bollen? zweven?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:12 schreef elcastel het volgende:
Mwah, ik lag er weer om 3 uur in ofzo, dus geen 8 uur gemaakt. Maar ik was fit en wou wat met deze dag doen. Vanmiddag bollen halen voor de auto en dan morgen weer lekker(der) zweven.
Ik was ook al aan het twijfelen over de soort auto van El.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bollen? zweven?
Kids, don't do drugs
Oh ja kut jij had zo'n citroën stinkbak, daar moeten bollen voor hydropneumatische vering inquote:
Yo, check me sigquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi, ik ben shark.bait, en ik kom even wat mensen irriteren, gewoon, voor de lol
25¤ per bol. 7 Bollen per XM. En Fles ik heb nu wel genoeggehoord wat je van een XM vindt, prima, jij zal er nooit in meerijden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja kut jij had zo'n citroën stinkbak, daar moeten bollen voor hydropneumatische vering inKost dat nou? Vlgs mij zijn die dingen best duur...
7 bollen voor 4 veren?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
25¤ per bol. 7 Bollen per XM. En Fles ik heb nu wel genoeggehoord wat je van een XM vindt, prima, jij zal er nooit in meerijden.
Plat en breed ja. Ik heb 4 veerpoten, dan moet ik een verdeler voor en achter hebben en ik heb een centrale buffer geloof ik, zoiets is het. Meer comfort in ieder geval. En inderdaad ieder zijn smaak, ik vond dit van begin af aan al een supermodel, eerst de DS-19, dan de CS, de SM en de XM.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:43 schreef HMaster-II het volgende:
7 bollen voor 4 veren?![]()
Zo'n XM is toch een heel erg plat model of niet? Ik heb het niet zo op 'Dennis vander Ven' auto's. Ik vind alleen de Xsara-WRC-uitvoering en de C5-station echt mooi.
Ach zolang jij er tevree mee bent is het toch goed.![]()
Is die al wakker dan ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:47 schreef Shark.Bait het volgende:
ik voorspel dat puckzzz gaat posten
Schopje naar TRU!quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:47 schreef Shark.Bait het volgende:
ik voorspel dat puckzzz gaat posten
okee, ik zal er over ophoudenquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
25¤ per bol. 7 Bollen per XM. En Fles ik heb nu wel genoeggehoord wat je van een XM vindt, prima, jij zal er nooit in meerijden.
Netjesquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:57 schreef LWaS het volgende:560 foto's gemaakt met mijn PS S1 IS op vakantie
![]()
Dank je.quote:
Hoi Puckzzzquote:
2 weekjes en geen filmpjesquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NetjesHoe lang ben je weggeweest? En heb je ook filmpjes gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |