abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29322863
Dus het is eigenlijk een verloren zaak? De Nederlandse competitie. Tenzij we allemaal heel veel TV's gaan kopen
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:00:45 #212
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29322879
Ach ja, we zullen het allemaal wel zien. Wie weet zien we het allemaal wel te somber in .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_29322899
Tenzij Ajax ook een Russische oliemagnaat aan de haak slaat dan he.
pi_29323161
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, we zullen het allemaal wel zien. Wie weet zien we het allemaal wel te somber in .
Oh ach, nationaal gezien maak ik me niet al te veel zorgen wat Ajax betreft. We zitten allemaal in t zelfde schuitje.. Misschien PSV wat minder omdat ze Excelsior zijn van Chelsea, maargoed die hebben geen opleiding, en die van ons is nog altijd de beste. Internationaal gezien .. Tja..
pi_29323261
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:00 schreef Jajong het volgende:
Dus het is eigenlijk een verloren zaak? De Nederlandse competitie. Tenzij we allemaal heel veel TV's gaan kopen
Zoiets, maar het is in een bedrijfstak waar verassingen steeds minder worden en onze voorsprong tov anderen ook, niet verwonderlijk dat we het onderspit moeten delven in een land met 15 miljoen inwoners tov landen met 60-80 miljoen inwoners met dito verschillen in grootte van sponsoring, aandacht, commercie etc?
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:17:10 #216
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_29323311
Hmm...Ajax wordt komend seizoen uiteraard weer op zijn sloffen kampioen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_29323333
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Hmm...Ajax wordt komend seizoen uiteraard weer op zijn sloffen kampioen.
Zijn ze afgelopen jaar gedegradeerd dan?
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:19:08 #218
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29323368
Mits die Rosenberg WEL kan scoren, en de verdediging geen geitenkaas is, en het middenveld wel een beetje controle kan uitoefenen en de medische staf mensen heel kan houden en die ene revelatie van dit seizoen niet halverweg verkocht wordt..

Dan is het een makkie .
Get woke, go broke!
pi_29323403
Als we Trabelsi klonen
Houd van een lijntje.
pi_29323418
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:19 schreef HeatWave het volgende:
Mits die Rosenberg WEL kan scoren, en de verdediging geen geitenkaas is, en het middenveld wel een beetje controle kan uitoefenen en de medische staf mensen heel kan houden en die ene revelatie van dit seizoen niet halverweg verkocht wordt..

Dan is het een makkie .
Wat is het toch een makkelijk spelletje he
Yeah baby Yeah!
pi_29323437
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:00 schreef Jajong het volgende:
Achja in nederland kon er niet zo gerommeld worden met geld als in spanje en italie...
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:21:18 #222
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29323446
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:20 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Wat is het toch een makkelijk spelletje he
het is een heel simpel spelletje, waar je heeeeeeeeel moeilijk over kan doen .
Get woke, go broke!
pi_29323494
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:20 schreef scarefreak het volgende:

[..]

Achja in nederland kon er niet zo gerommeld worden met geld als in spanje en italie...
Dat is ook waar, kijk eens in wat voor financiele wanorde Barcelona, Madrid, Leeds, AS Roma, Lazio Roma, Parma etc zich hebben bevonden/bevinden.
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:24:06 #224
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29323535
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:22 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat is ook waar, kijk eens in wat voor financiele wanorde Barcelona, Madrid, Leeds, AS Roma, Lazio Roma, Parma etc zich hebben bevonden/bevinden.
Ja ook dat. Als er in Nederland een club 1 miljoen tekort komt raken ze elke keer bijna hen licentie kwijt, en in Spanje is een schuld van 400 Miljoen nog geen probleem.
Get woke, go broke!
pi_29323652
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja ook dat. Als er in Nederland een club 1 miljoen tekort komt raken ze elke keer bijna hen licentie kwijt, en in Spanje is een schuld van 400 Miljoen nog geen probleem.
En daar was het ook vaak onduidelijk hoe ze aan geld kwamen.
Meestal via omwegen van het gemeentebestuur enzo wat strikt verboden is.
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_29323709
Laat Blind nou eens zijn ding doen. Het kan niet allemaal in 1 keer goed gaan. Moeten we Blind al weer ontslaan zeker? Tjongejonge, dat negatieve gedoe steeds.

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_29323853
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:27 schreef scarefreak het volgende:

[..]

En daar was het ook vaak onduidelijk hoe ze aan geld kwamen.
Meestal via omwegen van het gemeentebestuur enzo wat strikt verboden is.
Je hebt daar een heel andere cultuur en lokale tycoons en hun belangen zijn verworven in de clubhistorie en Italie kent natuurlijk een rijke historie als het om corruptie gaat, maar dat is gebruikelijk in Zuid-Europa.
In Nederland wordt wat scherper op de boekhouding gelet, aangezien ze geen grote lijken in de kast willen vinden zoals bij Parma verleden jaar.
Yeah baby Yeah!
pi_29323875
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Laat Blind nou eens zijn ding doen. Het kan niet allemaal in 1 keer goed gaan. Moeten we Blind al weer ontslaan zeker? Tjongejonge, dat negatieve gedoe steeds.

Ik neem aan dat Blind nog minimaal 1 seizoen het volste vertrouwen krijgt van alles en iedereen dat Ajax lief heeft, hij moet namelijk nogal wat werk verzetten.
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:34:54 #229
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29323894
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:

Sja, ik kan na vorig seizoen al zeker niet positief zijn. En ik had echt goeie hoop dat nu Blind met zijn eigen spelers en aankopen eens wat kan laten zien wat op voetbal lijkt, maar je zag het al in de voorbereiding tegen de hoofdklassers dat het niet best was. En nu zijn er 2 echte ploegen die op halve kracht spelen en je verliest gewoon kansloos.....

Je hebt gelijk dat het pas telt als het om de prijzen gaat, maar daarintegen mogen wij nu best wel kritisch zijn .
Get woke, go broke!
pi_29323931
Ik ben alleen dat negatieve zo beu. We lijken met zn allen wel allemaal Loekjes zeg, en ik associeer me niet zo graag met feyenoord...
In Southern Sun
pi_29324074
Ik heb er vertrouwen in dat Ajax vrijdag wint van PSV, en die twee wedstrijden tegen Brondby daar maak ik me al helemaal niet druk over hoor, daar zijn Kim Christensen (mislukt bij Twente) en Johan Elmander (mislukt bij Feyenoord en tegenvallend bij NAC) de betere spelers. Nou, daar lig ik niet wakker van... zelfs Ajax in z'n slechtste vorm ooit mag daar nooit niet van verliezen.
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:43:14 #232
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29324134
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben alleen dat negatieve zo beu. We lijken met zn allen wel allemaal Loekjes zeg, en ik associeer me niet zo graag met feyenoord...
Sja, Ajax supporters zijn nou eenmaal kritisch. Het gaat gewoon al jaren niet zo als het zou moeten gaan, het moet gewoon opzich zo zijn dat Ajax per definitie kampioenskandidaat 1 is. En daar strijden we dan om met psv. Nu is het zo dat psv het gewoon goed doet en Ajax zijn best doet om mee te kunnen. En dat ben IK persoonlijk gewoon zat .
Get woke, go broke!
pi_29324515
Kritisch zijn is okee, dat ben ik ook. Maar er zit natuurlijk wel een verschil tussen kritsch zijn en negativisme. Ook ik vind het kut om achter psv te staan, ook ik wil elk jaar kampioen worden maar dat gaat nou eenmaal niet. Geef Blind de kans om iets moois te bouwen, zoals zijn meester dat jaren geleden ook kon doen...
In Southern Sun
pi_29324633
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:41 schreef Radegast het volgende:
Ik heb er vertrouwen in dat Ajax vrijdag wint van PSV, en die twee wedstrijden tegen Brondby daar maak ik me al helemaal niet druk over hoor, daar zijn Kim Christensen (mislukt bij Twente) en Johan Elmander (mislukt bij Feyenoord en tegenvallend bij NAC) de betere spelers. Nou, daar lig ik niet wakker van... zelfs Ajax in z'n slechtste vorm ooit mag daar nooit niet van verliezen.
Er blijft weinig van te zeggen, Celtic is ook geen kleine club (jullie kennen Celtic nog wel uit de voorronde CL enkele jaren gelden ) en die moesten ook tegen zo'n 'hoogvlieger'.

Het resultaat moge duidelijk zijn
Yeah baby Yeah!
pi_29324636
Ik vind het geen ramp om niet elk jaar kampioen worden, als ze af en toe maar eens leuk voetballen, maar daar is de laaste twee jaar geen sprake van. Ik wil niet nog zo'n saai seizoen als vorig jaar.
Houd van een lijntje.
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:59:59 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29324646
Blind kreeg de kans,en die krijgt hij nog steeds. Maar het was voor NU wel ff leuk geweest als er een fris team stond, dat de hoofdklassers met 15-0 wegtikte, waarin de aangekochte spits gewoon zijn kansen afmaakt en de verdediging niet zelfs door halve amateurs 3 keer in 1 wedstrijd gepasseerd kan worden.

Dat je niet van Arsenal wint, ok, maar laat dan wel iets zien, acties, een goeie tactiek, en verzilver je 100% kansen nou eens...
Get woke, go broke!
pi_29324679
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind het geen ramp om niet elk jaar kampioen worden, als ze af en toe maar eens leuk voetballen, maar daar is de laaste twee jaar geen sprake van. Ik wil niet nog zo'n saai seizoen als vorig jaar.
het lijkt mij eerlijk gezegd heel erg om ieder jaar kampioen te worden, succes verzadigd nl..
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:02:43 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29324725
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:01 schreef Elgigante het volgende:

[..]

het lijkt mij eerlijk gezegd heel erg om ieder jaar kampioen te worden, succes verzadigd nl..
Ja ok, ELK jaar kan niet, en hoeft opzich ook niet. Maar wel moet Ajax elk jaar gewoon kampioen kunnen worden, teminste daar moet iedereen van uitgaan. De graafschap moet met de hoop om NIET met dubbele cijfers klop te krijgen langs komen, niet met het idee: "het is Ajax, hier is iets te halen".

Dat is het hem.....
Get woke, go broke!
pi_29324744
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Maar het was voor NU wel ff leuk geweest als er een fris team stond, dat de hoofdklassers met 15-0 wegtikte, waarin de aangekochte spits gewoon zijn kansen afmaakt en de verdediging niet zelfs door halve amateurs 3 keer in 1 wedstrijd gepasseerd kan worden.
Om vervolgens thuis met twee keer 0-2 onderuit te gaan tegen ADO en feyenoord..
Die voorbereiding zegt gewoon zo weinig, vorig jaar dacht ik dat we serieus veel sterker waren dan psv. We hebben allemaal gezien wat er gebeurde...
In Southern Sun
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:06:36 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29324844
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Om vervolgens thuis met twee keer 0-2 onderuit te gaan tegen ADO en feyenoord..
Die voorbereiding zegt gewoon zo weinig, vorig jaar dacht ik dat we serieus veel sterker waren dan psv. We hebben allemaal gezien wat er gebeurde...
Ja tuurlijk ik hou ook nog een slag om de arm, het is pas kut als we geen CL spelen, tot die tijd zien we wel.

Maar je komt uit een zomerstop, presenteert een nieuw team, op je eigen toernooi en het spel is nog nauwelijks beter dan vorig seizoen, en je scoort maar liefst 0 keer.. vind je het gek dan men niet staat te springen van enthousiasme?
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')