is ongelijk aan idd.quote:
jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:03 schreef Subhuman het volgende:
Shark.Bait, jij doet ook aan IR hč? Digitaal of met rolletjes?
=/= is voor wiskundigenquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is ongelijk aan idd.
"15 minuten <> 1 middagje vrij" is trouwens beter dan
Waar haal jij je rolletjes? Een vriendin van mij heeft net het hele land afgebeld en zelfs Duitsland!quote:
dus != betekent "is ongelijk aan"??quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:06 schreef Subhuman het volgende:
[..]
=/= is voor wiskundigen
<> is voor ouderwetse nerds
!= is voor moderne nerds
Ik heb wat zitten proberen met de canon powershot, maar da's prut.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:03 schreef Subhuman het volgende:
Shark.Bait, jij doet ook aan IR hč? Digitaal of met rolletjes?
Kodak HIE?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:06 schreef Subhuman het volgende:
Waar haal jij je rolletjes? Een vriendin van mij heeft net het hele land afgebeld en zelfs Duitsland!
Ze wou ook iets van Ilford hebben omdat ze een Canon heeft met een IR-lampje voor het filmtransport ofzoiets... En de Kodak zou daar wel gevoelig voor zijn en de Ilford niet.quote:
Ow dat.. Ik lees in de verschillende bladen en een paar websites dat het "foggen" van de film meevalt. dan moet de foto iets gecropped worden. Maar goed. Foto Klein in Rotterdam, in de buurt van het Centraal station heeft Ilford SFX. Athans, daar heb ik de mijne gekocht. Daar kocht ik ook mijn Kodak HIEquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:09 schreef Subhuman het volgende:
Ze wou ook iets van Ilford hebben omdat ze een Canon heeft met een IR-lampje voor het filmtransport ofzoiets... En de Kodak zou daar wel gevoelig voor zijn en de Ilford niet.
foto klein heeft wel problemen met de levering van HIE, ik heb een partij aangeschaft in Engeland. Ik had Re gevraagd wat uit de USA mee te nemen, maar die waren out of stock. En kodak heeft net een hele zooi mensen ontslagen. Da's wel minder daarom. Straks geen HIE meerquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:19 schreef Subhuman het volgende:
Bedankt voor de info! Daar zal ze vast blij mee zijn! Ik zal het gelijk doorgeven.
quote:
het is idd wel een extreme niche market lijkt welquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
foto klein heeft wel problemen met de levering van HIE, ik heb een partij aangeschaft in Engeland. Ik had Re gevraagd wat uit de USA mee te nemen, maar die waren out of stock. En kodak heeft net een hele zooi mensen ontslagen. Da's wel minder daarom. Straks geen HIE meer
is Re terug??? Mijn info is anders hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:26 schreef Shark.Bait het volgende:
Potver! Heb ik weer
Re is terug en ze hebben het weer "in stock"
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
is Re terug??? Mijn info is anders hoor
voor 16 euro per rolletje wel idd. Altijd al geweest. in de UK bestellen kost me 3 euro meer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
het is idd wel een extreme niche market lijkt wel
Oh okeequote:
mwoa ik bedoel meer dat er bijzonder weinig afzet voor is, en dat het dus sowieso altijd duur is, en dat het ook de productgroepen zijn die fabrikanten er als eerste uit gooienquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
voor 16 euro per rolletje wel idd. Altijd al geweest. in de UK bestellen kost me 3 euro meer.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi,
Middag is van 12:01 t/m 18:00
tis nu avond
Ga je even schamen ergens
oja, goedeavond![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:35 schreef Subhuman het volgende:
Hier bij het vaklab in Enschede kunnen we Kodak krijgen. Kost ¤ 13,95 per rolletje, met een minimum afname van 20 rolletjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |