Ik haat proefballonetjesquote:Op zondag 31 juli 2005 14:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat was een niet zo populair proefballonnetje
quote:Op zondag 31 juli 2005 14:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Yes! Panter/Alessio/Wes is ook weer aanwezig
Oke het is al goed Mohammedquote:Op zondag 31 juli 2005 14:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hey, ik bedoelde het nog wel aardig
Itt dezelfde opmerking bij Jankjonk
Yep... ik vrees dat ik ga half Ajax kijken, half Fokken...Maar het blijft leuk om te zien hoe Ajax het Amsterdamn Tournament niet wintquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 14:28 schreef B_BOY het volgende:
wat een geflirt allemaal hier. ik wil eik meegaan doen. helaas moet ik gaan werken. gelukkig mag ik lekker achter de bar staan dus zal ik niet al te moe worden. voor de mensen hier ik kom misschien vanaaf/vanaacht nog ff langs. en anders tot morgen. (ik wil een vaste slowchatter worden. en ik heb bepaald dat ik wel thuishoor bij de pubers/tieners)
geflirt? wat mis ik hier?quote:Op zondag 31 juli 2005 14:28 schreef B_BOY het volgende:
wat een geflirt allemaal hier. ik wil eik meegaan doen. helaas moet ik gaan werken. gelukkig mag ik lekker achter de bar staan dus zal ik niet al te moe worden. voor de mensen hier ik kom misschien vanaaf/vanaacht nog ff langs. en anders tot morgen. (ik wil een vaste slowchatter worden. en ik heb bepaald dat ik wel thuishoor bij de pubers/tieners)
Dat gebeurd toch alleen in Friesland en Urkquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 14:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
geflirt? wat mis ik hier?
En succes met het worden van een die-harder hier
1 tip: mensen die veelvuldig '' gebruiken, zijn erg populair hier
In Limburg ookquote:Op zondag 31 juli 2005 14:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat gebeurd toch alleen in Friesland en Urk?
quote:
* _ELMaikel_ Begrijpt Imberr opeens een stuk beterquote:
Hoe zit het eigenlijk tussen jou en BOBquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |