i-spy24 is een user die wanhopig probeert zich op het forum beter voor te doen dan dat ie is.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:53 schreef Dave het volgende:
Zeg, nu ik je toch spreek. Wat is dat ispy-dinges-gedoe?
Iedereen zit 'm nu na te doen met de meest absurde foto's.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:57 schreef Dave het volgende:
Maar waarom posten anderen ook foto's dan?.
Sommige wel.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:00 schreef Dave het volgende:
Oh, en dat is leuk?
Ja, maar hij reageert zo leuk op deze 'aantijgingen', dus ik hoop 'm vandaag weer te zien.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:03 schreef Dave het volgende:
Ik dacht een post van 21 januari van 'm te zien.
Ik heb maar één kloon.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:10 schreef Dave het volgende:
Ik hoop dat je het wachtwoord nog niet vergeten bent.
Ooit eens aangemaakt, nooit mee gepost.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:14 schreef Dave het volgende:
Zelfs jij?
Ssst. Het is een homo.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:24 schreef Barb het volgende:
Kan je niet verliefd worden? [afbeelding].
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:25 schreef Dave het volgende:
Niet als ik niet diep in die ogen kan kijken, me kan verliezen in die diepblauwe zee, omdat ik gehinderd wordt door heuvels tussen ons in.
Homoos kunnen ook verliefd worden, heb ik van horen zeggen,quote:
Plak je toch een foto van mijn ogen op mijn rug,quote:Op maandag 23 januari 2006 11:25 schreef Dave het volgende:
Niet als ik niet diep in die ogen kan kijken, me kan verliezen in die diepblauwe zee, omdat ik gehinderd wordt door heuvels tussen ons in.
Hallo, met wie,quote:Op maandag 23 januari 2006 11:33 schreef Dave het volgende:
Hallo?
Goedemorgen Dave.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:33 schreef Dave het volgende:
Hallo?
Zoveel borsthaar heb ik ook niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:35 schreef Dave het volgende:
Helaas. Dan gaat het over. Maar goed dat we NJ nog hebben..
Ja, ik ben echt heel beledigd nu dat je me niet hard van achter wil nemen omdat ik geen borsthaar en/of rughaar heb.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:35 schreef Dave het volgende:
Ja hallo wie, hier met Dave. Ik dacht even op gevoelige vrouwelijke teentjes getrapt te hebben.
Ik ook van jou, trut.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:37 schreef Barb het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt heel beledigd nu dat je me niet hard van achter wil nemen omdat ik geen borsthaar en/of rughaar heb.
Hufter,.
Moet iedereen die details nou weten?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:40 schreef Dave het volgende:
Ik had het niet over je leeftijd, NJ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |