BMW 535dquote:Op zondag 31 juli 2005 22:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dinsdag 20:00 - 21:00 herhaling, wel leuk, met auto's over water rijden, quadbike's testen... You'll have to see for yourself. Voor een samenvatting: En dan even zoeken naar de samenvatting van deze week
Waarin Limburgers die niet tegen bier kunnen zijn geborenquote:
ja meissie, dat snap ik ook nog welquote:Op zondag 31 juli 2005 22:32 schreef Krizzol het volgende:
Index / Puber en tienertalk / PUB Slowchat #63: Arme Wim.....
gaat er al een lampje branden
maar ik bedoelde dus waarom iedereen uit 89 is en niet beetje verdeeld over de jaren 80, snap je?quote:
ach dat moet je ook leren. en ja tis dus een kwestie van veel trainen nog voor die limbo.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Waarin Limburgers die niet tegen bier kunnen zijn geboren![]()
87 meldt zichquote:Op zondag 31 juli 2005 22:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar ik bedoelde dus waarom iedereen uit 89 is en niet beetje verdeeld over de jaren 80, snap je?
maar laat ook maar, is geen boeiend onderwerp lijkt me
duhquote:Op zondag 31 juli 2005 22:35 schreef brainster het volgende:
[..]
Waarom voel je jij je zo aangesproken om erop te reageren?
omdat veel mensen uit de jaren tachtig al geen tiener meer zijn en veel mensen uit de jaren 90 nog welquote:Op zondag 31 juli 2005 22:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar ik bedoelde dus waarom iedereen uit 89 is en niet beetje verdeeld over de jaren 80, snap je?
maar laat ook maar, is geen boeiend onderwerp lijkt me
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:37 schreef Operc het volgende:
eensch met dat
maar 89 is geen jaren 90quote:Op zondag 31 juli 2005 22:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
omdat veel mensen uit de jaren tachtig al geen tiener meer zijn en veel mensen uit de jaren 90 nog wel![]()
doeggquote:Op zondag 31 juli 2005 22:39 schreef -Mo- het volgende:
Nou menskus..
Ik ga ffkus hardlopen... niet zo langkus, want ik heb geen zin
Later![]()
daar ben ik t mee eens:-pquote:Op zondag 31 juli 2005 22:38 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij bent het wel vaak eensch met de dingen hier.
't Is een kwestie van veel training, rustig wachten op de dag,quote:Op zondag 31 juli 2005 22:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach dat moet je ook leren. en ja tis dus een kwestie van veel trainen nog voor die limbo.
Ik vond die BMW iets tè. Waarbij zelfs ik twijfel of dit nou nog mooi is, of echt oerlelijk en overdone. Wel een snelle sterke diesel, dat wel.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
BMW 535d
Is the BMW 535 diesel as good as their petrol engine 5 series? Well, we wouldn't have thought so, after all, diesel engines are loud, cover the ones you love with a thick layer of soot and produce one huge lump of torque at about 3000rpm.
Damn.....![]()
Dinsdag maar ff kijken dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |