Dan niet joh.quote:
Plaats dan maar foto's van de rest van je familiequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:37 schreef Bupatih het volgende:
Hoewel er haast geen foto's zijn van mij in Spanje.
Neequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Plaats dan maar foto's van de rest van je familie
Heel boeiendquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:43 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb veel foto's genomen van het vuurwerk (en een paar filmpjes) en wat van het landschap.
Héquote:
Neequote:En er is dus echt geen foto van Bupa die aan het kwallenjagen is?![]()
Ik wou net hetzelfde posten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:46 schreef Tania18 het volgende:
Live bevalling in Big Brother 5
Wat wordt de volgende stap? Iemand zoeken in de terminale fase van een ziekte, zodat we die met z'n allen dood kunnen zien gaan en kunnen stemmen hoe lang het nog duurt?
Inderdaad, wat een bullshit zeg.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:46 schreef Tania18 het volgende:
Live bevalling in Big Brother 5
Wat wordt de volgende stap? Iemand zoeken in de terminale fase van een ziekte, zodat we die met z'n allen dood kunnen zien gaan en kunnen stemmen hoe lang het nog duurt?
Ja, dat is wel verstandig. Ik heb ook veel verhalen gehoord over roofbendes in Portugal etc.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé
[..]
Nee
Ik heb sowieso nooit mijn fotocamera meegenomen naar de zee.Grijpgrage toeristen
Misschien nemen ze iemand met een anonieme spemadonor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een bullshit zeg.
Wat zou die man er van vinden.
Dat iedereen zijn vrouw kan zien bevallen, terwijl hij thuis via de tv maar moet toekijken.
En wat moet het kind er later van denken?
Ik ben altijd en overal verstandig bezig, Taniaquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel verstandig. Ik heb ook veel verhalen gehoord over roofbendes in Portugal etc.![]()
Ik ga even eten![]()
Dan nog vind ik het triest. [15.gif]quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien nemen ze iemand met een anonieme spemadonor.
Ola señor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:50 schreef beaverhausen het volgende:
Spongebuup!.
Ja goeiemorgen ook en alles..
Je kan het onder je shirt dragen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:51 schreef Bupatih het volgende:
Je portemonnee in zo'n zakje op je buik dragen bijvoobeeld(Al ziet dat er niet altijd even mooi uit
)
Maar er zijn toch zoveel bevallingsprogramma's op tv?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het triest. [15.gif]
En, klinkt dat geloofwaardig?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
Waarom komt niksan hier eigenlijk nooit meer?.
Lekker, zo'n bobbel onder je shirt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kan het onder je shirt dragen.
Ja, daar houd ik ook niet van.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar er zijn toch zoveel bevallingsprogramma's op tv?
Ben je zo rijk dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lekker, zo'n bobbel onder je shirt.
Huh?quote:
Druk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
Waarom komt niksan hier eigenlijk nooit meer?.
Als ik een tasje met mijn portemonnee om mijn buik draag dan is dat toch vrijwel onzichtbaarquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh?
Het gaat hier over Tania's portemonnee.
En ik weet niet hoe dik die is.(Haar portemonnee bedoel ik
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |