jij komt uit 1985 mênquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:47 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Hoho, ook mijn doelgroep! Dus sharen mensen!![]()
Ondertussen negeer je mij op snygg..quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Roep het maar niet te hard.
Weet ik, ik zeg ook altijd: "Als er riet langs de vijver groeit mag er gevist worden." Maar daarom is zij ook nog wel te doen, oudere vrouwen palen!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:47 schreef timbob het volgende:
[..]
jij komt uit 1985 mên
jij moet nog 16 - 18 palen
Vanaf nu praat ik terugquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:48 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ondertussen negeer je mij op snygg..![]()
if there's grass on the infield, play ball?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:49 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Weet ik, ik zeg ook altijd: "Als er riet langs de vijver groeit mag er gevist worden." Maar daarom is zij ook nog wel te doen, oudere vrouwen palen!
Ook mooi gezegd. Handig trouwens voor de zweedse babes die wel engels begrijpen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:50 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
if there's grass on the infield, play ball?
ik gebruik vertaalsites, maar bij bijna allemaal mag je maar een aantal vertalingen doen en dan moet je registreren, maar ze begrijpen wel wat ik bedoelquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:51 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ook mooi gezegd. Handig trouwens voor de zweedse babes die wel engels begrijpen.![]()
Dit gebeurde er net.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:51 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ook mooi gezegd. Handig trouwens voor de zweedse babes die wel engels begrijpen.![]()
Babelfish, maar das bagger.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:53 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
ik gebruik vertaalsites, maar bij bijna allemaal mag je maar een aantal vertalingen doen en dan moet je registreren, maar ze begrijpen wel wat ik bedoel![]()
en andersom ook![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:53 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dit gebeurde er net.
Ik: Hej, do you speak english?
zij: No I don't
Uitgeluld
zit erin hehequote:Op maandag 1 augustus 2005 16:56 schreef NeoDweezil het volgende:
http://chat.snyggast.se/v2_cam/frameset.html
Ja ik heb ook zin in vanavond!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:58 schreef King_of_cubes het volgende:
Vanavond gebeuren er hopelijk spannendere dingen op de webcam want op het moment is het nogal saai. Ik hoop weer eens wat vrouwelijke vormen te zien
Ach je kunt ook de minder subtiele manier gebruiken.. "Vill du har kön?"quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:59 schreef timbob het volgende:
ik kom er niet in
en ik heb het geduld ook niet om een meisje te strikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |