was dat zo ruk dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Daarnaast ben ik heel erg blij dat mijn aloude postkantoor aan de Van Hogendorpstraat opgedoekt is, en vervangen is door de Maliebaan. Nog verder van huis, maar dat rukt nietStukken beter bereikbaar, en vooral: Langer open
Ik kan vanmiddag gewoon eerst nog naar huis, briefje halen, en dan alsnog naar het postkantoor om mijn sensor swabs op te halen
Dank je wel TPG
Ja die andere was maar tot 5 uur open, en ik kan op z'n vroegst om half 5 weg bij m'n werk. En dan lopen naar bushalte, wachten op bus, stukkie rijden en dan nog een kwartier lopen.... Dat haal je vaak niet. Dus dan moet je weer gaan soebatten of je een kwartier eerder weg mag, volgende dag weer inhalen etc etc geneuzel.quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
was dat zo ruk dan?
ik heb er niet zo problemen mee, maar das ook door mijn werktijden denk ik
flauwquote:
Bovendien zat er geen 1 uur tussenquote:
triootje is leukerquote:
Afijn, ik ga maar weer eens aan het werkquote:
Zit ie te blaten over "Er zit geen uur tussen". Gaat ie zitten speed-kwintetten binnen 2 minuten..quote:
Aah.. je herkende geblaat 14.gifquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:59 schreef HMaster-II het volgende:
Zit ie te blaten over "Er zit geen uur tussen". Gaat ie zitten speed-kwintetten binnen 2 minuten..![]()
![]()
hoi, ik ben shark.bait, en ik kom even wat mensen irriteren, gewoon, voor de lolquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aah.. je herkende geblaat 14.gif
Komt ws omdat je er zelf zo goed in bent
kwartetten zonder tussenuur is not done
kwintetten is ook not done, tenzij als reactie op kwartetten van Fles
mogguh El.!quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:07 schreef elcastel het volgende:
Mogguh, bolletjesdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |