quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef static het volgende:
Als iemand dan even de startpost kan wijzigen.
Kun je ook nog even de 'slaapplaats nodig' doorhalen d.m.v. dequote:
Mooi. Ga nu maar dood.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:40 schreef BMW_Master het volgende:
triest topic, getuige de reacties die krampachtig een soort nep-sfeer proberen te creeren.
Maar het lukt julle telkens weer niet
Jij bent de laatste keren duidelijk niet aanwezig geweest. Maar goed, dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:40 schreef BMW_Master het volgende:
triest topic, getuige de reacties die krampachtig een soort nep-sfeer proberen te creeren.
zij het bij jullie steeds weer niet lukt
en die traditie wordt voortgezetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:42 schreef static het volgende:
[..]
Jij bent de laatste keren duidelijk niet aanwezig geweest. Maar goed, dat hoeft ook niet.
Voor beiden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:38 schreef static het volgende:
[..]
Kun je ook nog even de 'slaapplaats nodig' doorhalen d.m.v. de [afbeelding] ?
Whahahahaha moet jij eens opletten jongen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:40 schreef BMW_Master het volgende:
Maar het lukt julle telkens weer niet
Yes please, ze crashen bij Sanne.quote:
Tot nu toe wel.quote:
Wimp.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:49 schreef BMW_Master het volgende:
..
ik laat het bij deze, daar er een FA met banrechten aanwezig is
Ik was eerder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.
Stel nou dat we niet bij Sanne kunnen slapen, kunnen we altijd nog bij mij neercrashen
Is 't alleen ietsjes langer reizen, en moeten we sowieso wachten tot de eerste trein zondagochtend
Tieten posten!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef Anosmie het volgende:
Wat moet je precies doen om door de ballitragecommissie te komen?
Gewoon..
Puur nieuwsgirigheid..
Dus..
![]()
Zij kan wel door, zonder der tieten te posten knul..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |