abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:29:07 #51
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_29337872
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:49 schreef Triggershot het volgende:
Mohammed is niet enige profeet geweest die door God is gezonden, maar daar was je toch al van op de hoogte..?
Ik ken dat sprookje ja.

En dus kunnen er geen ongelovigen vóór Mohammed in de hel zitten.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_29337998
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:29 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ik ken dat sprookje ja.

En dus kunnen er geen ongelovigen vóór Mohammed in de hel zitten.
jij gaat echt zwaar branden in hell. tenzij je (hopelijk) tot in keer komy

Maar een god aanbidden is altijd al een universeel gebod geweest.
pi_29338105
Is de beloning niet zoveel als:

Tuinen, waar de rivieren onder5 door stromen, alwaar rondborstige vrouwen in smaragdgroene kleden Uw verwennen met kruiken wijn, op een bankje onder de dadelboom.

Zoiets toch?
pi_29338148
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:33 schreef beerten het volgende:
Is de beloning niet zoveel als:

Tuinen, waar de rivieren onder5 door stromen, alwaar rondborstige vrouwen in smaragdgroene kleden Uw verwennen met kruiken wijn, op een bankje onder de dadelboom.

Zoiets toch?
oui
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:35:33 #55
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29338185
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:45 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Nou, ik in ieder geval niet, één vrouw is al een klus van jewelste laat staan 72, da's de hel!

@Alicey, serieus? volgens mijn raken die posts exact de juiste toon. Wat kun je anders dan er maar wat grapjes over te maken
Is ook ergens wel zo.
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:35:56 #56
60090 Akkersloot
pi_29338206
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

oui
Grootoogige. Waarschijnlijk de voorkeur van de "profeet".
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:37:23 #57
60090 Akkersloot
pi_29338270
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:31 schreef Triggershot het volgende:
jij gaat echt zwaar branden in hell. tenzij je (hopelijk) tot in keer komy
Jij ben wel gevoelig voor dergelijke dreigementen ?
pi_29338284
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:35 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

?
pi_29338309
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:37 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Jij ben wel gevoelig voor dergelijke dreigementen ?
nee..
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:44:57 #60
60090 Akkersloot
pi_29338607
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:38 schreef Triggershot het volgende:
nee..
Waarom is het dan (ook volgens je "alwetende" "profeet" noodzakelijk om er mee te dreigen ?
pi_29339760
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:44 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Waarom is het dan (ook volgens je "alwetende" "profeet" noodzakelijk om er mee te dreigen ?
dreigen niet, je verdiende loon. Dat wel. En profeet was niet alwetend.. hoe kom je er bij?
pi_29340752
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:35 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ikkitousen

klik op haar tieten voor een vergroting
pi_29341022
kdacht dat moslims zo kuis waren :S als 72 maagden de hemel is, maak dan ook hemel op aarde!

Lijkt me op een gegeven moment wel saai worden.. zeker voor een moslim-man, die denkt daar terecht te komen. Vrouwen kunnen wat hem betreft eigenlijk niks, dus niks spannends daarboven. Al dat geneuk moet zelfs een moslim-man toch de zak uit komen?
pi_29341768
Serieus peoples, we hebben het nu wel over die 72 maagden en zo maar serieus m'n vraag was wat krijgen de vrouwen!??!
pi_29342075
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:58 schreef SeraphimX het volgende:
Serieus peoples, we hebben het nu wel over die 72 maagden en zo maar serieus m'n vraag was wat krijgen de vrouwen!??!
Een enkeltje paradijs, ik heb in ieder geval nooit gehoord dat vrouwen, net als de mannen, een bonus te wachten staat als ze een bus met kinderen opblazen. Maar Allah heeft het toch al niet zo op vrouwen, wat dat betreft lijkt hij verassend veel op een moslim.
pi_29342326
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:05 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Een enkeltje paradijs, ik heb in ieder geval nooit gehoord dat vrouwen, net als de mannen, een bonus te wachten staat als ze een bus met kinderen opblazen. Maar Allah heeft het toch al niet zo op vrouwen, wat dat betreft lijkt hij verassend veel op een moslim.
je weet nix over de islam, dus lul dan ook niet namens de islam.
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:13:13 #67
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29342408
Ik vraag mij altijd hoe lang dat duurt met die 72 maagden. Als je je een beetje uitleeft heb je binnen een maandje geen maagden meer over, maar als je eraf moet blijven heb je ook geen lol. Beetje een dode mus dus....
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_29342779
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

je weet nix over de islam, dus lul dan ook niet namens de islam.
Geef jij SeraphimX dan antwoord.
pi_29342825
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:21 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Geef jij SeraphimX dan antwoord.
met plezier als jij niet meer onzin kraamt..
pi_29342899
quote:
Je aarde vrouw word als koningin over alle bedienden gezet en zij wordt mooier gemaakt omdat ze knielde voor Allah
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:25:56 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29342945
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je aarde vrouw word als koningin over alle bedienden gezet en zij wordt mooier gemaakt omdat ze knielde voor Allah
maar wat zegt de koran letterlijk over de positie van de vrouw in het firdows?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29342994
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar wat zegt de koran letterlijk over de positie van de vrouw in het firdows?
"man en vrouw, jullie horen bij elkaar"
pi_29343006
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:13 schreef Kaalhei het volgende:
Ik vraag mij altijd hoe lang dat duurt met die 72 maagden. Als je je een beetje uitleeft heb je binnen een maandje geen maagden meer over, maar als je eraf moet blijven heb je ook geen lol. Beetje een dode mus dus....
Ik heb wel eens gehoord dat die maagden na elke beurt automatisch hun maagdenvlies weer herstellen, ofzo. Wat mensen allemaal niet verzinnen
Ik vraag me af of ook 72 vrouwen na een paar milennia de eeuwigheid in niet gaan vervelen. überhaupt is deze voorstelling van zaken toch bijzonder banaal, dan zijn christenen toch een stuk beschaafder wat betreft hun voorstellingen van de hemel. Ik heb in ieder geval nooit iets gehoord over orgies en zelfherstellende maagden. Wat natuurlijk ook niet echt opbeurend is, wat gaan die christenen eigenlijk doen in de hemel?
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:31:29 #74
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29343193
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:27 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik heb wel eens gehoord dat die maagden na elke beurt automatisch hun maagdenvlies weer herstellen, ofzo. Wat mensen allemaal niet verzinnen
Ik vraag me af of ook 72 vrouwen na een paar milennia de eeuwigheid in niet gaan vervelen. überhaupt is deze voorstelling van zaken toch bijzonder banaal, dan zijn christenen toch een stuk beschaafder wat betreft hun voorstellingen van de hemel. Ik heb in ieder geval nooit iets gehoord over orgies en zelfherstellende maagden. Wat natuurlijk ook niet echt opbeurend is, wat gaan die christenen eigenlijk doen in de hemel?
Als ik moet kiezen tussen harpspelen op een wolk terwijl je rijstepap met gouden lepeltjes eet en 72 maagden naaien, dan weet ik het toch wel.

Aan de andere kant: Als het 72 van die Bhurqa-bitches zijn die ik dagelijks zie, dan herzie ik mijn mening.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_29343442
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

met plezier als jij niet meer onzin kraamt..
niet meer,........ en niet minder

Dat jij dit alles zo serieus neemt
pi_29343501
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:37 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

niet meer,........ en niet minder

Dat jij dit alles zo serieus neemt
Is gewoon zwak als je over de islam praat zonder kennis.
pi_29343756
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:31 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Als ik moet kiezen tussen harpspelen op een wolk terwijl je rijstepap met gouden lepeltjes eet en 72 maagden naaien, dan weet ik het toch wel.

Aan de andere kant: Als het 72 van die Bhurqa-bitches zijn die ik dagelijks zie, dan herzie ik mijn mening.
Ik vrees harige benen,.. en erger zouden ze ladyshave hebben in de hemel?
Rijstepap?, zou Jehovah daar van houden? dat is toch meer iets voor Azië. Aangezien armoede een ideaal is in het christendom denk ik dat het water en brood is tot in de eeuwigheid. Ben ik even blij dat ik de hemel niet inkom, ik ga lekker barbequen
pi_29344574
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is gewoon zwak als je over de islam praat zonder kennis.
Alsof dat zo moeilijk is. Maar ik ben ook niet zo geïnteresseerd in al die tekstexegeses. Meer filosofische discsussies over bv. de tegenstrijdigheid van alwetendheid en almacht vind ik interessanter.
Maar ik begrijp ook niet zo goed wat jij nu wil bereiken, uiteindelijk ben jij, en jouw generatie, degenen die de islam zullen moeten hervormen opdat het deze eeuw overleeft. Dat betekent dat je niet meer blindelings achter al die achteruitstrefende islamitische mummies moet aanlopen maar zelf een oordeel moet vellen over de koers.
pi_29344725
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 00:06 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Alsof dat zo moeilijk is. Maar ik ben ook niet zo geïnteresseerd in al die tekstexegeses. Meer filosofische discsussies over bv. de tegenstrijdigheid van alwetendheid en almacht vind ik interessanter.
Maar ik begrijp ook niet zo goed wat jij nu wil bereiken, uiteindelijk ben jij, en jouw generatie, die de islam zullen moeten hervormen opdat het deze eeuw overleeft. Dat betekent dat je niet meer blindelings achter al die achteruitstrefende islamitische mummies moet aanlopen maar zelf een oordeel moet vellen over de koers.
lets do that, maar moet nu eerst slapen.. morgen wil ik er wel verder op in gaan.. fijne n8rust.
pi_29344822
Dat is een van de 72 maagden natuurlijk. Als ze al geloven dat ze 72 maagden krijgen dan zullen ze ook wel geloven dat ze nog maagd is.
Jaja...
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:14:25 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29344862
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

"man en vrouw, jullie horen bij elkaar"
in het leven ja, maar ná de dood, wat zegt mohamed (vzmh) dan over de vrouwen.
pi_29345139
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 00:06 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

...
[offtopic]
Ik heb die site van je doorgelezen, en ik moet zeggen dat ik em best wel interessant vind.
[/offtopic]
pi_29345805
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 00:21 schreef Haushofer het volgende:

[..]

[offtopic]
Ik heb die site van je doorgelezen, en ik moet zeggen dat ik em best wel interessant vind.
[/offtopic]
Die apostates of islam site bedoel je, ja die is best interessant, en je hoort ook eens de andere kant.
De site is een tijdje geleden helemaal vernieuwd. De testimonials zijn erg boeiend.

Überhaupt is dit een interessant thema, het aantal moslims in Nederland wordt door de overheid geschat, en wel op basis van afkomst, terwijl alle andere geloofsgemeenschappen hun leden zelf moeten tellen. Op basis daarvan wordt door sommigen geschat dat het aantal moslims niet 800.000 is maar zo'n 300.000/400.000 of nog minder. Moskeeën zouden net als de rest zelf hun aanhang moeten tellen, dan zou je eindelijk eens kunnen zien hoe de percentages er in Nederland er nu werkelijk voorstaan, en hoe het met de afvalligheid/ontkerkelijking (ontmoskeeing) gesteld is.
Afvalligheid is hét grote taboe in de moslimgemeenschap.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:48:36 #84
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29346012
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 00:41 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Die apostates of islam site bedoel je, ja die is best interessant, en je hoort ook eens de andere kant.
De site is een tijdje geleden helemaal vernieuwd. De testimonials zijn erg boeiend.

Überhaupt is dit een interessant thema, het aantal moslims in Nederland wordt door de overheid geschat, en wel op basis van afkomst, terwijl alle andere geloofsgemeenschappen hun leden zelf moeten tellen. Op basis daarvan wordt door sommigen geschat dat het aantal moslims niet 800.000 is maar zo'n 300.000/400.000 of nog minder. Moskeeën zouden net als de rest zelf hun aanhang moeten tellen, dan zou je eindelijk eens kunnen zien hoe de percentages er in Nederland er nu werkelijk voorstaan, en hoe het met de afvalligheid/ontkerkelijking (ontmoskeeing) gesteld is.
Afvalligheid is hét grote taboe in de moslimgemeenschap.
ik noem een moslimdeskundige als aha. fathwa waardig.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 06:28:46 #85
60090 Akkersloot
pi_29349444
quote:
Ik zei toch dat ze in één klap lesbisch worden.

De betreffende sekteleider zag vrouwen gewoon als minderwaardig.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 06:31:05 #86
60090 Akkersloot
pi_29349447
quote:
Dus zelfs in het hiernamaals gaat het om het uiterlijk ?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 06:35:53 #87
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29349457
Mister Sybian? dat zou ze vast wel fijn vinden.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_29349775
quote:

[..]

Oh, dus zij mag toekijken hoe haar man 72 maagden naait terwijl ze hen bevelen geeft over wanneer hem de druiven geserveerd worden?
Nou, daar doe ik het voor. Waar kan ik me opgeven?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_29349990
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 08:01 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oh, dus zij mag toekijken hoe haar man 72 maagden naait terwijl ze hen bevelen geeft over wanneer hem de druiven geserveerd worden?
Nou, daar doe ik het voor. Waar kan ik me opgeven?
Koop een enkeltje Pakistan en laat je baard staan
pi_29350558
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 08:26 schreef Dementor het volgende:

[..]

Koop een enkeltje Pakistan en laat je baard staan
Dat lukt me denk ik niet. Ik ben een van die mensen die geen maagden/druiven geserveerd zullen gaan krijgen: vrouw.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_29351247
Ik vermoed dat de oplossing eenvoudig is, volgens mij is het zo dat bepaalde geloven beweren dat de vrouw geen ziel heeft. Voor de vrouwen is het dan ook gewoon afgelopen.
(Ja hoe zit het dan met de 72 maagden in de hemel ?)
Misschien kan een Koran/Islam kenner dit bevestigen/ontkennen mbt. de Islam ?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_29351511
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 09:17 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat lukt me denk ik niet. Ik ben een van die mensen die geen maagden/druiven geserveerd zullen gaan krijgen: vrouw.

nobody is perfect
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:21:24 #93
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29362309
Je zal maar een homo zijn, zit je in de hemel met allemaal vrouwtjes
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:22:23 #94
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29362346
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:21 schreef HarigeKerel het volgende:
Je zal maar een homo zijn, zit je in de hemel met allemaal vrouwtjes
Alsof Allah homo's in de hemel laat komen.
pi_29369347
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 00:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

in het leven ja, maar ná de dood, wat zegt mohamed (vzmh) dan over de vrouwen.
“Voorwaar, de mannen die zich hebben overgegeven (aan Allah) en de vrouwen die zich hebben overgegeven, en de gelovige mannen en de gelovige vrouwen, de gehoorzame mannen en de gehoorzame vrouwen, en de waarachtige mannen en de waarachtige vrouwen, en de geduldige mannen en de geduldige vrouwen, en de ootmoedige mannen en de ootmoedige vrouwen, en de bijdragen gevende mannen en de bijdragen gevende vrouwen, en de vastende mannen en de vastende vrouwen en de mannen die over hun kuisheid waken en de vrouwen die (daarover) waken, en de mannen die Allah veelvuldig gedenken en de vrouwen die gedenken: Allah heeft voor hen vergeving bereid en een geweldige beloning.” (Soerah Al Ahzab:35)
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 20:30:41 #96
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29369533
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:22 schreef Alicey het volgende:

Wie gaat de kleding aldaar dan ontwerpen?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:23:11 #97
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29373486
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

Misschien lust hijer zelf ook wel pap van. Ik zie hem al lopen daar met zijn baard en een gele zakdoek uit zijn broek.
pi_29374626
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:23 schreef Kaalhei het volgende:
............. een gele zakdoek uit zijn broek.
Ik krijg een angstig voorgevoel
pi_29375561
Even een heel domme reactie: wat moet je met 72 maagden? Een vrouw is helemaal niets meer waard als ze geen maagd meer is (geen sex voor t huwelijk, vandaar dat er ook redelijk wat hun maagdenvlies laten repareren hier)... Dus na 72x zijn al die vrouwen overbodig en kun je er niets meer mee. Maar daarnaast: mag die man er dan wel iets mee doen, want ze zijn toch niet getrouwd?
Da gao nie nou!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:23:50 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29376011
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

“Voorwaar, de mannen die zich hebben overgegeven (aan Allah) en de vrouwen die zich hebben overgegeven, en de gelovige mannen en de gelovige vrouwen, de gehoorzame mannen en de gehoorzame vrouwen, en de waarachtige mannen en de waarachtige vrouwen, en de geduldige mannen en de geduldige vrouwen, en de ootmoedige mannen en de ootmoedige vrouwen, en de bijdragen gevende mannen en de bijdragen gevende vrouwen, en de vastende mannen en de vastende vrouwen en de mannen die over hun kuisheid waken en de vrouwen die (daarover) waken, en de mannen die Allah veelvuldig gedenken en de vrouwen die gedenken: Allah heeft voor hen vergeving bereid en een geweldige beloning.” (Soerah Al Ahzab:35)
wel spannend, dat je tot je laatste dag niet precies weet hoe allah je gaat belonen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')