Dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:10 schreef es70 het volgende:
[..]
De vakantie was vooral nat. Vanmorgen de boel zeiknat ingeklapt, morgen weer opklappen om te kijken of het wil drogen in de loop van de week...
Nou ja, evengoed wel lol gehad.
Ga maar verder dromen.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste.Deze week zou het weer wat beter worden, toch
![]()
damn.. het is gvd zomer!quote:Op zondag 31 juli 2005 20:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ga maar verder dromen.
Ze zeggen dit wel maar ondertussen krijgen we nog veel meer regen en wind.
Ik ga ervan uit dat we paar dagen 25 graden halen maar dat het dan ook wel afgelopen isquote:
Ik heb eigenlijk geen idee... Ik hoop het wel iigquote:Op zondag 31 juli 2005 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste.Deze week zou het weer wat beter worden, toch
![]()
Waarom doe jij daar eens niet wat aan als weermanquote:Op zondag 31 juli 2005 20:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ga maar verder dromen.
Ze zeggen dit wel maar ondertussen krijgen we nog veel meer regen en wind.
Als ik mijn tent maar droog kan krijgen de komende dagen ben ik al blij (hoewel wat langer mooi weer ook welkom is uiteraardquote:Op zondag 31 juli 2005 20:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat we paar dagen 25 graden halen maar dat het dan ook wel afgelopen is![]()
Spijt me.
Wat kan ik er nou aan doen!quote:Op zondag 31 juli 2005 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom doe jij daar eens niet wat aan als weerman![]()
![]()
deze zomer?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat we paar dagen 25 graden halen maar dat het dan ook wel afgelopen is![]()
Spijt me.
Maandag:quote:Op zondag 31 juli 2005 20:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik mijn tent maar droog kan krijgen de komende dagen ben ik al blij (hoewel wat langer mooi weer ook welkom is uiteraard).
Indd.quote:
Ach is ook wel lekker natuurlijk, mits de zon een beetje doorheen wil komenquote:
De komende 2 dagen iig geen spetters hier in de buurt, da's al leukquote:Op zondag 31 juli 2005 20:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maandag:
[afbeelding]
Dinsdag:
[afbeelding]
Woensdag:
[afbeelding]
Donderdag:
[afbeelding]
Vrijdag:
[afbeelding]
Doe het zelf effequote:
laten we dat dan maar hopenquote:Op zondag 31 juli 2005 20:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach is ook wel lekker natuurlijk, mits de zon een beetje doorheen wil komen
Het kan nog veranderen hequote:Op zondag 31 juli 2005 20:21 schreef es70 het volgende:
[..]
De komende 2 dagen iig geen spetters hier in de buurt, da's al leuk.
neej is choetquote:Op zondag 31 juli 2005 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg, we zitten niet op school tijdens de les Nederlands he![]()
Ik hoop op compleet noodweer voor jouquote:Op zondag 31 juli 2005 20:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie het al 21 graden, beetje regen![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neej is choetcheluckich maacd hed ook allumaal geen ruck uid duzs
Je kan ook overdrijven he schatquote:Op zondag 31 juli 2005 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neej is choetcheluckich maacd hed ook allumaal geen ruck uid duzs
Jaloers kindquote:Op zondag 31 juli 2005 20:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik hoop op compleet noodweer voor jou![]()
Wat ik bedoelde, en dat snap je bestquote:Op zondag 31 juli 2005 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven he schat![]()
Maar begrijp je wel nog, dat is erg![]()
Maar op alles reageren is ook zo...quote:Op zondag 31 juli 2005 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde, en dat snap je best, is dat het op zich niet erg is om eens wat foutjes te maken. Dat doet iedereen. Maar om dat nou maar als excuus te gebruiken om maar helemaal geen aandacht meer aan je taalgebruik te besteden, is natuurlijk wel een paar bruggen te ver
ja ook wel weer waar...quote:
Geniet er maar vanquote:Op zondag 31 juli 2005 20:36 schreef Khalein het volgende:
[..]
Bengelsweety![]()
't Gaat weer aardig met tennis
uhm dus beetje stressquote:Op zondag 31 juli 2005 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ook wel weer waar...Ik was gewoon, en ben nog steeds eigenlijk, behoorlijk geīrriteerd over dat FBtopic. Maar goed lees daar maar dan
ik jank niet, ik klaag over een naamtopicquote:Op zondag 31 juli 2005 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jah wat moet jij nou weer te janken??
eejjjjjjjjjjj Bquote:Op zondag 31 juli 2005 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai D.![]()
![]()
ookal is die kotssmiley minder
Dat is wel erg lief van jequote:Op zondag 31 juli 2005 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjjj B
*mond eerst af heeft geveegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |