quote:
Ik ken wel meer formaties waarbij vrouwen zingen en bewegen als zwangere broedkippen, maar aangezien ik gehoord had dat dat mens van Laso zwanger op het podium stond zullen we wel dezelfde bedoelen jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is dat die formatie waar die zwangere broedkip in zingt?
Het viel mij ook op van die bobbel dus zo scheef kijk je nietquote:
een ruitenpatroon vertekend al snel hoor, maar waarschijnlijk was ie erg opgewonden over de prijs die ze gewonnen haddenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het viel mij ook op van die bobbel dus zo scheef kijk je niet
Nou ja.....man?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:39 schreef creno het volgende:
nee het word alleen door een man gezongen !
Dat is niet leukquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:39 schreef creno het volgende:
nee het word alleen door een man gezongen !
En was die Evy dan roodkapje of de geit?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:42 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat is niet leuk
Lasgo is alleen leuk als Evy ( zo heet ze toch? ) meezingt
Die vorige was leuk met die clip met roodkapje en die coole geit
Wilde ik net zeggen, Lasgo is Lasgo niet meer zoquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:45 schreef creno het volgende:
lasgo is nu wel een beetje david guetta-achtig
Nee dat bedoelde ik ook met het ontsijgen van de milk inc aftreksel statusquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen, Lasgo is Lasgo niet meer zo![]()
hehe.. All Night Long vond ik nog wel een beetje redelijk klinken, maar goed na something is het allemaal ruk geworden. Alhoewel something vond ik ook geen bal aan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En was die Evy dan roodkapje of de geit?(inkopper)
hmmmquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hehe.. All Night Long vond ik nog wel een beetje redelijk klinken, maar goed na something is het allemaal ruk geworden. Alhoewel something vond ik ook geen bal aan.
Yup.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:52 schreef creno het volgende:
[..]
hmmmsomething was toch hun eerste single
Wat strengquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:02 schreef Camoth het volgende:
Scharrel z'n telefoon is zoek. Scharrel zou om 20.00 online op msn komen. Het is nu 20.02 om precies te zijn. Ik ga slaan![]()
Tot tien minuten te laat resulteerd in een overspoeling van woedequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat voor sancties krijgt hij dan?![]()
Lievquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:10 schreef Camoth het volgende:
[..]
Tot tien minuten te laat resulteerd in een overspoeling van woede
Van tien tot 15 te laat resulteerd in spanking
Vanaf 15 minuten te laat resulteerd in een gebroken nek en hart...
Duzz...![]()
Good old spankingquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:11 schreef Camoth het volgende:
Scharrel zojuist gearriveerd om precies 20.11 ... you do the math![]()
hehe je bent beruchtquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:13 schreef Camoth het volgende:
Zz.¤ۣۜ๘۩ Στο τσιγάρο που κρατώ........ zegt:
zo he, half hilversum stuurt mij e-mails met daarin: Heb jij met fleur gezoent?
Okay danquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:16 schreef Camoth het volgende:
[..]
Waar denk je dat de afkorting EBAR vandaan komt?![]()
Evil Beyond All Recognition![]()
OOK slaanquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:36 schreef Markie-Mark het volgende:
Iemand hier zingt het nieuwe liedje van Raffish
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:36 schreef Markie-Mark het volgende:
Waarom heb je dan een nieuwe?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik haat nieuwe telefoons.
Die post hier niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
god die nieuwe van Elize is leuk
Omdat mijn oude na 4 jaar wel hevig aan het dood gaan was.quote:
Ik was het nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:36 schreef Markie-Mark het volgende:
wie dan wel ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |