achja ik neem eigenlijk altijd entrecote omdat ik niet van kip houd..quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:03 schreef Andyvie het volgende:
[..]
De kip piri-piri is goed te eten. dat is ook zo'n beetje het enige wat je kunt krijgen, maar dat boeit niet
Juffrouw Tok Edequote:
Ik heb toch liever een mckroket denk ik.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Juffrouw Tok Ede
Gezellig kiprestaurant voor de hele familie. Er staan kindergerechten op de kaart en er is een speciale kinderkamer met kleurplaten en tekenfilms.
Openingstijden
Maandag t/m zondag vanaf 10.00 uur geopend.
Keuken dagelijks tot 21.00 uur open.
Prijzen
Volwassenen : Euro 6,95
Kinderen 0 t/m 12 : Euro 4,95
Opmerkingen
De prijzen gelden voor de goedkoopste hoofdgerechten.
Leeftijd: 4 - 99 jaar
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:31 schreef Waxxer het volgende:
Nouhet is gewoon echt een typisch Blubberzwijn-restaurant en hij heeft het ook zelf
uitgekozen
valt me mee dat ze niet de verwekking zelf in het BB huis willen laten gebeuren..quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:46 schreef Waxxer het volgende:
Waar gaan we heen met dit land zeg.... tering....
Live bevalling in Big Brother 5
Tja....Talpa...echt nieuwe TVquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:46 schreef Waxxer het volgende:
Waar gaan we heen met dit land zeg.... tering....
Live bevalling in Big Brother 5
Een DVD speler doet ook wonderen hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja....Talpa...echt nieuwe TVIk denk dat ik maar gewoon geen tv neem als ik een appartement koop...ofzow.... (zit nu nog in mijn huurprijs...dus tja..)
Ik zag het ja. Het heeft me al 2 keer mijn lunch gekost , doordat ik niet snel genoeg weg kon zappen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:57 schreef Weemz het volgende:
Ach, Talpa wordt toch betaal-TV (zoals Canal+)
Bij de weg: De clip Webcamgirl van Di-Rect is :q, Tim shirtloos
En dat vinden we toch erg he....quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:04 schreef Weemz het volgende:
Ja, dat hoorde ik laatst...
Dinsdag ook al????quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:56 schreef creno het volgende:
het wordt volgende week een eftelingse week, dinsdag en donderdag naar het beste pretpark van nederland !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |