Ik ken dat sprookje ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:49 schreef Triggershot het volgende:
Mohammed is niet enige profeet geweest die door God is gezonden, maar daar was je toch al van op de hoogte..?
jij gaat echt zwaar branden in hell. tenzij je (hopelijk) tot in keer komyquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:29 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik ken dat sprookje ja.
En dus kunnen er geen ongelovigen vóór Mohammed in de hel zitten.
ouiquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:33 schreef beerten het volgende:
Is de beloning niet zoveel als:
Tuinen, waar de rivieren onder5 door stromen, alwaar rondborstige vrouwen in smaragdgroene kleden Uw verwennen met kruiken wijn, op een bankje onder de dadelboom.
Zoiets toch?
Is ook ergens wel zo.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:45 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Nou, ik in ieder geval niet, één vrouw is al een klus van jewelste laat staan 72, da's de hel!
@Alicey, serieus? volgens mijn raken die posts exact de juiste toon. Wat kun je anders dan er maar wat grapjes over te maken![]()
Grootoogige. Waarschijnlijk de voorkeur van de "profeet".quote:
Jij ben wel gevoelig voor dergelijke dreigementen ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:31 schreef Triggershot het volgende:
jij gaat echt zwaar branden in hell. tenzij je (hopelijk) tot in keer komy![]()
?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:35 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Grootoogige. Waarschijnlijk de voorkeur van de "profeet".
nee..quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:37 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Jij ben wel gevoelig voor dergelijke dreigementen ?
Waarom is het dan (ook volgens je "alwetende" "profeet" noodzakelijk om er mee te dreigen ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:38 schreef Triggershot het volgende:
nee..
dreigen niet, je verdiende loon. Dat wel. En profeet was niet alwetend.. hoe kom je er bij?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:44 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waarom is het dan (ook volgens je "alwetende" "profeet" noodzakelijk om er mee te dreigen ?
Ikkitousenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:35 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Grootoogige. Waarschijnlijk de voorkeur van de "profeet".
Een enkeltje paradijs, ik heb in ieder geval nooit gehoord dat vrouwen, net als de mannen, een bonus te wachten staat als ze een bus met kinderen opblazen. Maar Allah heeft het toch al niet zo op vrouwen, wat dat betreft lijkt hij verassend veel op een moslim.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:58 schreef SeraphimX het volgende:
Serieus peoples, we hebben het nu wel over die 72 maagden en zo maar serieus m'n vraag was wat krijgen de vrouwen!??!
je weet nix over de islam, dus lul dan ook niet namens de islam.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:05 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Een enkeltje paradijs, ik heb in ieder geval nooit gehoord dat vrouwen, net als de mannen, een bonus te wachten staat als ze een bus met kinderen opblazen. Maar Allah heeft het toch al niet zo op vrouwen, wat dat betreft lijkt hij verassend veel op een moslim.
Geef jij SeraphimX dan antwoord.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je weet nix over de islam, dus lul dan ook niet namens de islam.
met plezier als jij niet meer onzin kraamt..quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:21 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Geef jij SeraphimX dan antwoord.
Je aarde vrouw word als koningin over alle bedienden gezet en zij wordt mooier gemaakt omdat ze knielde voor Allahquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:58 schreef SeraphimX het volgende:
Serieus peoples, we hebben het nu wel over die 72 maagden en zo maar serieus m'n vraag was wat krijgen de vrouwen!??!
maar wat zegt de koran letterlijk over de positie van de vrouw in het firdows?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je aarde vrouw word als koningin over alle bedienden gezet en zij wordt mooier gemaakt omdat ze knielde voor Allah
"man en vrouw, jullie horen bij elkaar"quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar wat zegt de koran letterlijk over de positie van de vrouw in het firdows?
Ik heb wel eens gehoord dat die maagden na elke beurt automatisch hun maagdenvlies weer herstellen, ofzo. Wat mensen allemaal niet verzinnenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:13 schreef Kaalhei het volgende:
Ik vraag mij altijd hoe lang dat duurt met die 72 maagden. Als je je een beetje uitleeft heb je binnen een maandje geen maagden meer over, maar als je eraf moet blijven heb je ook geen lol. Beetje een dode mus dus....
Als ik moet kiezen tussen harpspelen op een wolk terwijl je rijstepap met gouden lepeltjes eet en 72 maagden naaien, dan weet ik het toch wel.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat die maagden na elke beurt automatisch hun maagdenvlies weer herstellen, ofzo. Wat mensen allemaal niet verzinnen![]()
Ik vraag me af of ook 72 vrouwen na een paar milennia de eeuwigheid in niet gaan vervelen. überhaupt is deze voorstelling van zaken toch bijzonder banaal, dan zijn christenen toch een stuk beschaafder wat betreft hun voorstellingen van de hemel. Ik heb in ieder geval nooit iets gehoord over orgies en zelfherstellende maagden. Wat natuurlijk ook niet echt opbeurend is, wat gaan die christenen eigenlijk doen in de hemel?
niet meer,........ en niet minderquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
met plezier als jij niet meer onzin kraamt..
Is gewoon zwak als je over de islam praat zonder kennis.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
niet meer,........ en niet minder![]()
Dat jij dit alles zo serieus neemt![]()
Ik vrees harige benen,.. en ergerquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:31 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen harpspelen op een wolk terwijl je rijstepap met gouden lepeltjes eet en 72 maagden naaien, dan weet ik het toch wel.![]()
Aan de andere kant: Als het 72 van die Bhurqa-bitches zijn die ik dagelijks zie, dan herzie ik mijn mening.
Alsof dat zo moeilijk is. Maar ik ben ook niet zo geïnteresseerd in al die tekstexegeses. Meer filosofische discsussies over bv. de tegenstrijdigheid van alwetendheid en almacht vind ik interessanter.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is gewoon zwak als je over de islam praat zonder kennis.
lets do that, maar moet nu eerst slapen.. morgen wil ik er wel verder op in gaan.. fijne n8rust.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:06 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Alsof dat zo moeilijk is. Maar ik ben ook niet zo geïnteresseerd in al die tekstexegeses. Meer filosofische discsussies over bv. de tegenstrijdigheid van alwetendheid en almacht vind ik interessanter.
Maar ik begrijp ook niet zo goed wat jij nu wil bereiken, uiteindelijk ben jij, en jouw generatie, die de islam zullen moeten hervormen opdat het deze eeuw overleeft. Dat betekent dat je niet meer blindelings achter al die achteruitstrefende islamitische mummies moet aanlopen maar zelf een oordeel moet vellen over de koers.
in het leven ja, maar ná de dood, wat zegt mohamed (vzmh) dan over de vrouwen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"man en vrouw, jullie horen bij elkaar"
[offtopic]quote:
Die apostates of islam site bedoel je, ja die is best interessant, en je hoort ook eens de andere kant.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:21 schreef Haushofer het volgende:
[..]
[offtopic]
Ik heb die site van je doorgelezen, en ik moet zeggen dat ik em best wel interessant vind.
[/offtopic]
ik noem een moslimdeskundige als aha. fathwa waardig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:41 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Die apostates of islam site bedoel je, ja die is best interessant, en je hoort ook eens de andere kant.
De site is een tijdje geleden helemaal vernieuwd. De testimonials zijn erg boeiend.
Überhaupt is dit een interessant thema, het aantal moslims in Nederland wordt door de overheid geschat, en wel op basis van afkomst, terwijl alle andere geloofsgemeenschappen hun leden zelf moeten tellen. Op basis daarvan wordt door sommigen geschat dat het aantal moslims niet 800.000 is maar zo'n 300.000/400.000 of nog minder. Moskeeën zouden net als de rest zelf hun aanhang moeten tellen, dan zou je eindelijk eens kunnen zien hoe de percentages er in Nederland er nu werkelijk voorstaan, en hoe het met de afvalligheid/ontkerkelijking (ontmoskeeing) gesteld is.
Afvalligheid is hét grote taboe in de moslimgemeenschap.
Ik zei toch dat ze in één klap lesbisch worden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:58 schreef SeraphimX het volgende:
Dus zelfs in het hiernamaals gaat het om het uiterlijk ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:24 schreef Triggershot het volgende:
Je aarde vrouw word als koningin over alle bedienden gezet en zij wordt mooier gemaakt omdat ze knielde voor Allah
Oh, dus zij mag toekijken hoe haar man 72 maagden naait terwijl ze hen bevelen geeft over wanneer hem de druiven geserveerd worden?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Koop een enkeltje Pakistan en laat je baard staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh, dus zij mag toekijken hoe haar man 72 maagden naait terwijl ze hen bevelen geeft over wanneer hem de druiven geserveerd worden?
Nou, daar doe ik het voor. Waar kan ik me opgeven?![]()
Dat lukt me denk ik niet. Ik ben een van die mensen die geen maagden/druiven geserveerd zullen gaan krijgen: vrouw.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Koop een enkeltje Pakistan en laat je baard staan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat lukt me denk ik niet. Ik ben een van die mensen die geen maagden/druiven geserveerd zullen gaan krijgen: vrouw.
Alsof Allah homo's in de hemel laat komen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:21 schreef HarigeKerel het volgende:
Je zal maar een homo zijn, zit je in de hemel met allemaal vrouwtjes![]()
“Voorwaar, de mannen die zich hebben overgegeven (aan Allah) en de vrouwen die zich hebben overgegeven, en de gelovige mannen en de gelovige vrouwen, de gehoorzame mannen en de gehoorzame vrouwen, en de waarachtige mannen en de waarachtige vrouwen, en de geduldige mannen en de geduldige vrouwen, en de ootmoedige mannen en de ootmoedige vrouwen, en de bijdragen gevende mannen en de bijdragen gevende vrouwen, en de vastende mannen en de vastende vrouwen en de mannen die over hun kuisheid waken en de vrouwen die (daarover) waken, en de mannen die Allah veelvuldig gedenken en de vrouwen die gedenken: Allah heeft voor hen vergeving bereid en een geweldige beloning.” (Soerah Al Ahzab:35)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in het leven ja, maar ná de dood, wat zegt mohamed (vzmh) dan over de vrouwen.
Wie gaat de kleding aldaar dan ontwerpen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:22 schreef Alicey het volgende:
Alsof Allah homo's in de hemel laat komen.
Misschien lust hijer zelf ook wel pap van. Ik zie hem al lopen daar met zijn baard en een gele zakdoek uit zijn broek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof Allah homo's in de hemel laat komen.
Ik krijg een angstig voorgevoelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:23 schreef Kaalhei het volgende:
............. een gele zakdoek uit zijn broek.![]()
wel spannend, dat je tot je laatste dag niet precies weet hoe allah je gaat belonen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
“Voorwaar, de mannen die zich hebben overgegeven (aan Allah) en de vrouwen die zich hebben overgegeven, en de gelovige mannen en de gelovige vrouwen, de gehoorzame mannen en de gehoorzame vrouwen, en de waarachtige mannen en de waarachtige vrouwen, en de geduldige mannen en de geduldige vrouwen, en de ootmoedige mannen en de ootmoedige vrouwen, en de bijdragen gevende mannen en de bijdragen gevende vrouwen, en de vastende mannen en de vastende vrouwen en de mannen die over hun kuisheid waken en de vrouwen die (daarover) waken, en de mannen die Allah veelvuldig gedenken en de vrouwen die gedenken: Allah heeft voor hen vergeving bereid en een geweldige beloning.” (Soerah Al Ahzab:35)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |