Hij zegt dit.. dan zie ik het nut niet om te gaan. Ze kunnen het je ook niet kwalijk nemen, als ze uiteindelijk toch geen punten geven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:08 schreef rebel84 het volgende:
Aan ons van Interactieve Media werd ook beloofd dat we studiepunten kregen voor deelname aan de intro. Als je halverwege weg ging - zoals ik - dan kreeg je ze dus niet. Dat maakte me verder niet uit. Uiteindelijk bleek dat niemand ze kreeg!
Dan moet je het vooral niet doen. Denk ook wel dat je een topargument hebt: 'Ja, maar ik las op internet dat iemand anders, van een hele ander instituut [Interactivemedia en MIM zijn niet verbonden], geen punt kreeg voor zijn intro. Dus, snapt u, dan ga ik toch ook niet? Mag ik nu dat punt?'quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:33 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hij zegt dit.. dan zie ik het nut niet om te gaan. Ze kunnen het je ook niet kwalijk nemen, als ze uiteindelijk toch geen punten geven.
Destijds waren die twee instituten nog verbonden, geloof ik.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:30 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Dan moet je het vooral niet doen. Denk ook wel dat je een topargument hebt: 'Ja, maar ik las op internet dat iemand anders, van een hele ander instituut [Interactivemedia en MIM zijn niet verbonden], geen punt kreeg voor zijn intro. Dus, snapt u, dan ga ik toch ook niet? Mag ik nu dat punt?'
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:08 schreef rebel84 het volgende:
Destijds waren die twee instituten nog verbonden, geloof ik.
Buiten dat: hoe kunnen ze nou punten toekennen aan een introductie; heeft toch verder weinig met de opleiding te maken!? Ik meen ook dat hier regels voor zijn, die zijn vastgelegd in zo'n reglement (heeft een speciale naam, ben het even kwijt).
Dat werd - na oeverloos gezeur van de mensen die wel de intro hadden uitgezeten - ook stellig beweerd door het hoofd van ons instituut (Interactieve Media). Uiteindelijk bleek dat de groep studenten die de intro had georganiseerd nooit studiepunten had mogen beloven voor deelname.
Gekke_sandra, als je het zeker wilt weten kun je natuurlijk altijd even bellen!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:08 schreef gekke_sandra het volgende:
Juist, wat een gezeur allemaal hierAls je op een camping in Zeewolde gaat staan zie ik het nut van komen niet. Ik geloof trouwens, dat ze bij de MIM de introductie samen hebben. Maar goed, ik heb nog altijd mijn boekenlijst en introductie pakket niet binnen.. en ik hoorde dus vandaag dat het vol zit. Ze hebben het gecheckt voor me en ik sta nog steeds niet geregistreerd bij de HvA.. maar wél bij de IB-Groep. Kutzooi, dus.
Bahbah, en nu?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:08 schreef gekke_sandra het volgende:
Juist, wat een gezeur allemaal hierAls je op een camping in Zeewolde gaat staan zie ik het nut van komen niet. Ik geloof trouwens, dat ze bij de MIM de introductie samen hebben. Maar goed, ik heb nog altijd mijn boekenlijst en introductie pakket niet binnen.. en ik hoorde dus vandaag dat het vol zit. Ze hebben het gecheckt voor me en ik sta nog steeds niet geregistreerd bij de HvA.. maar wél bij de IB-Groep. Kutzooi, dus.
Een mooie motivatie schrijven en een afspraak maken met iemand van de leiding van de school. Ze zei dat ze me alsnog in wilde schrijven als de Ib groep me ingeschreven had. Nu blijkt dat de ib groep dit zelfs verkeerd had gedaan. Ze hadden me ingeschreven voor de studiefinanciering bij de mim en voor de opleiding bij kunst&economiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:14 schreef rebel84 het volgende:
Bahbah, en nu?
Wat 'n paardenlullen daar in Grunn, hehe.quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:07 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Een mooie motivatie schrijven en een afspraak maken met iemand van de leiding van de school. Ze zei dat ze me alsnog in wilde schrijven als de Ib groep me ingeschreven had. Nu blijkt dat de ib groep dit zelfs verkeerd had gedaan. Ze hadden me ingeschreven voor de studiefinanciering bij de mim en voor de opleiding bij kunst&economiebeetje raar...
Eensch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:05 schreef Marceliod het volgende:
Rare zaak - staat volgens mij geen stop op aantal eerstejaars diet jaar (net als de jaren ervoor)....dus zou nog even mn best doen als ik jou was...je hebt met het onderwijsbureau van het MIM gesproken?
Wat betreft de opleding: het is maar wat je er zelf van maakt - volg je braaf alleen wat je moet doen, dan kan ik me voorstellen dat het MIM af en toe vrij boring is. Gelukkig zijn er ook andere activiteiten waarmee je je netwerk flink kan opschroeven (projecten, congressen e.d.). Dit geldt overigens voor alle HBO-opleidingen - je moet het zélf interessant en naar je zin maken. Zelf kan ik zegen dat ik het prima naar mijn zin heb (gehad - bijna klaar...).
Want?quote:Wat betreft de intro: Nu weet ik niet in welk jaar Aventura introductieweek heeft gehad, maar er is in de jaren wel één en ander veranderd. Rebel84 heeft de pech dat hij 'slachtoffer' is geworden van een opleiding (IAM) die op het laatste moment hún intro onderbrachten bij het MIM, waar zij eerst zélf op intro zouden gaan. Het idee dat "de groep studenten die de intro had georganiseerd nooit studiepunten had mogen beloven voor deelname" slaat als een tang op een varken en dit zou ik dan nog maar eens navragen bij Emilie Randoe die er zorg voor zou dragen dat jullie punten zouden ontvangen...
Dan zou het inderdaad logisch zijn om studiepunten te krijgen, maar mijn intro werd destijds nog gewoon in de vakantie gehouden.quote:Voor dit jaar (zonder IAM) geldt ook weer dat je een studiepunt mist als je niet meegaat op intro. Wat ook logisch is, aangezien de intro dit jaar in de eerste week van de opleiding valt (en dus niet in de week voorafgaand aan). Wat betreft de opzet: dit jaar is de intro volledig in Amsterdam, waar ook gericht op de opleiding zal worden, naast natuurlijk de 'leuke' dingen van een introductieweek.
Vergeet niet dat de insteek van een intro is om je medestudenten te leren kennen en dat dat vaak gepaard gaat met gezelligheid en (soms) domme spelletjes...
Het was een hele hoop gezeik. Mijn vader heeft tenslotte ook even gebeld en hij kreeg het meteen voor elkaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:05 schreef Marceliod het volgende:
Rare zaak - staat volgens mij geen stop op aantal eerstejaars diet jaar (net als de jaren ervoor)....dus zou nog even mn best doen als ik jou was...je hebt met het onderwijsbureau van het MIM gesproken?
Is dat niet bij alles, wat je in je leven doet?quote:Wat betreft de opleding: het is maar wat je er zelf van maakt
Koel.. ik wil uitgever/ marketingmanager of redacteur/productmanager gaan doen uiteindelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:56 schreef Marceliod het volgende:
Ik doe (nog héél ffies hoop ik) Redactie / Productmanager. Leuke richting als je meer op het creatieve vlak wil blijven, en bijvoorbeeld op diverse redacties terecht wil komen - toch meer het 'journalistieke' aspect (in hoeverre je daarvan kan spreken tenminste).
Wat betreft de intro: ik ben erg benieuwd hoe het dit jaar geregeld is....ach als de stemming er maar inzit![]()
Zo erg is het niet toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:08 schreef Marceliod het volgende:
Nou succes dan maar vast gewenst! (je krijgt nog een speciale periode meen ik waardoor je makkelijker kan kiezen)...
Eerst die intro maar zien te overleven![]()
Ha, wat een kickquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:48 schreef -Jean- het volgende:
Doet iemand hier de afstudeerrichting: Reclame, Marketing- en communicatiemanager, en zo ja wat vind je ervan?
Toch verschillen de afstudeerrichtingen aardig wat van elkaar volgens mij?
Dat lijkt mij namelijk erg leuk.. Dat is niet iets waarmee je redacteur wordt maar meer productmanager/marketingmanager/eventmanager etc.
Groet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |