Ik ben nog niet op vakantie geweest. De foto's komen daarna (misschien). Wat is jouw excuus?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]Hmm, da's minder
Bij mij was het maar een klein kwalletje. Ik voelde er maar heel even wat van.
[..]
Waar blijven jouw foto's dan?![]()
Dat doet ze om mij te pesten.quote:
Niet waarquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat doet ze om mij te pesten..
Euh, dat ze bij mijn broer op de laptop staan, omdat mijn geheugenkaartje op vakantie vol was??quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet op vakantie geweest. De foto's komen daarna (misschien). Wat is jouw excuus?![]()
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh, dat ze bij mijn broer op de laptop staan, omdat mijn geheugenkaartje op vakantie vol was??
Dan niet joh.quote:
Plaats dan maar foto's van de rest van je familiequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:37 schreef Bupatih het volgende:
Hoewel er haast geen foto's zijn van mij in Spanje.
Neequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Plaats dan maar foto's van de rest van je familie
Heel boeiendquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:43 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb veel foto's genomen van het vuurwerk (en een paar filmpjes) en wat van het landschap.
Héquote:
Neequote:En er is dus echt geen foto van Bupa die aan het kwallenjagen is?![]()
Ik wou net hetzelfde posten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:46 schreef Tania18 het volgende:
Live bevalling in Big Brother 5
Wat wordt de volgende stap? Iemand zoeken in de terminale fase van een ziekte, zodat we die met z'n allen dood kunnen zien gaan en kunnen stemmen hoe lang het nog duurt?
Inderdaad, wat een bullshit zeg.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:46 schreef Tania18 het volgende:
Live bevalling in Big Brother 5
Wat wordt de volgende stap? Iemand zoeken in de terminale fase van een ziekte, zodat we die met z'n allen dood kunnen zien gaan en kunnen stemmen hoe lang het nog duurt?
Ja, dat is wel verstandig. Ik heb ook veel verhalen gehoord over roofbendes in Portugal etc.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé
[..]
Nee
Ik heb sowieso nooit mijn fotocamera meegenomen naar de zee.Grijpgrage toeristen
Misschien nemen ze iemand met een anonieme spemadonor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een bullshit zeg.
Wat zou die man er van vinden.
Dat iedereen zijn vrouw kan zien bevallen, terwijl hij thuis via de tv maar moet toekijken.
En wat moet het kind er later van denken?
Ik ben altijd en overal verstandig bezig, Taniaquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel verstandig. Ik heb ook veel verhalen gehoord over roofbendes in Portugal etc.![]()
Ik ga even eten![]()
Dan nog vind ik het triest. [15.gif]quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien nemen ze iemand met een anonieme spemadonor.
Ola señor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:50 schreef beaverhausen het volgende:
Spongebuup!.
Ja goeiemorgen ook en alles..
Je kan het onder je shirt dragen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:51 schreef Bupatih het volgende:
Je portemonnee in zo'n zakje op je buik dragen bijvoobeeld(Al ziet dat er niet altijd even mooi uit
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |