Koning Fahd van Saudi-Arabië is overleden. Maandag is dat vernomen uit kringen die nauwe banden met de koninlijke familie van van Saudi-Arabië hebben. Diplomaten hebben inmiddels de dood van de koning bevestigd. De Saudische staatstelevisie onderbrak de reguliere uitzendingen en zond in plaats daarvan teksten uit de koran uit. Koning Fahd is 82 jaar oud geworden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:14 schreef Oblivion het volgende:
Vind het wel een eigen topic waard...![]()
Misschien was het wel elke keer raak.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:17 schreef Nuongirl het volgende:
Deze Fahd was een zoon van Abdoel Aziz al Saoed, die de stichter van het huidige Saoedi-Arabië is. Al Saoed had maar liefst 52 kinderen. Veel sex gehad dus![]()
quote:According to the Saudi Basic Law of 1992, the King of Saudi Arabia must be a son or grandson of Ibn Saud.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ibn_Saud_of_Saudi_Arabia
Druk bezig z'n eigen land te bevolken dus.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:27 schreef Nuongirl het volgende:
[afbeelding]
Abdoel Aziz al Saoed, die de stichter van het huidige Saoedi-Arabië
al Saoed had 52 kinderen (van wie 37 zonen), bij verschillende vrouwen. Zij waren:
[heel geboorteregister]
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:39 schreef Kivei het volgende:
-edit- Verwijderde reactie
Dat blijf ik een mooie vinden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:41 schreef ondeugend het volgende:
Zo die mijnheer heeft hem ook niet met plassen versleten zeg !![]()
Vervolgens zouden twee andere volle broers van Fahd, Nayef bin Abdul Aziz (71 jaar oud) en Salman bin Abdul Aziz (69) nog in aanmerking komen voor troonsopvolging.quote:In 1982 was named by his full brother King Fahd as Second Deputy Prime Minister, the position Fahd and King Abdullah each held immediately before becoming Crown Prince. On August 1st, 2005, he became the crown prince as a result of King Fahd's death.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sultan_bin_Abdul_Aziz
Maar als ik zo naar het aantal kinderen kijk zijn er toch nog meer broers die in aanmerking komen om opvolger te worden ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:32 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Abdullah zou de laatste zoon van Al-Saud zijn die koning wordt, wat de vraag opwerpt wie nu de kroonprins wordt. Een zoon van Abdullah?
In Saudi-Arabië wordt de lijn van opvolging vastgesteld bij consensus onder de (half)broers en hun zoons. Coalities smeden dus.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Maar als ik zo naar het aantal kinderen kijk zijn er toch nog meer broers die in aanmerking komen om opvolger te worden ?
Thanks voor de uitlegquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:01 schreef freako het volgende:
[..]
In Saudi-Arabië wordt de lijn van opvolging vastgesteld bij consensus onder de (half)broers en hun zoons. Coalities smeden dus..
Post die Bazza niet op dit forum?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:27 schreef Nuongirl het volgende:
[afbeelding]
Abdoel Aziz al Saoed, die de stichter van het huidige Saoedi-Arabië
al Saoed had 52 kinderen (van wie 37 zonen), bij verschillende vrouwen. Zij waren:
4. Bij Bazza
1. Nasser (1919)
2. Bandar (1923)
3. Fawwaz (1934)
http://www.see.tv/quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:42 schreef _The_General_ het volgende:
Kan ik de begravenis ergens volgen? Lijkt me wel interessant om die gebruiken eens te zien..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |