Wat een lekkere leeftijd,quote:Op maandag 23 januari 2006 11:39 schreef NJ het volgende:
Ik ben 21 Dave.
.
Zeg knul, ik ben dus niet zomaar iedereen hé,quote:Op maandag 23 januari 2006 11:42 schreef NJ het volgende:
Moet iedereen die details nou weten?
Het is een Dave-topic, heb je enig idee hoe daarin gelurkt wordt.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:43 schreef Barb het volgende:
[..]
Zeg knul, ik ben dus niet zomaar iedereen hé,.
Ik denk dat dat reuze meevalt. Toch?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is een Dave-topic, heb je enig idee hoe daarin gelurkt wordt.
Tegenwoordig waarschijnlijk wel. Met al die kutnewbies die je niet meer kennen.quote:
Ik moet eigenlijk nog strijken.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:45 schreef Dave het volgende:
Ik aanbid hetero's die daar zo eerlijk over zijn, en ook nog eens met sluitend bewijs komen.
Ben ik het compleet mee eens, als Dave bedoelt wat ik denk dat 'ie bedoelt. En als 'ie wat anders bedoelt, dan kan ik het er vast ook wel mee eens zijn...quote:Op maandag 23 januari 2006 11:44 schreef Dave het volgende:
23 is niet iets om je over te schamen NJ.
Ik denk het ook. Zelfs mijn sprankelende aanwezigheid heeft er niet voor gezorgd dat we met meer dan 3 zijn,quote:Op maandag 23 januari 2006 11:46 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat dat reuze meevalt. Toch?
Nee, vroeger werden de newbies uitgekotst. Dat was toen leuk. Nu de oldbies. Da's minder.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Tegenwoordig waarschijnlijk wel. Met al die kutnewbies die je niet meer kennen.
Ach, daar staan wij toch boven?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, vroeger werden de newbies uitgekotst. Dat was toen leuk. Nu de oldbies. Da's minder.
We zijn vergane glorie, Deef,quote:Op maandag 23 januari 2006 11:48 schreef Dave het volgende:
Nee, vroeger werden de newbies uitgekotst. Dat was toen leuk. Nu de oldbies. Da's minder.
De batterijen van m'n camera zijn leeg.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:47 schreef Dave het volgende:
IK WIL IK WIL IK WIL NOG EEN BEWIJS.
Die kun je toch voor mij wel even aan de lading leggen?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:52 schreef NJ het volgende:
[..]
De batterijen van m'n camera zijn leeg.
Als je er nog wat aan zou hebben, zou het helemaal tof zijn!quote:
Ik ben compleet gebiologeerd door je avaquote:
Ik word niet opgewondingen van een pé-nis.quote:
Nee, daarom juist, mallie.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik word niet opgewondingen van een pé-nis.
Dat is waar jij in beeld komt. Ik heb jou nodig om al die vrouwen die ik aantrek te bevredigen. Ik bevredig mezelf wel, terwijl ik kijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je er nog wat aan zou hebben, zou het helemaal tof zijn!
Is ie te?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:53 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Vind je het gek, met zo'n usericon?
Niks meer aan doen, Dave!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:57 schreef Dave het volgende:
Is ie te?
Prima deal.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat is waar jij in beeld komt. Ik heb jou nodig om al die vrouwen die ik aantrek te bevredigen. Ik bevredig mezelf wel, terwijl ik kijk..
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:33 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee hoor, precies goed hoor. Heerlijk om naar te kijken.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:36 schreef eL. het volgende:
Deef, Brab.
Ik moet eigenlijk aan m'n schoolopdracht beginnen.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:47 schreef Dave het volgende:
Ik was dus even lunchen.
In dat geval, lekkere kale apekop van mequote:Op maandag 23 januari 2006 12:49 schreef Dave het volgende:
Ik heb overal haar el, maar niet op m'n gezicht.
Zeg Dave, hoe ziet de totale foto van jouw avatar er eigenlijk uit?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:58 schreef Dave het volgende:
Wie weet. Werk ze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |