Meteen plassen na het vrijen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:38 schreef Camoth het volgende:
![]()
Gister weer naar het ziekenhuis, voor de zoveelste keer blaasontstekingDus nu hebben ze allemaal tests gedaan, krijg woensdag de uitslag
Ik ben het zooooo zat
![]()
Shiiit. Ik zit alleen maar zen chuzzle te spelen...quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:40 schreef Weemz het volgende:
[..]
Oh, en gister heb ik alle Mind Benders uitgespeeld, je wordt beloond met de TRANSCENDENTAL DANCE OF THE CHUZZLES
Heb je het dan over de gewone muis, of het toverstafje?
Ja, maar awards win je ook met De andere modes hoor... Oh en ik hen er al een heleboel!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Shiiit. Ik zit alleen maar zen chuzzle te spelen...Kun je awards mee winnen.
Ik gebruik gewoon de standaard muisaanwijzers... je moet gewoon je muis op een chuzzle zetten en dan een tijdje niet bewegen.
yeah, ik moet maar weer es normaal gaan spelenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:45 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja, maar awards win je ook met De andere modes hoor... Oh en ik hen er al een heleboel!
Dat van dat naar de wc gaan na de seks doe ik al jaren, ik wist dat al.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meteen plassen na het vrijen?
Ik heb de afgelopen 15 jaar een keer blaasontsteking gehad en dat kwam dus door de sex. Ja, wist ik veel... nu ga ik meteen na "de daad" naar de wc.
Oh, en cranberry sap drinken, werkt ook goed.
Ja, die krijgt dan een oplawaaiquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Rechtsklikken, kun je een liedje spelen. En heb je al gemerkt wat er gebeurt als je je muisaanwijzer een tijdje op een chuzzle laat staan?
Mja, ik ben er (vaag genoeg) een beetje aan gewent geraakt, rare is dat ik er tot een half jaar geleden nog nooit last van heb gehad, en ineens was het bijna elke week/2 weken raak, en geen enkele kuur, hoe sterk ook, slaat langer dan twee weken aan, zodra ik ophoudt met een kuur komt het weer terugquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:02 schreef wonderer het volgende:
Kolere... da's niet leuk! Sterkte in ieder geval, ik hoop dat ze iets vinden en dat er dan een oplossing voor komt. Ik vond die vier dagen al enorm irritant...
Uhuh, maar die heb je zo te pakken hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:06 schreef creno het volgende:
das zeker alleen de deluxe versie ?
Die 2 linksboven krijg je door 7 van een kleur in een keer weg te knallen (die ernaast krijg je als je er 8 of meer van een kleur in een keer wegknalt) en die daaronder door 3 slotjes van een kleur in 1 keer weg te knallen. Moet je dus geluk hebben dat ze net op de juiste plekken staan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:22 schreef Weemz het volgende:
[..]
He jij hebt die 2 linksboven en eentje onder in het midden! hoe krijg je die?
Fijne avond!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:23 schreef anne1982 het volgende:
fijne avond allen... ben ik er weer weg van...
Okee, bedankt!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:26 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die 2 linksboven krijg je door 7 van een kleur in een keer weg te knallen (die ernaast krijg je als je er 8 of meer van een kleur in een keer wegknalt) en die daaronder door 3 slotjes van een kleur in 1 keer weg te knallen. Moet je dus geluk hebben dat ze net op de juiste plekken staan.
waar ben je weg van ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:23 schreef anne1982 het volgende:
fijne avond allen... ben ik er weer weg van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |