Ik vind proppers de ergste uitvinding sinds The Backstreet Boys.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:27 schreef dady het volgende:
Tenzij we in het buiteland op vakantie zijn, dan mag iedereen ons aanspreken. Heb een keer paar dagen als propper gewerkt, jezus wat wilden jullie graag dat ik jullie aanspraak, ik snap het niet. Er hangt gewoon een saaie kutsfeer in Nederland.
Ging er geen lichtje branden toen hij ineens dat stuk zeep op de grond liet vallen, zonder dat jullie onder de douche stonden?quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:56 schreef Sport_Life het volgende:
K zat laatst met vrienden op de trein te wachten (Utrecht CS) en toen kwam er een neger aanlopen die tegen me aan begon te lullen. Hij vroeg eerst om een vuurtje, toen ik zei dat ik dat niet had omdat ik niet rookte zei ie dat ie aan me gezicht kon zien dat ik wel rookte ofzoiets(toevallig wel lang gedaan, dus ergens hadie wel gelijk
). Nah hij ging ff door en werd steeds opdringeriger (vastpakken enzo) en ik had er ff geen zin meer in dus vertelde maar een smoes om hem weg te krijgen. Alleen praten is wel oke, maar aub wel van me af blijven
.
Als je geen link naar je fotoboek had staan had ik je geloofdquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:50 schreef Alicey het volgende:
Als ik mijn haar los heb ook achter elkaar dat soort lui.. Ik moet ook eens leren om iets minder eerlijk te zijn. De eerste vraag is meestal of ik getrouwd ben.
Zie je nu niet in dat, dat mijn punt niet is?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:47 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik vind proppers de ergste uitvinding sinds The Backstreet Boys.
Oh was jij hetquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:52 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ging er geen lichtje branden toen hij ineens dat stuk zeep op de grond liet vallen, zonder dat jullie onder de douche stonden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |