quote:Op zondag 31 juli 2005 17:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
spam heb ik nooit gedaan... maar wel hele heavy flames... best banwaardige ook eigenlijk... iemand hier op fok zal me wel mogen ofzo..
dit klinkt eigenlijk best wel hard en gemeen, zo bedoelde ik het nou ook weer nietquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
komkommertijd he, opeens telt elke dode...
Je eerste ban is nooit meteen voor een maandquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]zullen ze dit nu maar lezen
![]()
Kijken ze terug.
Ja djenneke ban voor 1 maand![]()
oohquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik las het net op de FP ja.. Dood gevonden in Frankrijk..quote:Op zondag 31 juli 2005 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wim Duisenberg is dood.![]()
Tering ik dacht minstens dat er een major aanslag geweest was of zo
Nou gut wat ergquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja, dan heb jij ook je 15 minutes of famequote:Op zondag 31 juli 2005 17:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
ooh![]()
Dus als ik nu mijn strot door snij dan kom ik ook op het nieuws?
Tegenwoordig is elke dood al nieuwswaardigquote:
ik heb een 48 uurs ban gehad, die meer dan een week duurdequote:Op zondag 31 juli 2005 17:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een ban gehad, en dat voor een baggeruser!![]()
Ik heb eens een wielren-topic geopend met een nogal rare ziekte in de TT. Bleef ook openquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
met kloons heb ik ergere topics geopend, en die bleven wel altijd open![]()
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
met kloons heb ik ergere topics geopend, en die bleven wel altijd open![]()
![]()
je moet dan ook wel mailen! wat had je gedaan trouwens? nieuwgierig word...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb een 48 uurs ban gehad, die meer dan een week duurde
quote:
dirkh had it in for mequote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja, dan heb jij ook je 15 minutes of fame![]()
Ben je daar boos over?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb eens een wielren-topic geopend met een nogal rare ziekte in de TT. Bleef ook open
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
dirkh had it in for me![]()
voor alle onzin users trouwens![]()
Hee da;s een goed ideequote:Op zondag 31 juli 2005 17:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]lucht op
Ik zou zeggen.
Open een topic in klaagbaak
of iedereen vindt jou meteen een harteloze ende gevoelloze lulquote:Op zondag 31 juli 2005 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee da;s een goed ideeMaar ik denk dat ik niet de enige ben die dat bedenkt
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee da;s een goed ideeMaar ik denk dat ik niet de enige ben die dat bedenkt
My point exactlyquote:Op zondag 31 juli 2005 17:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja maar... JIJ had hem toch geopend...
mn eigen topic volgespamd met slotje aanvragen. en daarna een week op vakantie gaan en er achter komen dat je nog steeds een ban hebtquote:Op zondag 31 juli 2005 17:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
je moet dan ook wel mailen! wat had je gedaan trouwens? nieuwgierig word...
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb eens een wielren-topic geopend met een nogal rare ziekte in de TT. Bleef ook open
Omdat het een topic was wat in paar minuutjes in elkaar gezet wasquote:Op zondag 31 juli 2005 17:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
maar waarom dan boos?![]()
welk topic was het trouwens?
ghehe... gekkie... nee, dat heb ik dan weer nooit gedaan... ik heb denk ik gewoon vaak op het randje van het toelaatbare gebalanceerd... er komt vast nog wel een dag dat ik eraf donder... kan haast niet anders...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
mn eigen topic volgespamd met slotje aanvragen. en daarna een week op vakantie gaan en er achter komen dat je nog steeds een ban hebt
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
mn eigen topic volgespamd met slotje aanvragen. en daarna een week op vakantie gaan en er achter komen dat je nog steeds een ban hebt
Moet je even via zoek het juiste topic titel even invullenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:30 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Omdat het een topic was wat in paar minuutjes in elkaar gezet was
Ik kan hem niet meer vinden maar het ging over het feit dat ik wielrenners gigantische eikels vindt die van de weg moeten worden gehaald. Alleen dan iets grover omschreven
die veelposters ook he?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
Heb ik 1 keer met 2/3 anderen gedaan.
Waren 2 dubbele topic's alleen het was al rond 2en dus ja, weinig modjes aanwezig
Hebben we die hele topic vol gespamt
Ooit ja ooit krijg jij een enorme ban onder je reetquote:Op zondag 31 juli 2005 17:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
ghehe... gekkie... nee, dat heb ik dan weer nooit gedaan... ik heb denk ik gewoon vaak op het randje van het toelaatbare gebalanceerd... er komt vast nog wel een dag dat ik eraf donder... kan haast niet anders...
maar dan hoef je toch niet boos te zijn?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:30 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Omdat het een topic was wat in paar minuutjes in elkaar gezet was
Ik kan hem niet meer vinden maar het ging over het feit dat ik wielrenners gigantische eikels vindt die van de weg moeten worden gehaald. Alleen dan iets grover omschreven
Mah viel mee, maar voor deze keer was het een uitzonderingquote:
we hoeven niet meteen de goden te gaan verzoeken he?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooit ja ooit krijg jij een enorme ban onder je reet
Lijkt mij ook nietquote:Op zondag 31 juli 2005 17:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
maar dan hoef je toch niet boos te zijn?![]()
je begint met 48 uur hequote:Op zondag 31 juli 2005 17:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooit ja ooit krijg jij een enorme ban onder je reet
ik geloof er niks vanquote:Op zondag 31 juli 2005 17:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah viel mee, maar voor deze keer was het een uitzondering
Laat de fles nog even staan hequote:Op zondag 31 juli 2005 17:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moet je even via zoek het juiste topic titel even invullen
Ik ben nou eenmaal raarquote:Op zondag 31 juli 2005 17:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
maar dan hoef je toch niet boos te zijn?![]()
zo bont maak ik het eigenlijk nooit, behalve tegen A** maar dat vinden de modjes alleen maar goed, en armanimania... en dat vinden de modjes ook alleen maar goedquote:Op zondag 31 juli 2005 17:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
je begint met 48 uur he
of je moet het heel erg bont maken
Tuurlijk welquote:Op zondag 31 juli 2005 17:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
we hoeven niet meteen de goden te gaan verzoeken he?
ach ja... wij zijn dan ook makkelijk ende meegaandquote:Op zondag 31 juli 2005 17:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet
Maar ach ik ben T_T niet
Perm banquote:Op zondag 31 juli 2005 17:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
je begint met 48 uur he
of je moet het heel erg bont maken
dat is idd wel leuk jaquote:Op zondag 31 juli 2005 17:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
zo bont maak ik het eigenlijk nooit, behalve tegen A** maar dat vinden de modjes alleen maar goed, en armanimania... en dat vinden de modjes ook alleen maar goed![]()
![]()
quote:
dat is vreemdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |