Gelukkig...dat moeten ze met al die bagger zenders doen...allemaal achter een kassie...wat zal het lekker rustig worden dan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:04 schreef Weemz het volgende:
Ja, dat hoorde ik laatst...
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Het heeft me al 2 keer mijn lunch gekost , doordat ik niet snel genoeg weg kon zappen.
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
En dat vinden we toch erg he....
Most definatelyquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:22 schreef Cybart het volgende:
Als een jongen shakira en de winnares van het songfestival aanvraagt....
mag ik er dan van uitgaan dat ie homo is????????????
Misschien vroeg hij het wel aan voor zijn vriendinnetje...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:22 schreef Cybart het volgende:
Als een jongen shakira en de winnares van het songfestival aanvraagt....
mag ik er dan van uitgaan dat ie homo is????????????
mwahquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Misschien vroeg hij het wel aan voor zijn vriendinnetje...
dan is het balen dat vanavond mn laatste avond voor mn vakantie isquote:
Tja, had in m'n vakantie ook wat ontmoet... maar jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
mwah
denk het niet...
maar goed ik kon hem ook niet in de menigte in de gaten houden
hij kwam me wel snel bedanken toen ik dat had gedaan
[..]
dan is het balen dat vanavond mn laatste avond voor mn vakantie is
dat bleek uiteindelijk geen vent maar een pot te zijn die er dan ook verdraaid mannelijk uitzag?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Tja, had in m'n vakantie ook wat ontmoet... maar ja
Nee, supermooie hoogblonde jongen enzo... maar goed... lost track of himquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat bleek uiteindelijk geen vent maar een pot te zijn die er dan ook verdraaid mannelijk uitzag?
minder leuk dusquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:28 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee, supermooie hoogblonde jongen enzo... maar goed... lost track of him
Een congres over het voortplantingsgedrag van pantoffeldiertjes.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
wat is er dinsdag?
Ook dat is belangrijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Een congres over het voortplantingsgedrag van pantoffeldiertjes.
Op het gebied van mannen worden we het waarschijnlijk nooit eens.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
Tim Is Hunky![]()
en het was fokking gezellig op mn werk gisteren![]()
en het was weer fokking laat op mn werk
en oja.... hoi!
Naar Luxenbourg in een leuk hotelletjequote:Op maandag 1 augustus 2005 14:41 schreef Cybart het volgende:
waar was je geweest ryan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |