dat kan natuurlijk.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa de rek is er voor vandaag wel weer uit, heb ff helemaal geen zin meer in fok eigenlijk
? Heeft u geen andere dingen of zaken en/of hobbies te doen?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa de rek is er voor vandaag wel weer uit, heb ff helemaal geen zin meer in fok eigenlijk
Ik welquote:Op zondag 31 juli 2005 21:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou zo ver wil ik nu ook weer niet gaan hoor
Wat voor een spelletje...iets met uzelf?quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:01 schreef passie66 het volgende:
[..]
Wat voor een spelletje...iets met uzelf?
quote:
Duhquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:01 schreef passie66 het volgende:
[..]
Wat voor een spelletje...iets met uzelf?
Ouderwets als in: oud?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:08 schreef passie66 het volgende:
Ochja...ik ben best ouderwets en als iets in mij kop zit...u is natuurlijk als in you: zodat er geen verschil meer bestaat tussen het u en het jij of je!
Ja, bed verschonen en erin duikenquote:Op zondag 31 juli 2005 21:58 schreef passie66 het volgende:
[..]
? Heeft u geen andere dingen of zaken en/of hobbies te doen?
Wow, nu al? Nou jaquote:Op zondag 31 juli 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, bed verschonen en erin duiken
doei vast
Ken je dan Kees van Kooten en Wim de Bie? Oud ben ik wel vergeleken met u ja!quote:Op zondag 31 juli 2005 22:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ouderwets als in: oud?Maar ok, das waar, maar in dit geval kwam het toch echt over als gewoon het Nederlandse 'u'
NaitNait!quote:Op zondag 31 juli 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doei vast
Weltrusten Flashquote:Op zondag 31 juli 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doei vast
Van naam, nooit gezien eigenlijk; was voor mijn tijdquote:Op zondag 31 juli 2005 22:13 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ken je dan Kees van Kooten en Wim de Bie? Oud ben ik wel vergeleken met u ja!
dagquote:Op zondag 31 juli 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doei vast
Scheelt 20 jaartjes tussen jou en mij!quote:Op zondag 31 juli 2005 22:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Van naam, nooit gezien eigenlijk; was voor mijn tijdVerklaart genoeg geloof ik..
Je had mn vader kunnen zijnquote:Op zondag 31 juli 2005 22:15 schreef passie66 het volgende:
[..]
Scheelt 20 jaartjes tussen jou en mij!
Ik wilde dat ik dat ook kon zeggenquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:
Och..dat maakt niks uit...als we het maar gezellig hebben, toch? Leeftijd maakt niks uit...je bent en gedraagt je zoals je je voelt!quote:Op zondag 31 juli 2005 22:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je had mn vader kunnen zijn![]()
Mn moeder is maar 3 jaar ouder dan jij/u
In mijn geval is dat dus vrij kinderachtig op het momentquote:Op zondag 31 juli 2005 22:20 schreef passie66 het volgende:
[..]
Och..dat maakt niks uit...als we het maar gezellig hebben, toch? Leeftijd maakt niks uit...je bent en gedraagt je zoals je je voelt!
Dank je!!! Jij ook trouwens!quote:Op zondag 31 juli 2005 22:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er zit geen copyright op, dus je mag m best gebruiken
hahaha die is koel!quote:Op zondag 31 juli 2005 22:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
In mijn geval is dat dus vrij kinderachtig op het moment
kloptquote:Op zondag 31 juli 2005 22:21 schreef passie66 het volgende:
[..]
Dank je!!! Jij ook trouwens!
Maar had het met iets huiselijks te maken>?
Belgen op internetquote:Op zondag 31 juli 2005 22:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Misschien is het wel een belg, die zeggen dat vrij regelmatig
Hahaha...nee, tuurlijk...u is maar 1 toets en je is er 2..ook handige tip tegen rsi!quote:
ff kijken of ze wakker isquote:
Ik moest er meteen aan denken toen je dat zei namelijkquote:Op zondag 31 juli 2005 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ff kijken of ze wakker isDan is ze namelijk meestal binnen 10 seconden hier als ik zoiets zeg
Little wonderquote:Op zondag 31 juli 2005 22:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik moest er meteen aan denken toen je dat zei namelijk
Niet echt neequote:
Goh jaquote:Op zondag 31 juli 2005 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ff kijken of ze wakker isDan is ze namelijk meestal binnen 10 seconden hier als ik zoiets zeg
Beetje rustig op het moment, maar dat gaat nog wel veranderen denk ikquote:
Nog nooit van gehoord allemaalquote:Op zondag 31 juli 2005 22:32 schreef passie66 het volgende:
[..]
Goh jaOch die woont ook in Dadizele (tussen Menen en Roeselare)...tsja...hahaha....gheghe!
ja Hoiquote:
Ik ben hier geen mod, dus wens jezelf gerust dood! Mij zal je er niet over horenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Beetje rustig op het moment, maar dat gaat nog wel veranderen denk ik
ow nee he, een mod hierik doe meteen wel weer even rustig met doodsverwensingen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |