Ik zal eens rondsnuffelenquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die is ook fantastisch ja.
Hup, ga het zoeken en vinden, MB.
Die condooms met Bupa-logo. Die ik in de trein zou verkopen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Condooms? Ik? Waar? Afknappen? Hoe? Wat? Waar?
Oh ja, dat.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die condooms met Bupa-logo. Die ik in de trein zou verkopen.Nah, dat werkt dus niet.
Ja, daar denken de vrouwtjes anders over.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja, dat.
Condooms met Bupa erop. Goede keuze.
Je vergeet de puntjes in 'c.q.'quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben aan het koken cq eten cq afwezig.. Dus ik zal je straks helpen.
Prima.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben aan het koken cq eten cq afwezig.. Dus ik zal je straks helpen.
Nee hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daar denken de vrouwtjes anders over..
hehequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:11 schreef Duiveltja het volgende:
Deze is ook leuk: http://www.pablofrancisco.com/videos_easy.shtml
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor.
Zo hebben ze ook een keer Bupa in zich.
Wat betekent c.q. eigenlijk??quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je vergeet de puntjes in 'c.q.'.
Toch worden ze niet verkocht.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor.
Zo hebben ze ook een keer Bupa in zich.
dus ik zo downloaden..quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
* ShowChat luistert nu: Imogen Heap - Hide And Seek.
[afbeelding]
Wat een geniaal nummer.
c.q. (vw.)quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat betekent c.q. eigenlijk??? Ik weet wel wat er mee bedoeld wordt, maar waar staan die letters voor?
nou, dan geef ik het nog 1 kans, en trekken we het album ff binnenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar andere muziek is wat meer dance-achtig. Net als de muziek van haar voormalige band, Frou Frou.
Stuur je het ook ff naar mij?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:57 schreef timbob het volgende:
[..]
nou, dan geef ik het nog 1 kans, en trekken we het album ff binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |