en toen heb jij die lieve jongen van de administratie gevraagd of ie altijd zo lief lacht? en toen.. en toen...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het was een vrouw, misschien probeerde ze me te koppelen aan de jongen van de studentenadministratie, weet ik veel..
Lees hier maar ff na: Wim Duisenberg (70) overledenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wim Duisenberg... behalve voorzitter van de Europese bank... wat heeft hij nog meer gedaan?
Wie weet...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:41 schreef Twoflower het volgende:
Nou, mocht je een keer hulp nodig hebben, geef maar eens een gil. Wie weet ben ik niet te lui om te helpen.
Hij was geen leuke jongen.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:40 schreef error het volgende:
[..]
en toen heb jij die lieve jongen van de administratie gevraagd of ie altijd zo lief lacht? en toen.. en toen...![]()
![]()
Geen flauw idee. D'r zijn een heleboel adressen aan de Zangvogelweg, ik neem er maar eentje...quote:Op zondag 31 juli 2005 19:12 schreef DennisMoore het volgende:
Niet aan de Zangvogelweg, gok ik.
Wel lekker veel m2 allemaal daar.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:29 schreef Twoflower het volgende:
Geen flauw idee. D'r zijn een heleboel adressen aan de Zangvogelweg, ik neem er maar eentje...
Jep. Die van mij heeft 93m2. Dus iets groter dan waar ik nu in zit. Maar goed, hier ben jij ook nog nooit geweest, dus dat zegt je niet veel denk ik....quote:Op zondag 31 juli 2005 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wel lekker veel m2 allemaal daar..
die waren gisteren ook in de efteling, ik heb ze niet gezienquote:Op zondag 31 juli 2005 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: lange frans & baas b - supervisie.mp3.
Instrumentaal is het een lekker nr... jammer van die rap.
kun je nagaan, als je hem wel meteen had gegeten, dan was je tong weggeschroeidquote:Op zondag 31 juli 2005 22:29 schreef DennisMoore het volgende:
De soep wordt nooit zo heet gegeten als dat hij wordt opgediend, en toch brand ik m'n tong...
*blaas*
Volgens mij wensen sommige mensen hem dat wel toe.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:32 schreef creno het volgende:
[..]
kun je nagaan, als je hem wel meteen had gegeten, dan was je tong weggeschroeid
maar mensen ik ben weer op stap, de belevenissen in Luxemburg die volgen nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |