waarover welquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op het gebied van mannen worden we het waarschijnlijk nooit eens.
In dit topic?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
oef.. teveel mooie jongens hier vandaag..
ff lekker er tussen uit geweestquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:55 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Naar Luxenbourg in een leuk hotelletje![]()
als jij er bent altijd tochquote:
Lekker hé zo'n joint.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:11 schreef Andyvie het volgende:
Whahaha, als je heel vaak klikt op zo'n whuppie in Chizzle, dan raakt ie zijn vachtje kwijt
Succes alvast! Ik mag woensdag op bezoek bij de collega's van Blubber in Ede. Mag ik gaan uitleggen wat ik allemaal uitgespookt heb de laatste paar wekenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:51 schreef wonderer het volgende:
Woei, ik heb een sollicitatiegesprek woensdag
Ik moet naar Bennekom. Fiets is de enige optie, 13 kmquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:58 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Succes alvast! Ik mag woensdag op bezoek bij de collega's van Blubber in Ede. Mag ik gaan uitleggen wat ik allemaal uitgespookt heb de laatste paar weken
Je kunt ook de bus nemen. Vanuit Veenendaal gaat er wel een bus naar Wageningen (lijn 80 geloof ik) en dan de 83 naar Ede pakken. Die gaat door Bennekom.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet naar Bennekom. Fiets is de enige optie, 13 km
Alsof ik jou herkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:16 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Je kunt ook de bus nemen. Vanuit Veenendaal gaat er wel een bus naar Wageningen (lijn 80 geloof ik) en dan de 83 naar Ede pakken. Die gaat door Bennekom.
Dan komen we elkaar misschien nog wel tegen. Ik ga ook op de fiets naar Ede, kom ik ook door Bennekom
Ik weet ook niet waar of hoe laat je in Bennekom moet zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alsof ik jou herken
Bus is veel overstappen enzo, kost me anderhalf uur. Fietsen is niet zo erg.
Hackfoort of zoiets, half vijf.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:24 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar of hoe laat je in Bennekom moet zijn
Moet je het eens met zo'n grote proberenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:11 schreef Andyvie het volgende:
Whahaha, als je heel vaak klikt op zo'n whuppie in Chizzle, dan raakt ie zijn vachtje kwijt
Rechtsklikken, kun je een liedje spelen. En heb je al gemerkt wat er gebeurt als je je muisaanwijzer een tijdje op een chuzzle laat staan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:32 schreef Weemz het volgende:
[..]
Moet je het eens met zo'n grote proberenOf die met de zonnebril
Oh, en gister heb ik alle Mind Benders uitgespeeld, je wordt beloond met de TRANSCENDENTAL DANCE OF THE CHUZZLESquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Rechtsklikken, kun je een liedje spelen. En heb je al gemerkt wat er gebeurt als je je muisaanwijzer een tijdje op een chuzzle laat staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |