Tuurlijk wel, vraag maar aan topic-mod Jagquote:Op zondag 31 juli 2005 23:36 schreef spenky het volgende:
[..]
hoi
hebben we in dit topic geen regeletjes?
Laat Jag toch. Iemand moet de boel toch in de gaten houden, en ervoor zorgen dat de wiki niet wordt vernaaid.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, vraag maar aan topic-mod Jag![]()
Topic-mod, welke kneus heeft dat bedacht![]()
haha nou jag wat zijn de regeltjes voooooooor vandaag?!??quote:Op zondag 31 juli 2005 23:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, vraag maar aan topic-mod Jag![]()
Topic-mod, welke kneus heeft dat bedacht![]()
Ik bedoel het ook goed, en niet anti-Jag ofzoquote:Op zondag 31 juli 2005 23:40 schreef brainster het volgende:
[..]
Laat Jag toch. Iemand moet de boel toch in de gaten houden, en ervoor zorgen dat de wiki niet wordt vernaaid.
ehm... bij het woord wiki ontstpoor ik telkens even... hoe kan je dan de wiki verneuken...? ofzo... snapper geen reed van...quote:Op zondag 31 juli 2005 23:40 schreef brainster het volgende:
[..]
Laat Jag toch. Iemand moet de boel toch in de gaten houden, en ervoor zorgen dat de wiki niet wordt vernaaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
In de wiki staat de OP van de PUBSC. De OP kun je vernaggelen. Jag houdt de OP van deze PUBSC bij, in de wiki. Dus heeft Jag telkens werk aan de OP, terwijl daar de wiki dus voor zou zijn; gebruikersgemak.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:42 schreef spenky het volgende:
[..]
ehm... bij het woord wiki ontstpoor ik telkens even... hoe kan je dan de wiki verneuken...? ofzo... snapper geen reed van...
kan iemand dit nader verklaren...
Iemand heeft een paar keer opzettelijk met de wiki lopen knoeien. Verder zijn er nog tallozen gebeurtenissen geweest zoals een linkje of plaatje toevoegen, waarna het er opeens heel anders uitzag.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:42 schreef spenky het volgende:
[..]
ehm... bij het woord wiki ontstpoor ik telkens even... hoe kan je dan de wiki verneuken...? ofzo... snapper geen reed van...
kan iemand dit nader verklaren...
En sindsdien heb ik een wikibanquote:Op zondag 31 juli 2005 23:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Iemand heeft een paar keer opzettelijk met de wiki lopen knoeien. Verder zijn er nog tallozen gebeurtenissen geweest zoals een linkje of plaatje toevoegen, waarna het er opeens heel anders uitzag.
Ik had er ook een, maar ik heb even naar slarioux gemaild, en nu ben ik weer unbannedquote:
Hoi Joepquote:Op zondag 31 juli 2005 23:49 schreef joupee het volgende:
halloootjes... net terug van goes
dance tour was wel te doen..![]()
hehe vreemd volk daar.. leek af en toe wel op een openbare bejaarden senioren orgiequote:
*mail, checkquote:Op zondag 31 juli 2005 23:47 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik had er ook een, maar ik heb even naar slarioux gemaild, en nu ben ik weer unbanned
Fokkenquote:
Ik heb er ook al eenpaar keer in geprutst, maar dan ram ik eerst op preview en copy paste ik hem in een reageer vak op fok en daar preview ik hem ook, dat doe ik net zolang tot ie weer helemaal netjes isquote:Op zondag 31 juli 2005 23:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Iemand heeft een paar keer opzettelijk met de wiki lopen knoeien. Verder zijn er nog tallozen gebeurtenissen geweest zoals een linkje of plaatje toevoegen, waarna het er opeens heel anders uitzag.
Gezellig ja...quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:07 schreef fokME2 het volgende:
En ik ben er weer, om zo weer weg te gaan![]()
221 DaMook 32quote:
Fokken is een goede vervangerquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:16 schreef brainster het volgende:
[..]..
En hoe ga je de komende tijd dan doorbrengen, zo zonder tv?
Had je me daarom toegevoegd?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er ook al eenpaar keer in geprutst, maar dan ram ik eerst op preview en copy paste ik hem in een reageer vak op fok en daar preview ik hem ook, dat doe ik net zolang tot ie weer helemaal netjes is(gisteren zeker een kwartier bezig geweest met het toevoegen van ijsmeis d'r avatar
)
Dusssss.....quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:18 schreef hollander76 het volgende:
Ik had 42 posts
42!!!!!!!!!1 /nerdmode![]()
Je weet toch!quote:
Truste Joepquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:22 schreef joupee het volgende:
* joupee gaat slapen![]()
een goede 7 uur springen is vrij vermoeiend
quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:20 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je weet toch!
42! Het antwoord op alles, zelfs op mijn dagpostings!!!! 42!
/nerdmode![]()
Ik ken mensen![]()
![]()
Ik zei jaquote:Op zondag 31 juli 2005 21:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maryse heeft volgens mij nooit antwoord gegeven.![]()
Dooeiiaaaaaquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:22 schreef joupee het volgende:
* joupee gaat slapen
*doink* *doink*quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:22 schreef joupee het volgende:
* joupee gaat slapen
Nee, dat was omdat ik er meerdere tegelijk van hier toevoegdequote:
hoelang dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:27 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga morgen op vakantie !!
Waar ga je nou heen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:27 schreef MaRySe het volgende:
Zeg nou waar je naartoe gaatquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:27 schreef MaRySe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |