Bij mij is het langer gaan duren. Omdat de verkopende partij opeens wat probleempjes tegenkwam. Maar ook duurde het regelen van de hypotheek wat langer. Lang leve de dynamische salaris-opbouw...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mij werd verteld dat 6 weken gebruikelijk is... ik hoop echter dat het in augustus nog gaat lukken.
Dat zou me een hele hoop gedoe schelen..
Mijn salaris bestaat uit bruto salaris, prestatieloon en inzetbonus. Maar op de werkgeversverklaring (nodig voor NHG) kwam alleen het brutosalaris. En daardoor kwam ik eerst niet aan het benodigde bedrag. D'r was een extra brief van de werkgever nodig.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:26 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe kwam het dat het regelen van de hypotheek langer ging duren? Wat was de bottleneck? En kon je het nog op een of andere manier beïnvloeden, of was het gewoon afwachten?
En waar ga je wonen?
Ik koop een ex-huurwoning, is dus al helemaal kaal en leeg, zou erin kunnen zodra de notaris het geld ontvangen heeft.
Hoe moet ik die 'leuke jongen' opvatten?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe de jongen van de studenten-administratie een rooie kop kreeg bij het invoeren van het tentamenbriefje.
Nou, mocht je een keer hulp nodig hebben, geef maar eens een gil. Wie weet ben ik niet te lui om te helpen.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:40 schreef DennisMoore het volgende:
Zangvogelweg fiets ik altijd langs geloof ik..
Nouja, nu nog... straks met treintje vanuit Utrecht naar A'foort-Schothorst.
Veel klussen? Ach...
Ik wil het standaard huurwoning-keukentje vervangen door een 'gewone' keuken met vaatwasser enzo. En ik wil informeren of het te doen is om de moederhaard te vervangen door een nieuwe CV-(combi)ketel, en daarmee ook gelijk de keuken/douche-geiser overbodig te maken. Zal dan wel een hoop gesloopt moeten worden, rookgaskanaal aanpassen, leidingen verleggen, misschien andere radiatoren... En dan nog beslissen of ik het huidige laminaatvloertje wil houden, of iets nieuws erin (want eigenlijk ben ik een tapijt-type).
En dan het gebruikelijke gedoe nog... likje verf hier en daar, etc. En mij kennende neem ik daar heerlijk de tijd voor, dus ik ben benieuwd of het dit jaar nog klaar gaat komen..
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuke foto in dat andere topic. Had je dat niet even voor MIJN lens kunnen doen?
en hij is blijkbaar nog steeds heteroquote:Op zondag 31 juli 2005 17:15 schreef Cybart het volgende:
Jody op nl 1
uit de tijd dat ie nog popi was
....
ooh knoop in je zakdoek
samen met Belle
Wim Duisenberg... behalve voorzitter van de Europese bank... wat heeft hij nog meer gedaan?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:18 schreef Cybart het volgende:
duisenberg overleden..... is dat een extra journaal waard
ik ging alweer aan aanslagen denkenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wim Duisenberg... behalve voorzitter van de Europese bank... wat heeft hij nog meer gedaan?
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Wat je allemaal niet tegenkomt bij het opruimen....
Tis ook wel een ERG roze papiertje hequote:Op zondag 31 juli 2005 16:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe de jongen van de studenten-administratie een rooie kop kreeg bij het invoeren van het tentamenbriefje.
Pfffft, dan hebben ze wel de meest ongelukkige persoon gekozenquote:
Het was een vrouw, misschien probeerde ze me te koppelen aan de jongen van de studentenadministratie, weet ik veel.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:37 schreef error het volgende:
[..]
Hoe moet ik die 'leuke jongen' opvatten?
Was het een vrouw en vond ze je een leuke (schoon)zoon of was het een versierpoging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |