Zou jij wel willen hè?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Schiet wat leuke foto's met je cam, en plaatst ze hier![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar post die maar niet hier, stuur ze maar via msn![]()
Tja, ik ben er nu eenmaal verslaafd aanquote:Op zondag 31 juli 2005 13:46 schreef spenky het volgende:
[..]
Jaquarized heeft het wel voor elkaar heh dat je bij iedere post "" post
![]()
zoek een foto van iets wat je leuk vind, open die in photoshop... crop hem in photoshop naar iets van 60x60 en zet je nickname erbij... en hoepla....quote:Op zondag 31 juli 2005 13:49 schreef B_BOY het volgende:
ik wil een nieuw usericon wie weet iets leuks voor mij of maakt iets leuks?
heb jij btw nog meer foto's zoals die een die je me gister hebt gestuurd?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:49 schreef -Mo- het volgende:
Ik pleur geen foto's online die alleen voor mij zijn
ga ik ook doen.. tis verdomme al 2uurquote:Op zondag 31 juli 2005 13:51 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga mezelf eens reinigen en daarna mijn kamer opruimen...spreek jullie later kinders
Als ik met alles klaar ben gaan we wel cammen, en met een beetje geluk is mijn moeder niet in de kamer aanwezigquote:Op zondag 31 juli 2005 13:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb jij btw nog meer foto's zoals die een die je me gister hebt gestuurd?![]()
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Als ik met alles klaar ben gaan we wel cammen, en met een beetje geluk is mijn moeder niet in de kamer aanwezig
Maar volgens mij hoor ik eerst nog wat van jou te krijgenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Als ik met alles klaar ben gaan we wel cammen, en met een beetje geluk is mijn moeder niet in de kamer aanwezig
ik heb al iets gemaakt. nu alleen nog ergens online pleuren. dat word ut probleem denk ik.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:51 schreef spenky het volgende:
[..]
zoek een foto van iets wat je leuk vind, open die in photoshop... crop hem in photoshop naar iets van 60x60 en zet je nickname erbij... en hoepla....
http://picserver.student.utwente.nl/quote:Op zondag 31 juli 2005 13:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik heb al iets gemaakt. nu alleen nog ergens online pleuren. dat word ut probleem denk ik.
-edit- kut niet echt mooi formaat :S
Uploaden naar fok?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik heb al iets gemaakt. nu alleen nog ergens online pleuren. dat word ut probleem denk ik.
-edit- kut niet echt mooi formaat :S
zou t handig zijn als ik dat zou hebbenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar volgens mij hoor ik eerst nog wat van jou te krijgen
misschien is ze foto wel 3mb... maar dat wou ik net zeggenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Uploaden naar fok?
User Icon Manager o.i.d ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |