quote:
Op zondag 31 juli 2005 20:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:Toen ik nog met rugzak in het vliegtuig ging deed ik de regenhoes er omheen, en daar drie spanbanden (twee in de breedte, een in de hoogte). Is altijd goedgegaan met de tent en de slaapzak die er los aanhingen.
Das een goede, dankjewel!
quote:
Op zondag 31 juli 2005 20:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:Let wel op dat je de draagbanden GOED wegstopt, die kunnen blijven hangen in het bagage-transport systeem!!
Die kan ik wegritsen, achter een flap, dan steekt er niks meer uit
![]()
quote:
Op zondag 31 juli 2005 20:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:En als je er geen vertrouwen in hebt dat je backpack goed genoeg ingepakt is, dan kan je ook vragen of je hem bij de odd-size mag inchecken. Dat is wat meer gemaakt op 'vreemde' vormen bagage (tegenwoordig gaat bijv. onze kinderwagen via de 'odd-size').
Okee tnx, daar kan ik ook wat mee!
quote:
Op zondag 31 juli 2005 20:27 schreef Vloris het volgende:Alles aan touwtjes, bandjes, buiten aan je tas vinden ze (vooral op grote geautomatiseerde luchthavens als Schiphol) niet leuk. Er is een zeer grote kans dat je rugzak ergens achter blijft haken en niet of later pas op de juiste bestemming aankomt.
Je kunt bij Bever ook voor minder dan 10 euro een flight-sack ofzo kopen, gewoon een soort stevige plunjezak die je om je rugzak heendoet vlak voor je 'm incheckt.
Maar serieus, als je op discovery wel eens een programma hebt gevolgd over hoe die bagage beneden Schiphol vervoerd wordt wil je nooit meer zonder je rugzak daar in laten verdwijnen... Er gaat gewoon te vaak wat mis dan.
Zo'n flightzak zal ik eens gaan zoeken, kijken of ik zoiets kan vinden, tnx!
Die programma's moet je eigelijk ook niet naar kijken, er gaat vaak wat mis, maar vaker gaat het ook gewoon goed hoor
![]()
quote:
Op zondag 31 juli 2005 20:31 schreef Aventura het volgende:Ik had een grote zak met rits gekocht waar ik mijn backpack kon instoppen, deze kon ook afgesloten worden met een slotje. Vond ik toch wel prettig aangezien de reis naar Thailand ging. Die zak heeft er tevens voor gezorgd dat mijn tas helemaal onbeschadigd door alle transporten is heengekomen
![]()
Zo'n zak zal ik eens naar op zoek gaan. Ik wil het niet afsluiten met slotjes, omdat dat aangeeft dat er waardevolle spullen inzitten, maar de ritsen ga ik wel dichtbinden met touwtjes, zodat die niet open kunnen gaan.
Mama van F. (2012) en M. (2016)