Dan maak ik er maar spitsuur van.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vijf man niet druk? Three is a crowd.
Daar bedoel ik niet L&S mee he.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:00 schreef Tijn het volgende:
die koters
Bij wattus?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:00 schreef Ole het volgende:
Jullie komen toch wel bij L& S ???
Ah toe....
Eigenlijk is dat alleen maar beter. Des te minder de afleiding, des te meer de film aankomt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:58 schreef Tijn het volgende:
De date ging niet door, Lamon, ze had het te druk met de rest van haar leven om voor mij even wat tijd te maken om een film te kijken. En alleen ga ik niet naar de bioscoop.
Maar als 'ie op DVD is, zal ik 'em binnenkort wel even thuis kijkenDat doe ik wel alleen
Zal ff linkje zoeken..quote:
Mooi, ik moet nodig aan mijn postcount werken nadat ik toevallig een Arcee topic tegenkwam vandaag ergens.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als we niet uitkijken wordt dit nog eens een goeddraaiend topic.
Oeh, een meet (waar ik al zo van hou) en ook nog eens georganiseerd door users die ik zo ontzettend kan waarderen.quote:
Het valt me nu pas op dat deze geen nummer heeft.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:10 schreef Ole het volgende:
Hey... dit is de semi-bikkeltijd van IR... de reeks die geen reeks is...
Moeten we wel zuinig op zijn!
Ik weet nog niet precies waarom ik niet kan.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:10 schreef Lamon het volgende:
Jammer, ik kan niet, ik moet die avond toevallig al mijn eigen been amputeren.
Het is deel 35. Nota bene een lustrum-topic. Maar ik was te lam om een topic te maken en k_i_m, de schat, was het even ontschotenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op dat deze geen nummer heeft..
\quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:00 schreef Tijn het volgende:
Het gaat om hoe oud je je voelt, he. Vertel dat die koters maar.
\quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hallo Ole.Door al de drukte zie je haast nog posts over 't hoofd.
![]()
Ja, dat is idd belangrijkerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oeh, een meet (waar ik al zo van hou) en ook nog eens georganiseerd door users die ik zo ontzettend kan waarderen.
Jammer, ik kan niet, ik moet die avond toevallig al mijn eigen been amputeren.
Snurkt die oma zo hard, dat dat meisje d'r oren dicht moet houden??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |