkeerd, even de weg gevraagd aan 'n Turken-opa en toen vol goede moed op pad (want wie weet, misschien lopen er om 12 uur 's nachts wel gewillige dames buiten op straat in Hannover).
Nou, dat centrum had ik zo gezien en er was één club open waar een schoolfeest gaande was. Ik mocht er niet in, helaas.
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_29594497
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:21 schreef Rex_Mundi het volgende:
Leuke schrijfstijl, zet wel vraagtekens bij het waarheidsgehalte maar blijft een leuk verhaal.
Dat is uiteraard jouw goed recht. Ik hoor van veel mensen dat ze vinden dat ik een levendige fantasie heb, maar dit zou ik echt niet uit m'n duim kunnen zuigen.
pi_29594650
Ok godver nu wil ik het weten
WAT zouden we moeten antwoorden dat met een "A" begint? Ik heb me er dagen mijn hoofd over gebroken en ik kom er niet op
Dus zeg!
pi_29594742
Je kunt ook gewoon het verhaal lezen
pi_29594837
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:36 schreef hermandeperman het volgende:
Je kunt ook gewoon het verhaal lezen
tegen wie lul je ?
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 06:08:34 #59
78498 classpc
I don't like change
pi_29597406
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:39 schreef Quickie_Bat het volgende:

[..]

tegen wie lul je ?
Tegen jou dus.
In plaats van je hoofd te breken over zo iets, kun je ook gewoon het verhaal lezen. Het staat er namelijk gewoon in. Maar het is er zo in verwerkt dat mensen die het verhaal niet of gedeeltelijk lezen, dus door de mand vallen.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_29597954
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 06:08 schreef classpc het volgende:

[..]

Tegen jou dus.
In plaats van je hoofd te breken over zo iets, kun je ook gewoon het verhaal lezen. Het staat er namelijk gewoon in. Maar het is er zo in verwerkt dat mensen die het verhaal niet of gedeeltelijk lezen, dus door de mand vallen.
Inderdaad, dat is de enige reden. Ik erger me in andere subforums vaak aan mensen die niet het verhaal lezen en toch komen zeiken danwel domme dingen vragen.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:17:11 #61
78498 classpc
I don't like change
pi_29599139
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 09:35 schreef rebel84 het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is de enige reden. Ik erger me in andere subforums vaak aan mensen die niet het verhaal lezen en toch komen zeiken danwel domme dingen vragen.

Ik vind het erg slim van je gedaan trouwens. M´n complimenten.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_29601306
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 06:08 schreef classpc het volgende:

[..]

Tegen jou dus.
Ja heel geestig. Maar je theorie gaat niet op. Ik heb het namelijk wel degelijk het hele verhaal gelezen, vond het erg leuk geschreven. Maar daar kwam ik dus niet achter dus vandaar mijn vraag
pi_29601320
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 09:35 schreef rebel84 het volgende:

[..]

Nou dan heb je het wel heel goed verstopt want ik kan het niet vinden
pi_29601443
Okee ik heb nog eens de tekst doorgelezen en daar staat vrijwel aan het einde deze zin:

Wie het hele verhaal heeft gelezen mag reageren en begint zijn/haar reactie met een hoofdletter 'A'.

Nu wil ik dus weten welk woord of zin ik/wij zouden moeten antwoorden dat met de letter A begint. Als dat in de tekst terug te vinden is is het wel zo goed verstopt... ik heb geen idee.... het kan van alles zijn
pi_29601539
Die hoofdletter 'A' heeft verder geen betekenis. Zo kan ik - en anderen - alleen zien wie goed gelezen heeft.

Je signature, ik moest lachen!
pi_29601613
Hahaha, ik wilde ook al een zin beginnen met de letter A maar dat lukte niet vandaar dat ik het anders opgelost had...
quote:
Agrappig, spannend, maar inderdaad een beetje jammer van dat einde...
Ach wat, je kan altijd nog een ander einde verzinnen...
Niet alles hoeft gebaseerd te zijn op een "true story"...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')