hmm eerst met m'n oma's uit etenquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:12 schreef Semisane het volgende:
Mogge Allen ten zame.Lekker weekend gehad allenmaal?
Zeg Blubber, ben jij online vanaaf...met wow bedoel ik dan.Ik wel waarschijnlijk.
Ok...ik merk het wel...quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hmm eerst met m'n oma's uit etenben denk ik rond half 9 online..
Als je het een leuke cd vind dan is dat gezond, gruwel je eigenlijk van de geluiden die van die cd afkomen, dan zou ik zeggen dat het wat minder gezond is.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:42 schreef Twoflower het volgende:
Is het gezond als je dezelfde CD elke dag minstens 4 keer luistert?![]()
Altijd handig zo'n vraagbaak. Wat doe je tegen een duffe kop? Ik geloof dat er iets niet helemaal goed is gegaan in mijn slaapgedrag de laatste dagen namelijkquote:
Het is een enorm leuke CD: Rent. Vraag maar aan Ang3l. (Ik kan me iig niet voorstellen dat die 'm niet heeft.)quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als je het een leuke cd vind dan is dat gezond, gruwel je eigenlijk van de geluiden die van die cd afkomen, dan zou ik zeggen dat het wat minder gezond is.
Voor al uw vragen....Semisane
![]()
Jij luistert tenminste nog naar een cd. Ik heb soms dat ik een flink aantal keer achter elkaar hetzelfde liedje luister, dat is eigenlijk nog veel ergerquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Het is een enorm leuke CD: Rent. Vraag maar aan Ang3l. (Ik kan me iig niet voorstellen dat die 'm niet heeft.)
Tja, dan moet je natuurlijk eerst nagaan _waarom_ je niet goed slaapt. Ben je bang in het donker? Of heb je zorgen en malen er als maar gedachten door je hoofd? Ben je verliefd en kan je daardoor niet slapen enz enz.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:08 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Altijd handig zo'n vraagbaak. Wat doe je tegen een duffe kop? Ik geloof dat er iets niet helemaal goed is gegaan in mijn slaapgedrag de laatste dagen namelijk
Ah, ik moet gewoon even een huisgenote in elkaar timmeren. Dank je wel Semisane!quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja, dan moet je natuurlijk eerst nagaan _waarom_ je niet goed slaapt. Ben je bang in het donker? Of heb je zorgen en malen er als maar gedachten door je hoofd? Ben je verliefd en kan je daardoor niet slapen enz enz.
Als ik dat niet weet kan ik je ook niet helpen he.![]()
Welnee...is ook helemaal niks mee....vroegen had ik bandjes gemaakt met daarop dus steeds 1 nummer dat ik echt grandioos vond achter elkaar...het hele bandje lang....en dan kon ik dat 's morgens op mijn walkman luisteren.....en met mij is het ook gewoon goed gekomen hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:27 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Jij luistert tenminste nog naar een cd. Ik heb soms dat ik een flink aantal keer achter elkaar hetzelfde liedje luister, dat is eigenlijk nog veel erger
Nou....daar heb je het al....opgelost...geen dank he.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:44 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ah, ik moet gewoon even een huisgenote in elkaar timmeren. Dank je wel Semisane!![]()
Toemaar...quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:56 schreef creno het volgende:
het wordt volgende week een eftelingse week, dinsdag en donderdag naar het beste pretpark van nederland !
kiprestaurant juffrouw tokquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ok...ik merk het wel...
Wel ff een goed restaurant uitkiezen he...je oma nie naar de mac meenemen, zoals in de reclame.
Klinkt iig wel schattig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |