Die liet de kinderen tenminste levenquote:Kwade genius was volgens Van der Zee haar ex-vriend P.J.R. „
*ril*quote:bedankt kinderbescherming bedankt meneer de ruiyter de wild Bedankt brigitte abraham Je hebt mij en mijn drie andere kinderen echt alles afgepakt en tot slot heb je m,n kinderen laten vermoorden ondankt alle waarschuwingen van je broer en vrienden
heb je toch niet geluisterd en heb je meegeholpen dat dit kon gebeuren Ik hoop dat jij nooit een rustig moment meer zal beleven De cocaine was voor jou belangrijker Je moets en zal de kinderen bij hun vader en familie weghalen en brigitte dat is je gelukt Damaris en daniël pappa kon jullie niet helpen Ik hou heel veel van jullie
pappa
Krijg wel al minder begrip voor de actie van mamma . Die heeft dus geen poging ondernomen haar kinderen te beschermen ( zucht naar coke was groter?)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:06 schreef milagro het volgende:
ik word er helemaal naar van, zover ik dat niet al was
Normaliter zijn echt niet alle daders van geweldsmisdrijven bezig om kinderen te molesteren hoor nikkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef nikk het volgende:
hij is tientallen keren veroordeeld voor geweldsmisdrijven
Hulde voor bureau jeugdzorg !quote:Tralalalala, en dit soort mensen lopen dus gewoon vrij rond in Nederland. Wat hebben we toch een briljante wetgeving
Dat is waar. Maar het is hoe dan ook opmerkelijk dat iemand die tientallen keren veroordeeld is voor geweldsmisdrijven vrij rond kan lopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Normaliter zijn echt niet alle daders van geweldsmisdrijven bezig om kinderen te molesteren hoor nikk
Jeugdzorgquote:Hulde voor bureau jeugdzorg !
Die hebben eigenlijk nog meer geld nodig om nog meer van dit soort geweldige hulp te verlenen aan kinderen !
Afgezien van dat gegeven kunnen mannen die geweldadig zijn naar volwassenen écht lieve vaders zijn naar hun kinderen toe ...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het is hoe dan ook opmerkelijk dat iemand die tientallen keren veroordeeld is voor geweldsmisdrijven vrij rond kan lopen.
Dát is idd een ander verhaal, de voogden van deze kleintjes verdienen een lintje! Het is jeugdzorg weer gelukt om de voorpagina van de Telegraaf te halen waarmee ze kunnen aantonen dat ze nog meer geld nodig hebben waardoor ze nog beter kunnen gaan functioneren.quote:Jeugdzorg
Ik heb ook ervaring met Bureau Jeugdzorg, en ik moet zeggen dat ze ons goed geholpen hebben, ondanks de structuur van de organisatie. Het is niet dat die mensen niet willen, maar ze kunnen het gewoon niet. Er is geen geld (althans niet voor de juiste zaken, managers lopen er genoeg rond), geen tijd geen niks.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Normaliter zijn echt niet alle daders van geweldsmisdrijven bezig om kinderen te molesteren hoor nikk
[..]
Hulde voor bureau jeugdzorg !
Die hebben eigenlijk nog meer geld nodig om nog meer van dit soort geweldige hulp te verlenen aan kinderen !
Duh, zou jij je vriendin niet eens af en toe meppen als ze hysterisch door het huis loopt omdat ze geen coke heeft?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus haar vorige vriend sloeg haar en nu haar nieuwe vriend die haar kinder doodsloeg ook al?
quote:Typisch wel weer, dat sommige vrouwen steeds weer voor de verkeerde kerels vallen.
Oh, dan is slaan de oplossing om een persoon onder invloed van coke rustig te krijgen?quote:Duh, zou jij je vriendin niet eens af en toe meppen als ze hysterisch door het huis loopt omdat ze geen coke heeft?
Geen tijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb ook ervaring met Bureau Jeugdzorg, en ik moet zeggen dat ze ons goed geholpen hebben, ondanks de structuur van de organisatie. Het is niet dat die mensen niet willen, maar ze kunnen het gewoon niet. Er is geen geld (althans niet voor de juiste zaken, managers lopen er genoeg rond), geen tijd geen niks.
Pedagogische hulpvraag is toch in mijn ogen geheel iets anders dan vragen van huilende kinderen die graag met hun voogd willen praten vanwege gebeurtenissen die voor een volwassen persoon al niet te verwerken zijn hoorquote:Nu lopen wij er niet om een zaak van kindermishandeling maar voor de hulpverlening aan ons autistische zoontje, maar het is al vrij tekenend dat er in zaken met welwillende hulpverleners en ouders die meewerken al niet genoeg mankracht is om de volle begeleiding te geven.
En dan nog blijft het feit dat jeugzorg voogden heeft waarvoor ze geld krijgen uit DenHaag en dat die kutvoogden vaak te lam zijn om ECHT iets voor DE KINDEREN te doen.quote:In zaken met structureel niet meewerkende ouders, zoals dat ernstig verwaarloosde peutertje en die "moeder", hebben ze helemaal geen houvast.
En dan nog blijft het feit dat de ouders in deze zaken de uiteindelijke misdaad hebben gepleegd.
Verzuipen is idd een betere oplossingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, dan is slaan de oplossing om een persoon onder invloed van coke rustig te krijgen?![]()
Doe niet zo achterlijk. Ook al ben je nog zo doodgesnoven als vrouw zijnde, een man hoeft dan nog geen geweld te gebruiken. Meeste mannen kunnen een vrouw makkelijk in bedwang houden (behalve een tientonner misschien), zet haar dan maar gewoon in een andere kamer met de deur op slot tot ze afgekoelt is, pak die polsen maar stevig vast dat ze niet kan krabben. Zo moeiljik is dat toch niet? Maar goed, vriend van haar was ook niet het toonbeeld van geduld geloof ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Verzuipen is idd een betere oplossing
Een UHP kan vrij vlot als men maar eens toegeeft dat sommige moeders gewoon niet in staat zijn om hun kinderen op te voeden, te beschermen, te voeden, te koesteren ect.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Werden de regels maar versoepelt dat een mishandelt kind veel eerder uit huis kan worden geplaatst, en niet als het pas te laat is.
Ik achterlijk? Neh, weet je, zo'n lieve zorgzame moeder die alleen bezig is om nieuwe vriendjes d'r huis in te lokken en zichzelf boven de kinderen zet, DIE is achterlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk. Ook al ben je nog zo doodgesnoven als vrouw zijnde
Over deze situatie weet ik verder ook helemaal niets nummerzoveelquote:, een man hoeft dan nog geen geweld te gebruiken. Meeste mannen kunnen een vrouw makkelijk in bedwang houden (behalve een tientonner misschien), zet haar dan maar gewoon in een andere kamer met de deur op slot tot ze afgekoelt is, pak die polsen maar stevig vast dat ze niet kan krabben. Zo moeiljik is dat toch niet? Maar goed, vriend van haar was ook niet het toonbeeld van geduld geloof ik.![]()
Ooit een hysterische junk gezien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk. Ook al ben je nog zo doodgesnoven als vrouw zijnde, een man hoeft dan nog geen geweld te gebruiken.
Ik neem het ook absoluut niet voor de moeder op hoor. Typisch voorbeeldje van zo'n wijf dat nooit kinderen zou mogen krijgen. Probleem met dat soort soort moeders is dat ze ook nog elk jaar opnieuw een kind werpen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik achterlijk? Neh, weet je, zo'n lieve zorgzame moeder die alleen bezig is om nieuwe vriendjes d'r huis in te lokken en zichzelf boven de kinderen zet, DIE is achterlijk.
[..]
Over deze situatie weet ik verder ook helemaal niets nummerzoveel
Weet alleen dat als er iemand in mijn omgeving het waagt een vinger uit te steken naar mijn kinderen dat ik ( 1.66 en 57 kg) plots écht veel sterker ben dan je ooit zou vermoeden.
Moeders worden leeuwinnnen dan.
Denk dat je toch echt anders denkt als je in die situatie bent. Je mag dan wel een leeuwin worden, maar dan wel een leeuwin tegenover een compleet doorgedraaide man die eventueel nog met een wapen staat te zwaaien ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:00 schreef Loedertje het volgende:
Weet alleen dat als er iemand in mijn omgeving het waagt een vinger uit te steken naar mijn kinderen dat ik ( 1.66 en 57 kg) plots écht veel sterker ben dan je ooit zou vermoeden.
Moeders worden leeuwinnnen dan.
De meeste junks zijn heroine-verslaafd, niet cocaine (het ging om snuiven namelijk) een groot verschilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |