Lees 'ns, het staat er gewoon in.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:05 schreef Mute_Me het volgende:
A
waarvoor liet je je dan ook niet meteen pijpen? das toch beter dan trekken... dat kan je zelf ook wel.
Of regel 2 euro...
Leuk verhaal iig
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:54 schreef rebel84 het volgende:
uto zo dicht mogelijk bij het centrum geparkeerd, even de weg gevraagd aan 'n Turken-opa en toen vol goede moed op pad (want wie weet, misschien lopen er om 12 uur 's nachts wel gewillige dames buiten op straat in Hannover).
Nou, dat centrum had ik zo gezien en er was één club open waar een schoolfeest gaande was. Ik mocht er niet in, helaas.
Dat is uiteraard jouw goed recht. Ik hoor van veel mensen dat ze vinden dat ik een levendige fantasie heb, maar dit zou ik echt niet uit m'n duim kunnen zuigen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:21 schreef Rex_Mundi het volgende:
Leuke schrijfstijl, zet wel vraagtekens bij het waarheidsgehalte maar blijft een leuk verhaal.
tegen wie lul je ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:36 schreef hermandeperman het volgende:
Je kunt ook gewoon het verhaal lezen
Tegen jou dus.quote:
Inderdaad, dat is de enige reden. Ik erger me in andere subforums vaak aan mensen die niet het verhaal lezen en toch komen zeiken danwel domme dingen vragen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 06:08 schreef classpc het volgende:
[..]
Tegen jou dus.
In plaats van je hoofd te breken over zo iets, kun je ook gewoon het verhaal lezen. Het staat er namelijk gewoon in. Maar het is er zo in verwerkt dat mensen die het verhaal niet of gedeeltelijk lezen, dus door de mand vallen.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:35 schreef rebel84 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is de enige reden. Ik erger me in andere subforums vaak aan mensen die niet het verhaal lezen en toch komen zeiken danwel domme dingen vragen.
Ja heel geestig. Maar je theorie gaat niet op. Ik heb het namelijk wel degelijk het hele verhaal gelezen, vond het erg leuk geschreven. Maar daar kwam ik dus niet achter dus vandaar mijn vraagquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 06:08 schreef classpc het volgende:
[..]
Tegen jou dus.
In plaats van je hoofd te breken over zo iets, kun je ook gewoon het verhaal lezen. Het staat er namelijk gewoon in. Maar het is er zo in verwerkt dat mensen die het verhaal niet of gedeeltelijk lezen, dus door de mand vallen.![]()
Nou dan heb je het wel heel goed verstopt want ik kan het niet vindenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:35 schreef rebel84 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is de enige reden. Ik erger me in andere subforums vaak aan mensen die niet het verhaal lezen en toch komen zeiken danwel domme dingen vragen.
quote:Agrappig, spannend, maar inderdaad een beetje jammer van dat einde...
Ach wat, je kan altijd nog een ander einde verzinnen...
Niet alles hoeft gebaseerd te zijn op een "true story"...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |