Dat geeft niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben niet zo sterk als ik eruit zie hoor.
Ja natuurlijk, mensen helpen die ik niet ken, ik doe niet anders. Mensen zeggen vaak: "Kijk! Daar is Tijn, hij helpt altijd iedereen, ook al kent hij de mensen niet eens!"quote:
Misschien kan je me eerst leren kennen dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:07 schreef Tijn het volgende:
Maar, nee dus.
Voor een drankje en wat blablabla ben ik altijd wel in.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien kan je me eerst leren kennen dan?
Klinkt goed. Ik kom erop terug.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor een drankje en wat blablabla ben ik altijd wel in.
Hey anderfs neem je wel je telefoon opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:02 schreef Tijn het volgende:
Ik heb geen idee. Maar donderdag gaan we sowieso een goeie start maken
Je moeder is de man die je vader in zijn reet neukt!quote:
En jij hebt 20 seconden om uit dit topic op te hoepelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:42 schreef ElCondor het volgende:
Meen je dat nou? Nou je hebt twintig minuten!
Gut gut, heb je daar nou 23 uur op zitten broeden?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je moeder is de man die je vader in zijn reet neukt!
Hmmzz, dat had je zaterdag ook al, dus zo vreemd is het niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:28 schreef Stranger het volgende:
Hmmzz, op de een of andere manier kan ik me niets herinneren van de berichten die ik hier gisteren gepost heb, of dat ik tijn heb geprobeerd te bellen. Vreemd
Gezegend is het. Ik onthou verdomme alle debiele dingen die ik onder invloed doe.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:28 schreef Stranger het volgende:
Hmmzz, op de een of andere manier kan ik me niets herinneren van de berichten die ik hier gisteren gepost heb, of dat ik tijn heb geprobeerd te bellen. Vreemd
Waar slaat dit nu weer op?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:44 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:
[..]
En jij hebt 20 seconden om uit dit topic op te hoepelen.
Vijf man niet druk? Three is a crowd.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:43 schreef ElCondor het volgende:
Geen idee, ik tel er vijf of zo?
Niet erg druk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |