abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29320771
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:48 schreef S-Two het volgende:
Ik meende te herinneren dat Blind aan het eind van vorig seizoen zei dat de punten enzo niets uit maakten, maar dat ie naar iets toe aan het bouwen was. Ik had er toen ook erg veel vertrouwen in. Okay, zo'n voorbereidingstoernooitje zegt misschien vrij weinig, maar ik heb nu ook steeds meer het idee dat het weer een kutseizoen gaat worden, misschien halen we wel behoorlijk wat punten, maar goed voetbal zal er denk ik niet veel zijn.

heeft Ajax dan spelers waar dit echt mee mogelijk is?
Ik kan alleen Maxwell, Trabelsi noemen die dat kunnen spelen en andere zullen het alleen in (top)vorm kunnen. Je moet ook niet vergeten dat er nogal wat jonkies staan, ondanks dat ze al een paar jaar op het hoogste niveau spelen (Heitinga, Sneijder).
Yeah baby Yeah!
pi_29320838
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:50 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Maar wat ik van gister kan concluderen is dat Blind er nog lang niet is. En ik vrees zelf dat hij de kwaliteit van de selectie heeft overschat, en het aantal versterkingen dus te weinig is. Maar goed, we zullen de wedstrijd tegen psv FF afwachten.
Is misschien ook maar goed ook, je moet weten wanneer je moet pieken, dat kun je niet een seizoen lang, de enige druk is het halen van de CL, wat er de overige maand gebeurd zou ik me niet zo'n zorgen over maken, de competitie is lang.

Ook nav het treffen met PSV kun je weinig zeggen over het komende seizoen denk ik, omdat iedereen (van de Ajaxspelers) tóch bezig is met Brondby.
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:53:55 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29320879
Je hoeft ook niet de sterren van de hemel te spelen op het AT, maar wel gewoon vrijuit voetballen, combineren en GVD eens doelpunten maken!!!

Waar haalt Ajax die faalhazen voor in de spits altijd vandaan??
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_29320969
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Je hoeft ook niet de sterren van de hemel te spelen op het AT, maar wel gewoon vrijuit voetballen, combineren en GVD eens doelpunten maken!!!

De laatste tijd is het om te janken ja, met Sonck en Charisteas. Maar daarvoor viel het toch wel mee? Arveladze, Mido en Ibrahimovic waren toch echt niet mis. Alleen dan komt een Zlatan helemaal los en dan verkopen ze hem

Owh fuck, nou vergeet die ene topspits, Nikos Machlas
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_29321035
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik verwacht wel juiste spelers, dat ze die houden EN aankopen. En niet voor een paar grijpstuivers de besten laten gaan omdat er iets in de groep speelt.

Er is gewoon iets mis bij Ajax wat ze bij psv wel redelijk kunnen tegengaan mbt spelers.

WTF moesten we toch met Harry? Die had niets laten zien, speelde nooit en toch MOEST en zou hij komen... weg geld.... etc etc etc...
Ajax heeft natuurlijk een hierarchie probleem gekent wat nog steeds niet uit de wereld is.
Goed voorbeeld doet volgen en slecht ook..
Vrijwel alle bestuursleden van Ajax liggen onder vuur of zijn opgestapt, dat heeft ook zijn invloed op de lagen daaronder, de spelers die menen op hetzelfde platform te staan als de trainer (Koeman) wat weer voor interne relletjes onderling zorgde.
Allemaal niet bevordelijk vor stabiele goede resultaten bij jonge voetballers lijkt me, dus de relatieve chaos is deels te herleiden.
Bij PSV was het destijds ook een rommeltje toen Timmer (voorzitter RVC) zich in de media ging roeren.
Ajax heeft absoluut behoefte aan stabiliteit en goed voorbeeld in de structuur van de club, een onberispelijke trainer (dat Blind best zou kunnen zijn) en een bestuur dat alle steun geniet.
Dán wordt het tijd om de juiste mensen aan te trekken voor allerhande zaken, Tony Bruins Slot moet meer mensen van zijn niveau om zich heen krijgen denk ik.
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:59:32 #186
82589 S-Two
barba macacu
pi_29321046
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:50 schreef Elgigante het volgende:

[..]

heeft Ajax dan spelers waar dit echt mee mogelijk is?
Ik kan alleen Maxwell, Trabelsi noemen die dat kunnen spelen en andere zullen het alleen in (top)vorm kunnen. Je moet ook niet vergeten dat er nogal wat jonkies staan, ondanks dat ze al een paar jaar op het hoogste niveau spelen (Heitinga, Sneijder).
Dan had Blind beter en meer moeten inkopen, maar volgens hem was de selectie goed genoeg. Dan moet je er nu ook staan. En als ze dan een leider willen halen, halen ze Lindenbergh .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:00:41 #187
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29321086
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
Het was dramatisch slecht vanavond en ik ben voor het eerst van mijn leven in de rust bij een wedstrijd van mijn cluppie vertrokken uit protest.
Dat zegt dan helaas meer over jou dan over ajax.
Een echte supporter blijft zijn club altijd steunen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_29321132
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:53 schreef HeatWave het volgende:

Men gokt op jonkies of oude vossen inderdaad, vooralsnog is het niet: des-ajax...

Het doet me als PSV-supporter ook pijn.
Yeah baby Yeah!
pi_29321236
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:59 schreef S-Two het volgende:

[..]

Dan had Blind beter en meer moeten inkopen, maar volgens hem was de selectie goed genoeg. Dan moet je er nu ook staan. En als ze dan een leider willen halen, halen ze Lindenbergh .
Het kan uiteraard een geldkwestie zijn, als Blind (net zoals Wisman bij Volendam destijds) gaat roepen dat zijn selectie niet goed genoeg is om met vertrouwen de titelstrijd aan te gaan wordt hij neergesabeld, zo oneerlijk is men ook wel weer.
Ik kan me goed voorstellen dat Blind voor de media verkoopt dat zijn selectie up-to-date is, maar dat men onderhuids toch op zoek is naar versterkingen (Ajax werd gelinkt aan behoorlijk wat spelers de afgelopen tijd als ik diezelfde media mag geloven).
Lindenbergh vind ik geen Ajax-speler, helemaal niet eigenlijk hij is misschien wel een sprekend voorbeeld van de tanende machtspositie die Ajax in het verleden had binnen Nederland.
Yeah baby Yeah!
pi_29321251
Je hebt er wel zin in elgigante....
Houd van een lijntje.
pi_29321433
toch wel triest dat Brondby tegenwoordig een moeilijke tegenstander is

FUCK de ajaxleiding
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29321724
Wat ik trouwens nooit heb begrepen is waarom een Celta de Vigo bijvoorbeeld Placente wel zouden kunnen betalen. Waarom stelt t hier financieel zo weinig voor? ( Heb wel een idee maar helemaal begrepen heb ik t nooit )
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_29321897
Waarschijnlijk door de tv-rechten, maar ik denk dat Ajax gewoon te gierig is

Behalve wanneer ze een matige spits moeten kopen...
Houd van een lijntje.
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:33:35 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29322093
Ik weet best wel dat ze in Engeland, Italie, Spanje en Duitsland meer geld hebben. Maar dat wil nog niet zeggen dat je echt alleen maar kneuzen als in dat lijstje van hierboven kan halen. Psv kan het toch ook???

Er klopt dus iets niet in het hele bestuur, ze halen de verkeerde, houden de goeden niet vast en weten ook vaak de verhouding tussen spelers en staf te verkloten.
Get woke, go broke!
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:35:12 #195
82589 S-Two
barba macacu
pi_29322146
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:20 schreef Jajong het volgende:
Wat ik trouwens nooit heb begrepen is waarom een Celta de Vigo bijvoorbeeld Placente wel zouden kunnen betalen. Waarom stelt t hier financieel zo weinig voor? ( Heb wel een idee maar helemaal begrepen heb ik t nooit )
Heeft idd met tv-rechten te maken, en helaas zijn die verschillen dus wel erg groot
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:35:37 #196
15869 gr8w8
Better by design.
pi_29322158
Ach, geloof dat vorig jaar ook niemand vertrouwen had in PSV, maar dat pakte uiteindelijk ook wel okee uit.
Welkom bij de V&D der webfora.
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:36:09 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29322174
Nou ja, het is niet alleen maar geld, die competities zijn wel veel interessanter dan de Nederlandse natuurlijk....
Get woke, go broke!
pi_29322183
Placente vroeg 1 miljoen salaris, dat is teveel voor Ajax. Zeker voor een speler die zo blessuregevoelig is, de transfer naar Celta is ook afgeketst omdat hij daar niet door de medische keuring kwam. Dat is ook de reden waarom Leverkusen wacht met het aanbieden van een nieuw contract, omdat z'n knie verrot is.
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:38:26 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29322236
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:36 schreef Radegast het volgende:
Placente vroeg 1 miljoen salaris, dat is teveel voor Ajax. Zeker voor een speler die zo blessuregevoelig is, de transfer naar Celta is ook afgeketst omdat hij daar niet door de medische keuring kwam. Dat is ook de reden waarom Leverkusen wacht met het aanbieden van een nieuw contract, omdat z'n knie verrot is.
Was er niet een of andere regel met (eu?) wetgeving dat spelers die aan bepaalde voorwaarden voldoen minstens zoiets moesten verdienen ofzo? Dus daar zal je wel vaker tegen aanlopen. Er wat verdient een Maxwell nu dan?
Get woke, go broke!
pi_29322291
Ik geloof dat Maxwell nu zo rond de 750.000 euri zit.
pi_29322313
VDV verdiende 2,4 toch?
pi_29322359
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:41 schreef VoreG het volgende:
VDV verdiende 2,4 toch?
Zoiets ja, waarvan 1,5 van Ajax, de rest uit andere contracten dacht ik.
pi_29322421
Dus dan kunnen we wel 1 miljoen betalen potdomme
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:45:50 #204
82589 S-Two
barba macacu
pi_29322447
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:44 schreef VoreG het volgende:
Dus dan kunnen we wel 1 miljoen betalen potdomme
Maar niet voor Placente, aub zeg.
pi_29322471
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:45 schreef S-Two het volgende:

[..]

Maar niet voor Placente, aub zeg.
Nee in het algemeen
pi_29322497
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:36 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, het is niet alleen maar geld, die competities zijn wel veel interessanter dan de Nederlandse natuurlijk....
Dat is toch altijd al zo geweest? Op Brian en Michael Laudrup na is er nooit een wereldtopper naar de Nederlandse competitie gegaan. En die 2 waren al in de 30.......
Porcupine Tee - Normal
pi_29322592
Coco wilde wel komen
Houd van een lijntje.
pi_29322732
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Coco wilde wel komen
Omdat hij toch ergens aan de bak moet
Porcupine Tee - Normal
pi_29322781
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet best wel dat ze in Engeland, Italie, Spanje en Duitsland meer geld hebben. Maar dat wil nog niet zeggen dat je echt alleen maar kneuzen als in dat lijstje van hierboven kan halen. Psv kan het toch ook???

Er klopt dus iets niet in het hele bestuur, ze halen de verkeerde, houden de goeden niet vast en weten ook vaak de verhouding tussen spelers en staf te verkloten.
PSV heeft destijds een inhaalslag kunnen maken omdat van Raaij de scepter zwaaide, hij was een top-accountant die heel creatief (in de goede zin des woords) transfers kon regelen, zoals bijv met Romario destijds.
En PSV haalt momenteel ook geen echt dure spelers meer, een Robinho bleek onhaalbaar en de vraag is of Kalou komt.
En ze hebben het voordeel dat Piet de Visser voor hen als scout werkt natuurlijk, want ik zie komende toppers in de eredivisie alleen nog maar op zeer jonge leeftijd komen.
Maar misschien wordt Rosenberg wel een goede die 3 jaar bij Ajax speelt alvorens hij verkast en het blijft jammer dat Ibrahimovic bij Ajax pas zo laat op gang kwam natuurlijk.
Yeah baby Yeah!
pi_29322847
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:47 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dat is toch altijd al zo geweest? Op Brian en Michael Laudrup na is er nooit een wereldtopper naar de Nederlandse competitie gegaan. En die 2 waren al in de 30.......
Ja, om hun carriere af te sluiten idd. Maar toen had de HCE en Ajax waarschijnlijk meer aanzien en potentie dan nu en waren de verschillen nog net iets kleiner.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')