pff, same herequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:09 schreef Darklight het volgende:
Zag laatst een filmpje, zag er echt cool uit
Moet alleen een nieuwe pc hebben denk ik
Nee, singleplayer. Het volgt de gebeurtenissen na het verhaal van Quake 2.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:44 schreef Sud het volgende:
Wordt deze multiplayer-only?
laat het alstjeblieft niet zo zijn.. d'r komt vast wel een multi-player mod uit! laat ze maar zorgen dat die singelplayer goed is.. niemand boeid de multiplayer.. daarvoor gaan we wel counterstriken of unreal doen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:18 schreef Drakul het volgende:
[..]
Er zal vast wel multiplayer in zitten
Ik moet Quake 3 (Arena) maar weer eens installerenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:38 schreef maan het volgende:
Ik speel al jaren quake 3 dus ik wacht wel op 4![]()
MSI KT4 Ultraquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:22 schreef jehovaguerilla het volgende:
Maarreh... die systeemeisen he?
Ik draai op een 2.4 pentium cpu en kan met een TI4200 vga kaartje doom3 wel lekker spelen.
Dan moet quake 4 toch geen probleem zijn?
Die engine is toch al enigszins geoptimaliseerd?
/wat zijn jouw specs dan whizkid?
Je vergeet de Crytek (Far Cry) enginequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:00 schreef Emphasis het volgende:
Gears of War draaid ook op een totaal andere engine (Unreal 3 engine) . Als ze voor Quake 4 nou nog een compleet nieuwe engine moeten gaan fixxen of ruilen van engine dan duurd het weer 1 jaar ofzo voordat alles is aangepast. En ik neem aan dat dit de beste engine was die verkrijgbaar was ten tijde (naast de HL2 engine). En daarnaast de Unreal 3 engine is officieel namelijk nog niet uit dus dat maakt de release datum weer een heel deel later als dat die nu zal zijn.
doe dat eensquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik moet Quake 3 (Arena) maar weer eens installeren
Ik denk dat ze voor de Doom 3 Engine hebben gekozen omdat die meer in de buurt van de feel/sfeer van de game valt.... de crytek engine is voor meer realistischere omgevingen zonder de metal look. Quake wil meer een enge/donkere sfeer uitademen. En de Doom 3 engine kan hendig die grote buiten levels aan! en ze zullen 'm hier en daar wel wat getweaked hebben dus dat komt allemaal goed. Ik zit echt op deze game te wachten (naast P.R.E.Y.).quote:
ik denk het dus niet.. doom 3 is een krachtige engine.. maar voor binnen omgevingen.. Bij een grote buiten omgeving lecht doom 3 engine het loodje (tenminste, wat ik begrepen heb uit de vele doom 3 topics op fok!). en volgens mij zijn er veel buiten omgevingenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:02 schreef Emphasis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor de Doom 3 Engine hebben gekozen omdat die meer in de buurt van de feel/sfeer van de game valt....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |