ik sta er nog niet tussenquote:Leuk spel maar de SP zuigt, doet Fok! ook aan MP ?
Goed dat je dat vraagt. Op dit moment spelen 33 mensen van Fok! Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:
Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, system1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jpjedi, PirE, Morpheus2002, cyberrobin & Lonewolf2003.
nee hoor niet in het bovenstaande lijstjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jij staat er wel bij in het XFire lijstje hoor escape_nl...
Klopt, is een oude OPquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:58 schreef escape_nl het volgende:
nee hoor niet in het bovenstaande lijstje
dat zal wel het eerste jaar zo blijven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:16 schreef Skimmer het volgende:
Is BF2 inmiddels voor een leuke prijs ergens te krijgen? Want 50+ euro in de winkel is wel heel veel geld...
nee niet zo heel veel, alleen in het nieuwe huis wat we aankomende vrijdag krijgen moet mijn pc maar in de huiskamer staan zei ze anders ziet ze helemaal niet alleen, in het bed, wat overigens helemaal niet erg is.quote:@Escape, zoveel last van je vriendin ? Je moet ze wel onder de duim houden natuurlijk![]()
Lol.. Om die reden wilden wij hem eerst ook in de woonkamer zetten, maar houden een kamer over, die perfect is als kantoor/game-kamer..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:32 schreef escape_nl het volgende:
[..]
nee niet zo heel veel, alleen in het nieuwe huis wat we aankomende vrijdag krijgen moet mijn pc maar in de huiskamer staan zei ze anders ziet ze helemaal niet alleen, in het bed, wat overigens helemaal niet erg is.
Dan kan de pc lekker aangesloten worden op een apart Sony Dolby Surround set met 140 watt boxen + beamer.
Wat was de reden om een medals ranking te houden?quote:Stats zijn een beetje te medaille georienteerd volgens mij. Waarom niet gewoon het BF2 puntenaantal gebruiken? Ook zie ik de eerste veteran badges al verschijnen...
De reden was dat ik daar een makkelijke plaatje van had (stats.bladiebla) en dat ik op die basis dus een makkelijke ranglijst kon makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:39 schreef escape_nl het volgende:
Ik las net een vraag van SickMyDuck op de site in de chatbox
Wat was de reden om een medals ranking te houden?
Maakt mijzelf niet veel uit
Op een gegeven moment heb je een bijna maximaal aantal punten, en vlakken alle scores af Puntenaantallen voor veteran en expert badges zijn niet gedefinieerd. Ik zie liever een systeem op BF global score (en dus tegelijkertijd rank) of desnoods k/d ratio (al kom ik daar nog niet zo heel goed uit als antitank). Misschien is dat ook iets handiger te automatiseren, om te voorkomen dat een of andere stumperquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:39 schreef escape_nl het volgende:
Ik las net een vraag van SickMyDuck op de site in de chatbox
[..]
Wat was de reden om een medals ranking te houden?
Maakt mijzelf niet veel uit
Ik vind badges niet echt presteren als de requirements (voor sommige) zijn : 20 minutes in an airplane, 10 seconds on a parachute, 5 revives. Voor BF2 global punten moet je toch ook presteren? Als ik me verstop in een level staat er toch echt aan het einde 0 - 0 - 0 - 0 - 40 (pingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:55 schreef ursel het volgende:
Nu moet je denk ik ook presteren en niet alleen veel gamen. Als je veel gamed, maar geen medailles haalt ben je dus niet per definitie beter.
* Denk ik..
Al die screenshots mogen er wat mij betreft wel weer een keer uit. Enkele links vind ik best, maar is elke keer zo'n end scrollen bij de 1e pagina nu...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:04 schreef Fillipe het volgende:
Ik zal binnenkort de OP eens wat gaan opknappen en aanpassen (ofwel mooier maken).
www.play.com = 40 euro zonder verzendkostequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:16 schreef Skimmer het volgende:
Is BF2 inmiddels voor een leuke prijs ergens te krijgen? Want 50+ euro in de winkel is wel heel veel geld...
"B" voor het praten met squadmembersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:07 schreef ViPeRII het volgende:
Weet iemand hier hoe je je microfoon in battlefield moet gebruiken? :S
44,99quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:25 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
www.play.com = 40 euro zonder verzendkoste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |