en hard werkende puber waarvan elke keer de avatar wordt weggehaald als hij 1 topique niks zegt omdat hij aan het werk isquote:
toestemming aan een new-b vragenquote:Op zondag 31 juli 2005 21:37 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je hebt vast geen toestemming gevraagd
Je voegt jezelf toe.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:37 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
en hard werkende puber waarvan elke keer de avatar wordt weggehaald als hij 1 topique niks zegt omdat hij aan het werk is
of ook aan mij he? aangezien ik sinds deeltje 11 of 12 hier zit ben ik toch een redelijke oerposter hierquote:
Ik zit hier al vanaf deel 1quote:Op zondag 31 juli 2005 21:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
of ook aan mij he? aangezien ik sinds deeltje 11 of 12 hier zit ben ik toch een redelijke oerposter hier![]()
![]()
je let niet goed op knulquote:Op zondag 31 juli 2005 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
Kortom, post maar eens een tijdje mee in plaats van elke dag 1 post.
Nja er zijn ook mensen met een leven. Die werken en vrienden hebben.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
Kortom, post maar eens een tijdje mee in plaats van elke dag 1 post.
Je kan 's avonds ook posten knul.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:43 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
je let niet goed op knulen sommgie mensen werken nou eenmaal ook in de vakantie
Dan kun je ook uitgaan idiootquote:
Aaah vandaar dat jij zovaak op Fok zit.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:43 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Nja er zijn ook mensen met een leven. Die werken en vrienden hebben.
Ja he? Gelukkig ken je me niet en zijn al je woorden niet van toepassing.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:44 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Dan kun je ook uitgaan idioot
als iemand uit de OP moest ben jij het
Omdat jij de meest achterlijke debiele slijmbal ben die ik ken. (en dan ook nog politiekcorrect![]()
)
njaa ik zit er vrijwel alleen tussen dat ik thuis kom van m'n werk en weer weg ga.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aaah vandaar dat jij zovaak op Fok zit. [afbeelding]
Zijn wel van toepassing..quote:Op zondag 31 juli 2005 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja he? Gelukkig ken je me niet en zijn al je woorden niet van toepassing.![]()
oei dan mag je van jag nooit in de OP want je hebt ook wel eens een topique dat je er niet bentquote:Op zondag 31 juli 2005 21:46 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
njaa ik zit er vrijwel alleen tussen dat ik thuis kom van m'n werk en weer weg ga.
En af en toe als ik een vrije dag heb. Dit is weer voor het eerst in 3 dagen dat ik er ben achterlijke chef.
oei geen avatar in de OP voor jouwquote:Op zondag 31 juli 2005 21:47 schreef Ayaxola het volgende:
Jaguarized, ben jij de nieuwe mod van dit topic?
Ik ga trouwens slapen, moet morgen om kwart voor 6 weer naar mijn werk
Die ondertitel heeft hier echt helemaal niks mee te maken. Wellicht kan je beter een ander forumgedeelte opzoeken om te gaan baggeren.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:47 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Zijn wel van toepassing..
Kijk naar je ondertitel.... Hoe debiel
niemand moet je man!
Wellicht kun jij beter een ander forum op gaan zoeken om debiel te doen.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die ondertitel heeft hier echt helemaal niks mee te maken. Wellicht kan je beter een ander forumgedeelte opzoeken om te gaan baggeren.
Je staat er in hoor, al sinds dat ik zei dat ik je ging toevoegen.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:47 schreef Ayaxola het volgende:
Jaguarized, ben jij de nieuwe mod van dit topic?
Ik ga trouwens slapen, moet morgen om kwart voor 6 weer naar mijn werk
ik onzin even meequote:Op zondag 31 juli 2005 21:49 schreef brainster het volgende:
Zeg mensen. Deze discussie begint aardig serieus te worden. Zullen we maar weer lekker gaan doen alsof dit onzin is, en gaan baggeren ofzo
door wie toen?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:49 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hij was al een keer verwijderd omdat ik zogenaamgd geen toestemming had gevraagd
En een extra baggerpost van mijn kantquote:
Ja, dat weet ik, dank daarvoor.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je staat er in hoor, al sinds dat ik zei dat ik je ging toevoegen.![]()
je wilt toch niet zeggen dat je aangeschoten bent van 1 fles bier he??quote:Op zondag 31 juli 2005 21:53 schreef Eix het volgende:
Hallo mensen,
ben net terug van n familie bbq... ik kreeg weer s een halve literfles Alfa in mn handen geduwd dus ben nu al n beetje aangeschoten.
Uitzeiken?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:54 schreef B_BOY het volgende:
is iemand uitzeiken op fok met behulp van een poll leuk?
» NEE
» ja
maak je eigen FOK! poll zelf!
ik aan de personeel bekers met fantaquote:Op zondag 31 juli 2005 21:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat je aangeschoten bent van 1 fles bier he??
edit as we toch gaan patsen met wat we op hebben vandaag. ik heb eik de hele dag op me werk aan de baco gezeten.
Trustequote:Op zondag 31 juli 2005 21:55 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga slapen
Hoop dat het morgen weer beter is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |