mooi zo!quote:
Komt ie deze week weer een rugzak aanbieden die in de praktijk zijn doel niet waarmaakt?quote:
rot op!quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Komt ie deze week weer een rugzak aanbieden die in de praktijk zijn doel niet waarmaakt?![]()
Whehehehequote:Op maandag 1 augustus 2005 01:42 schreef zalmsalade het volgende:
rot op!
Had ik nog niet gelezen.quote:Deze koffer dateert uit 1970 en is dus zeer uniek uuh ik bedoel antiek
Als je open zegt gaat ie open als je dicht zegt gaat ie dicht je kan hem
zelfs deactiveren !! Dit word een grote revolutie in de kofferindustrie
vabdaag had hij een beertender in de aanbieding voor 199,95 waar ook ranja en sinaasappelsap in kan. Op fokradio!quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Komt ie deze week weer een rugzak aanbieden die in de praktijk zijn doel niet waarmaakt?![]()
Fijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:23 schreef Adfundum het volgende:
vabdaag had hij een beertender in de aanbieding voor 199,95 waar ook ranja en sinaasappelsap in kan. Op fokradio!![]()
Ik heb niet eens meegekregen dat de grap er óp kwam,quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:07 schreef zoalshetis het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat de grap er wel vanaf begint te raken.
heb je nou al bekeken of je naam nog vrij is? waar blijft dat imperium? teveel met ah bezig?quote:
oow ik net als AH met nieuwe acties bezig en er komt binnenkort een nieuwe actie net als Meki Speurders actiequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je nou al bekeken of je naam nog vrij is? waar blijft dat imperium? teveel met ah bezig?![]()
jah en daar wacht ik opquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:00 schreef Dead-Doll het volgende:
Meki wij gingen toch nog een keer daten in Amsterdam?.
arme mekiquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:00 schreef Dead-Doll het volgende:
Meki wij gingen toch nog een keer daten in Amsterdam?.
dat maakt niet uitquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:02 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Omdat hij moet daten met een meisje met een (door KS opgelopen) soa?.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:04 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dan mag je jezelf dus gelukkig prijzen, Meki..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |