Dude ... ik weet niet of je het verschil in graphics hebt gezien tussen de PC versie en de Xbox versie van Doom 3quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:37 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vind de graphics alleen wel zwaar tegenvallen. Ik bedoel, het is gewoon een licht aangepaste doom 3 engine. En doom 3 draaide ook gewoon op de xbox, dus op de xbox360 wil ik niet dezelfde graphics met misshcien alleen een iets hogere resolutie en wat kleine aanpassingkjes.
Zeker niet als er ook spellen als Gears of War voor uitkomen.
doom 3 viel absoluut niet tegen.. het werd eentonig. je liep telkens naar een plaats toe en kwam d'r net te laat aan! voor de rest was het super.. goeie actie, grafisch echt een goed spel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:26 schreef Samsonneke het volgende:
Het ziet er wel erg leuk uit! Doom 3 vond ik een tegenvaller, hopelijk wordt dit beter.
Ik denk dat multiplayer juist belangrijk is in Quake 4.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:29 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
laat het alstjeblieft niet zo zijn.. d'r komt vast wel een multi-player mod uit! laat ze maar zorgen dat die singelplayer goed is.. niemand boeid de multiplayer.. daarvoor gaan we wel counterstriken of unreal doen.
Het is de Doom3 engine omdat iD software word uitgebracht door Activision, en laat die nou net de studio Raven Software hebben geannexeerd, welke dan weer deze titel maken. Raven en iD zijn inmiddels 2 handen op 1 buik....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:02 schreef Emphasis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor de Doom 3 Engine hebben gekozen omdat die meer in de buurt van de feel/sfeer van de game valt.... de crytek engine is voor meer realistischere omgevingen zonder de metal look. Quake wil meer een enge/donkere sfeer uitademen. En de Doom 3 engine kan hendig die grote buiten levels aan! en ze zullen 'm hier en daar wel wat getweaked hebben dus dat komt allemaal goed. Ik zit echt op deze game te wachten (naast P.R.E.Y.).
Zoals ik gezien heb op de demo's kan je gewoon gezellig lekker blijven huppelenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:01 schreef DySGeNiC het volgende:
[..]
Ik denk dat multiplayer juist belangrijk is in Quake 4.
Als singleplayer uitgespeeld is speel ik het vaak niet meer... netzoals doom3
Ik speel zelf nogsteeds de quake 3 mods Rocket Arena 3, OSP en Defrag.
Laten we hopen dat de multiplayer beetje slim aangepakt wordt want de Doom 3 multiplayer is verrot. Pas vertelde iemand mij dat ze Quake 4 Singleplayer en Quake 4 Multiplayer helemaal apart maken. Hopen wel dat de StrafeJump en al die andere geweldige jumps er nog inzitten zoals in Quake 3. Dat je lekker door het level kan huppelen.
Idd, Quake 4 multiplayer lijkt heel erg op Quake 3 van wat ik gezien hebquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:20 schreef maan het volgende:
[..]
Zoals ik gezien heb op de demo's kan je gewoon gezellig lekker blijven huppelen
Mooi dan kan ik me eigen instellingen houden in de gamequote:Op maandag 15 augustus 2005 12:22 schreef babba het volgende:
[..]
Idd, Quake 4 multiplayer lijkt heel erg op Quake 3 van wat ik gezien heb
Nee hoor, in Oktober is die te koopquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:04 schreef maan het volgende:
Heb ook al gehoord dat de demo er aan zit te komen..
En het spel is 15 november verkrijgbaar
Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maar xbox-360 verschijnt in november en ook quake 4 verschijnt pas in november dus niet in oktoberquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:01 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee hoor, in Oktober is die te koop:
Eén van de meer populaire shooterreeksen is de Quake-serie. Ondertussen zijn reeds drie volwaardige delen verschenen die allemaal potten hebben gebroken. Deel drie is reeds heel wat jaren geleden in de winkelrekken verschenen, dus wordt het nu wel hoog tijd voor Quake IV. Het wachten wordt echter beloond, want ontwikkelaar Raven Software kondigde vandaag aan dat de PC-versie van Quake IV in oktober (van dit jaar ja) beschikbaar zal worden gemaakt. Da's vóór de launch van de Xbox 360, het platform dat eveneens Quake IV voorgeschoteld zal krijgen maar dan bij de lancering van de console. De Xbox 360-versie verschijnt dus enkele weken na de PC-versie.
De pc versie komt in oktober uit, de Xbox-360 versie enkele weken later bij de launch.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:32 schreef maan het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maar xbox-360 verschijnt in november en ook quake 4 verschijnt pas in november dus niet in oktober
Ik denk dat de ontwikkelaar het wel wat beter weet dan een of andere maanquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:32 schreef maan het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maar xbox-360 verschijnt in november en ook quake 4 verschijnt pas in november dus niet in oktober
Via die filosofie is geen enkel spel meer origineel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:52 schreef DiabloSam het volgende:
Ai, ik kijk toch echt meer uit naar Unreal Tournament 2007 die volgend jaar uitkomt! Maar daar niet van, Quake4 word absoluut een heel erg vet spel, maar het heeft wel trekjes van Doom3 en Half-Life2 en ook zo te zien een beetje van Mechwarrior.![]()
Omdat hij veel en veel te zwaar draait op high end systemen ( ja ik heb er een ). Verder moet je er zelf nog het een en ander aan sleutelen, wat bij een goeie engine eigenlijk niet mag ( ini files veranderen, dingen uitpacken ed. ) En om nou te zeggen dat het zo extreem mooi was. Mwoah. Okay de real time schaduwen ed. was even leuk, met je zaklampje op dingen schijnen ed. Maar verder was hiet niet vernieuwender dan bv de Crytek engine. En verder denk ik dat de HL2 engine zich meer dan bewezen heeft door zn licht in gebruik en toch erg mooie en fraaie ( buiten ) omgevingen.quote:
Dan doe je iets niet goed denk ik, ik heb een mid-end pc en hij draait prima op high quality, ik weet niet hoeveel fps precies maar ik gok het op 50-60 fps.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Omdat hij veel en veel te zwaar draait op high end systemen ( ja ik heb er een ). Verder moet je er zelf nog het een en ander aan sleutelen, wat bij een goeie engine eigenlijk niet mag ( ini files veranderen, dingen uitpacken ed. ) En om nou te zeggen dat het zo extreem mooi was. Mwoah. Okay de real time schaduwen ed. was even leuk, met je zaklampje op dingen schijnen ed. Maar verder was hiet niet vernieuwender dan bv de Crytek engine. En verder denk ik dat de HL2 engine zich meer dan bewezen heeft door zn licht in gebruik en toch erg mooie en fraaie ( buiten ) omgevingen.
Ik kraak het ook niet af ofzo ( let op hetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:22 schreef Vitalogy het volgende:
Om dan de Doom 3 engine dan helemaal te af te kraken gaat me te ver. Maar Superfruitig heeft wel een punt vind ik.
Van John Carmack verwacht ik niets anders dan het onmogelijke en de Doom 3 engine is dat zeker niet.
Een Doom 3 kloon word het zeker niet, Doom 3 was op je eentje een beetje creepy monster schieten, Quake 4 word een soort Call of Duty in de toekomstquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik kraak het ook niet af ofzo ( let op hetmannetje
) maar ik vind dat hij TE zwaar is voor wat hij laat zien. Ze hadden van alles wat moeten pakken, buitenlokaties, lichteffecten en physics. Als je dan een zware engine maakt, kan ik het me nog voorstellen
En ik blijf bang zijn voor een Doom3 kloon met Quake4
Ik hoop dat je je geen ilussies in je hoofd haalt. Ieder gamemag zei tot nu toe dat het er op leek dat het een puur aftreksel ging worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:53 schreef babba het volgende:
[..]
Een Doom 3 kloon word het zeker niet, Doom 3 was op je eentje een beetje creepy monster schieten, Quake 4 word een soort Call of Duty in de toekomst
Alle filmpjes die ik tot nu toen heb gezien leken heel anders dan Doom 3quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je geen ilussies in je hoofd haalt. Ieder gamemag zei tot nu toe dat het er op leek dat het een puur aftreksel ging worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |