quote:Op zondag 31 juli 2005 13:43 schreef Lehcimus het volgende:
Damn gekickt.
Ik zat onder de naam Crucible.
Ben ik nu ook 30min gebanned?quote:chat.snyggast.se - du har blivigt utsparkad
Hej Layz
Du har kommit till denna sidan för att du har blivigt utsparkad från chatten. På grund av detta vill vi göra dig uppmärksammad om vilken regel du har bruttit emot.
Följande aktioner har och också tagits emot dig:
- Du har blivigt utsparkad från servern
- Du har fått en munkavel som gäller i tre minuter. Inget du skriver innan dess kommer fram till servern
Övrigt
Du har blivigt kickad eller avstängd på grund av en anledning som inte står med här. Det betyder att du troligtvis vet vad du har gjort. Gäller i både de öppna rummen och i privata konversationer,
Att tänka på:
1. Skrik inte (CAPS)
2. Om du är kåt så är du på fel ställe
3. Vårdat språk gäller.
4. Uppför dig helt enkelt.
5. Fråga inte om op, om vi ser dig som en möjlig op så kontaktar vi dig
6. Var seriös, gäller både ditt namn och uppförande
7. Inte en eller flera meningar i bara bold.
Ik zag je gekickt wordenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:49 schreef -Lay-Z- het volgende:
ik denk dat ik één keer te veel achter boobies heb gevraagd
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Ben ik nu ook 30min gebanned?
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:49 schreef -Lay-Z- het volgende:
ik denk dat ik één keer te veel achter boobies heb gevraagd
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Ben ik nu ook 30min gebanned?
met een andere nick (layzz) kan ik gewoon opnieuw chattenquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:59 schreef r8ality het volgende:
[afbeelding]
Wat zit er in de graan daar?.
Ja idd... hebben ze het graan via die weg erin gestopt...quote:Op zondag 31 juli 2005 14:01 schreef Koenz0r het volgende:
[..]is dat een (k)litteken? of de reflectie van haar riem
Tjej_underbarquote:Op zondag 31 juli 2005 14:08 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
14? Mijn doelgroep (ik ben 16 dus) hoe heet ze?
Veel slijmen; dan krijg je dr msn. Dan beetje geinteresseerd doen; zet ze cam aan.quote:
Zit ze nou nog in de chat? Ik zie wel tig Tjej'squote:Op zondag 31 juli 2005 14:15 schreef Koenz0r het volgende:Post hem ff nog 3 keer
Maar zij is inderdaad geil
Nou ik zie nog niets bijzonders, op wat gare gasten na.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:53 schreef Koenz0r het volgende:
Nu maar weer ff kijken of er wat gebeurt
Niet dat we daar nou op te wachten zitten. We kunnen het formaat van "het geval" dan wel even belachelijk maken, dat is wel weer leukquote:Op zondag 31 juli 2005 14:57 schreef Koenz0r het volgende:
Inderdaad, in de avond komen de rukkers wel weer
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:24 schreef stijgende_ster het volgende:
[afbeelding] El Ali ready for take-off
Mail me ff dr msn: King.of.cubes [apestaartje] gmail [punt] comquote:Op zondag 31 juli 2005 14:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Veel slijmen; dan krijg je dr msn. Dan beetje geinteresseerd doen; zet ze cam aan.
Maar dan moet je niet te hard van stapel lopen. Ik stelde voor dat ze me liet zien hoe een zweeds kutje eruit ziet en toen was ze ineens offline![]()
Hij is vast bij KLM aangenomenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:27 schreef timbob het volgende:
ik dach dat die turken een vliegverbod hadden
over welk mokkel hebben we het nu?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mail me ff dr msn: King.of.cubes [apestaartje] gmail [punt] com
Geef me 1 reden om mijn kansen te halverenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mail me ff dr msn: King.of.cubes [apestaartje] gmail [punt] com
Mag ik je eraan helpen herrineren dat je het toch al hebt verneukt?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:29 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Geef me 1 reden om mijn kansen te halveren![]()
Misschien speelt ze gewoon hard-to-getquote:Op zondag 31 juli 2005 15:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mag ik je eraan helpen herrineren dat je het toch al hebt verneukt?![]()
Het gaat me allemaal te snel.quote:
en welke mag dat zijn dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:37 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Pessimist![]()
doe jij het maar met viki_you66@hotmail.com, krijg je de cameltoe erbij![]()
ik ga het ff proberen metquote:Op zondag 31 juli 2005 15:47 schreef timbob het volgende:
waarom doen de webcams het nog steeds niet bij mij
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:52 schreef stijgende_ster het volgende:
En welke beflul moet er weer werken? "Ik", zei de gek!
HEHEHEHEhehehE!!1!111 je zei Beflul!!1 !!l0lz0rZq!!11 heheh1!!roflmaopimpsmciiho!! 1:D:D:Ddd:DD:D:Dquote:Op zondag 31 juli 2005 15:52 schreef stijgende_ster het volgende:
En welke beflul moet er weer werken? "Ik", zei de gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |